TeeGee Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Oj tak - wiem coś na temat balansu. I wiem też coś na temat niesamowitej szybkości pana Roba Westwooda :P. Ja osobiście przyjąłęm taktyke ciągłego naciskania i dopytywania się o postępy. Miałem już dosyć maili w stylu "będzie jutro, góra za dwa dni", a potem tygodniowego milczenia. Fakt, że Rob był ostatnio poza Londynem (szukał pracy) a potem złapał grypę, ale i tak wolałem go nieco przymusić ;). Poskutkowało - wycisnąłem już pierwszy utwór (bardzo udany) i czekam na kolejne. Posłuchacie go sobie w kolejnej wersji mojej gry. Generalnie to solidny facet, ale trzeba mu trochę "motywacji", bo sam sobie tempa pracy nie potrafi narzucić :P. Swoją drogą - Rob, często mi się tłumaczy, że opóźnił się bo pracował nad Twoim MMO. Jestem ciekaw czy Tobie mówi, że pracuje nad moją gierką, kiedy się spóźnia :P. Ach ci artyści... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Swoją drogą - Rob, często mi się tłumaczy, że opóźnił się bo pracował nad Twoim MMO. Jestem ciekaw czy Tobie mówi, że pracuje nad moją gierką, kiedy się spóźnia . Ach ci artyści... Hahaha to mnie zaciekawiło :) Nie, nic nie mówił mi na ten temat, jednak rzeczywiście ciężko o tempo realizacji utworów. Jestem ciekaw jak brzmi ten twój utwór :) Poczekam na nową wersję Magi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Pod choinkę wrzucam screena z itemkami :) Prace nadal trwają! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Bardzo, bardzo ładnie wyglądające przedmioty :) Ileż narzuciłeś na nie filtrów w jakimś GIMPowym programie? No chyba, że tak świetnie pixel artujesz, jak tak to respekt :D Tylko jedno ale. Mam nadzieje, że reszta przedmiotów (chodzi o pancerze głównie) bardziej się od siebie różni. Bo tu większość to zmiana koloru i leciutkie zmiany wyglądu. Musisz trochę popracować nad różnorodnością, a już szczególnie w wyglądzie pancerza na postaci. Bo zakładałeś, że będzie frajda z "szpanowania" dobrymi przedmiotami :) A co z tego, że przedmiot ma dobre noty, jak dość słabo wygląda? :D Potworki też pikne, ale na za ciemnym tle je pokazałeś, rozmywają się wręcz na nim ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Pierwszy armor i pierwszy hełm trochę odstają, reszta na b. dobrym poziomie. Czekam ze zniecierpliwieniem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ogólny poziom bardzo wysoki, choć potworki są imho trochę za bardzo rozmyte. Fakt, że to trzeba tak naprawdę zobaczyć w grze, żeby móc oceniać. Ale ogólnie zagdzam się z Patrysławem - pierwszy armor i hełm mogłyby być lepsze (i jeszcze to jabłko - jakieś takie płaskie), ale reszta jest świetna. W sumie też jestem ciekaw jaki masz "system" rysowania tych sprite'ów. Podzielisz się z nami swoją tajemnicą? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ja także już nie mogę się doczekać full versji! :P Jak skończysz w środku stycznia, jak zapowiadałeś (tak mi się wydaję :D ) to może być :] ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Hehe ten armour i hełm, to jest Leather, czyli skóra, może dlatego tak odstają od innych. Tak zostanie i nie będzie zmieniane :) Co do potworków, to one są ostre w grze, to jest JPG także jest rozmycie przy kompresji. Po drugie inaczej to wygląda w rzeczywistości :) Co do różnorodności armour'ów, to moim zdaniem widać różnicę pomiędzy nimi, zresztą to jest tylko część z nich. Grafa robiona w Photoshopie CS2, ręcznie malowana, filtr jest użyty do tła. Dzięki za komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Grafa robiona w Photoshopie CS2, ręcznie malowana, Szacuneczek... Co do potworków, to one są ostre w grze, to jest JPG także jest rozmycie przy kompresji. Po drugie inaczej to wygląda w rzeczywistości Tak właśnie myślałem :). Generalnie razem z całą resztą, czekam niecierpliwie na premierę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Hehe Borek, pierwszy hełm nie jest ze skóry bo jest szary :) On rzeczywiście odstaję, pancerz mi nie przeszkadza skórzany :D I jabłko mi się podoba ;] Kolejne pytanie: Będą bronie długie? Np. włócznie, halabardy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Hehe Borek, pierwszy hełm nie jest ze skóry bo jest szary On rzeczywiście odstaję, pancerz mi nie przeszkadza skórzany I jabłko mi się podoba ;] Kolejne pytanie: Będą bronie długie? Np. włócznie, halabardy? Sorka, jak nie dosłyszy do zmyśli :) źle zrozumiałem, no może faktycznie ten pierwszy hełm trochę jest inny, no ale o to właśnie chodzi, ma być inny ŻEBY NIE BYŁ PODOBNY DO INNYCH ;);):P ma być dziki LOL. A włócznia jedna jest tutaj nawet 3 wiersz 6 kolumna. Ciężko jest odwzorować długą broń na małej ikonce, myślałem o tym żeby narysować samo ostrze, w niektórych grach tak wyglądają ikony przedmiotów, ale wtedy musiałbym wszędzie tak je rysować. Generalnie bardziej wolę jak widać cały przedmiot w ikonce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ładnie to wygląda. Mi się podoba :) Kolejne pytanie: Będą bronie długie? Np. włócznie, halabardy? Długie? :P Chyba drzewcowe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Bardzo dobra grafika :D jestem ciekaw ile musiałeś to malować z tydzień :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ja bym się chciał zapytać o strone systemu: 1] Gra skupi się na walce czy bedzie można rozwijać skille które nie mają nic wspołnego z walką? 2] Bedzie limit na maksymalny level, skille? 3] gra skupi sie na PvM czy PvP? 4] zamierzasz narzucic na graczy odgrywanie postaci(RPG)? 5] Ile bedzie zależeć od twoich umiejetnosci używania w walce twojej postaci w opowiednim stylu a od tego jaki masz poziom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 1] Gra skupi się na walce czy bedzie można rozwijać skille które nie mają nic wspołnego z walką? Na początek bardziej będzie