Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online MMORPG


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

Oj tak - wiem coś na temat balansu. I wiem też coś na temat niesamowitej szybkości pana Roba Westwooda :P.

 

Ja osobiście przyjąłęm taktyke ciągłego naciskania i dopytywania się o postępy. Miałem już dosyć maili w stylu "będzie jutro, góra za dwa dni", a potem tygodniowego milczenia. Fakt, że Rob był ostatnio poza Londynem (szukał pracy) a potem złapał grypę, ale i tak wolałem go nieco przymusić ;).

 

Poskutkowało - wycisnąłem już pierwszy utwór (bardzo udany) i czekam na kolejne. Posłuchacie go sobie w kolejnej wersji mojej gry. Generalnie to solidny facet, ale trzeba mu trochę "motywacji", bo sam sobie tempa pracy nie potrafi narzucić :P.

 

Swoją drogą - Rob, często mi się tłumaczy, że opóźnił się bo pracował nad Twoim MMO. Jestem ciekaw czy Tobie mówi, że pracuje nad moją gierką, kiedy się spóźnia :P.

 

Ach ci artyści...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 717
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Swoją drogą - Rob, często mi się tłumaczy, że opóźnił się bo pracował nad Twoim MMO. Jestem ciekaw czy Tobie mówi, że pracuje nad moją gierką, kiedy się spóźnia .

 

Ach ci artyści...

 

Hahaha to mnie zaciekawiło :) Nie, nic nie mówił mi na ten temat, jednak rzeczywiście ciężko o tempo realizacji utworów. Jestem ciekaw jak brzmi ten twój utwór :) Poczekam na nową wersję Magi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo, bardzo ładnie wyglądające przedmioty :)

Ileż narzuciłeś na nie filtrów w jakimś GIMPowym programie? No chyba, że tak świetnie pixel artujesz, jak tak to respekt :D

Tylko jedno ale. Mam nadzieje, że reszta przedmiotów (chodzi o pancerze głównie) bardziej się od siebie różni. Bo tu większość to zmiana koloru i leciutkie zmiany wyglądu. Musisz trochę popracować nad różnorodnością, a już szczególnie w wyglądzie pancerza na postaci. Bo zakładałeś, że będzie frajda z "szpanowania" dobrymi przedmiotami :) A co z tego, że przedmiot ma dobre noty, jak dość słabo wygląda? :D

Potworki też pikne, ale na za ciemnym tle je pokazałeś, rozmywają się wręcz na nim ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólny poziom bardzo wysoki, choć potworki są imho trochę za bardzo rozmyte. Fakt, że to trzeba tak naprawdę zobaczyć w grze, żeby móc oceniać.

 

Ale ogólnie zagdzam się z Patrysławem - pierwszy armor i hełm mogłyby być lepsze (i jeszcze to jabłko - jakieś takie płaskie), ale reszta jest świetna.

 

W sumie też jestem ciekaw jaki masz "system" rysowania tych sprite'ów. Podzielisz się z nami swoją tajemnicą? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ten armour i hełm, to jest Leather, czyli skóra, może dlatego tak odstają od innych. Tak zostanie i nie będzie zmieniane :) Co do potworków, to one są ostre w grze, to jest JPG także jest rozmycie przy kompresji. Po drugie inaczej to wygląda w rzeczywistości :) Co do różnorodności armour'ów, to moim zdaniem widać różnicę pomiędzy nimi, zresztą to jest tylko część z nich. Grafa robiona w Photoshopie CS2, ręcznie malowana, filtr jest użyty do tła. Dzięki za komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafa robiona w Photoshopie CS2, ręcznie malowana,

 

Szacuneczek...

 

Co do potworków, to one są ostre w grze, to jest JPG także jest rozmycie przy kompresji. Po drugie inaczej to wygląda w rzeczywistości

 

Tak właśnie myślałem :).

 

Generalnie razem z całą resztą, czekam niecierpliwie na premierę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe Borek, pierwszy hełm nie jest ze skóry bo jest szary On rzeczywiście odstaję, pancerz mi nie przeszkadza skórzany I jabłko mi się podoba ;] Kolejne pytanie: Będą bronie długie? Np. włócznie, halabardy?

 

Sorka, jak nie dosłyszy do zmyśli :) źle zrozumiałem, no może faktycznie ten pierwszy hełm trochę jest inny, no ale o to właśnie chodzi, ma być inny ŻEBY NIE BYŁ PODOBNY DO INNYCH ;);):P ma być dziki LOL.

A włócznia jedna jest tutaj nawet 3 wiersz 6 kolumna. Ciężko jest odwzorować długą broń na małej ikonce, myślałem o tym żeby narysować samo ostrze, w niektórych grach tak wyglądają ikony przedmiotów, ale wtedy musiałbym wszędzie tak je rysować. Generalnie bardziej wolę jak widać cały przedmiot w ikonce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się chciał zapytać o strone systemu:

 

1] Gra skupi się na walce czy bedzie można rozwijać skille które nie mają nic wspołnego z walką?

 

2] Bedzie limit na maksymalny level, skille?

 

3] gra skupi sie na PvM czy PvP?

 

4] zamierzasz narzucic na graczy odgrywanie postaci(RPG)?

 

5] Ile bedzie zależeć od twoich umiejetnosci używania w walce twojej postaci w opowiednim stylu a od tego jaki masz poziom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1] Gra skupi się na walce czy bedzie można rozwijać skille które nie mają nic wspołnego z walką?

 

Na początek bardziej będzie skupiać się na walce, są inne elementy gry poza walką np. tworzenie mikstur, kopanie minerałów oraz produkcja przedmiotów, ale narazie te funkcje nie mają jakiegoś osobnego licznika punktów umiejętności np. w tworzeniu mikstur.

 

2] Bedzie limit na maksymalny level, skille?

 

Nie będzie, nie znosze limitów leveli...

 

3] gra skupi sie na PvM czy PvP?

 

Ha! Chciałbym aby było po równo, ale czy się uda, to się okaże podczas gdy ludzie będą grali. Generalnie chciałem stworzyć dobre PVP jak i PVM, ale samemu cięzko mi przetestować czy jest wszystko dobrze. Dlatego najpierw gra trafi do beta-testerów.

 

4] zamierzasz narzucic na graczy odgrywanie postaci(RPG)?

 

Nie jestem pewnien czy cię dobrze rozumiem. Jeżeli chodzi ci o to, czy gracze będą mogli grać w gre, która nie polega tylko na walce, to tak.

 

5] Ile bedzie zależeć od twoich umiejetnosci używania w walce twojej postaci w opowiednim stylu a od tego jaki masz poziom?

 

W sumie walka nie będzie taka skomplikowana, umiejętności będzie można wykazać atakując czarami, poprawiając łukiem i na koniec dobijając mieczem :) będzie trzeba kombinować, klawiszologia została tak skonfigurowana, aby to wszystko miało jaja. Natomiast poziom jak poziom, będzie potrzebny najbardziej, co nie wyklucza właśnie że postać ze słabszym poziomem nie poradzi sobie z przeszkodą, z którą radzi sobie osoba z wyższym poziomem. Tak jak napisałem, umiejętność władania czarami, mieczem i łukiem będzie też bardzo ważna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To high-levelowcy nie będą mogli sobie powalczyć w ogóle:P.

 

Brak limitu to ambitne wyzwanie - dużo z tym kłopotu sie wiąże. Ale myślę, że Borek da sobie radę. Zresztą na PK i tak powinien być jakiś hak.

 

Ech - a ja jednak lubiłem GuidWars gdzie liczył sie tylko talent, refleks i myślenie gracza, a nie 9922738 level nabity przez 24h/7 na klepaniu gobasów :P. Ale ja to ja - ja wolę gry z rywalizacją i rankingiem - jak RTSy. Ale większość MMOwców lubi się po prostu "pakować" i klepać "n00bki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe myślicie, że ktoś nabije większy lvl niż 350 ? na przykład? wątpie... terminator by tego nie zrobił.

Masz na myśli "terminatora" jako Patrysława? :P Swoją drogą jestem bardzo zadowolony, że będzie można bić lvl w nieskończoność. Już się nie mogę gry doczekać. ajajaj :D

 

A ja zaproponuję takie rozwiązanie: nie dawać limitu, tylko napisać ograniczenie, które pozwala atakować graczy jedynie na poziomie zbliżonym do własnego

Głupi pomysł :D

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quetzacotl, nie widziałem jeszcze MMO w którym było by to niemożliwe :3

 

GuildWars...

 

Aczkolwiek zniesienie limitu poziomu może się okazać świetnym pomysłem - to zawsze coś nowego, czego nie ma w innych MMO.

 

Nieograniczony rozwój - to brzmi dumnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też myślałem, że brak limitu to atut, myliłem się i wiem, że nic dobrego z tego nie wynika. Ludzie się zrażą do gry, bo Ci ktorzy zaczna, dajmy na to pol roku pozniej grać, juz nie beda mieli szans dogonic tych, ktorzy zaczeli pol roku wczesniej. Zresztą zobaczycie.

 

Quetzacotl, nie widziałem jeszcze MMO w którym było by to niemożliwe :3
mało mmo widziales
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zwolennikiem limitów levelu w MMO (dlatego ciągle o tym GW nawijam - choć to inna gra zupełnie, kieorwana w inne gusta), ale to mój prywatny gust i moim zdaniem trochę przesadzasz Q. (i nie potrzebnie "pesymizujesz").

 

To że gra nie ma limitu to nie jest żadna tragedia - świat się nie zawali, a gracze nie zaczną nagle odchodzić. Brak limitu, jako coś oryginalnego, może wręcz przyciągnąć ludzi.

 

A w każdym MMO jest tak, że jak jesteś nowy, to nigdy nie dogonisz maniaków grających 24/7 przez ostatni rok. Nawet w, tym przytaczanym przeze mnie tysiąc razy, GuildWars. Czy to chodzi o doświadczenie postaci, czy samego gracza, nowi są zawsze z tyłu.

Co jakis czas stara wiara sobie odpuszcza i dawni "nowi" stają się "elitą".

 

Panta rei ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...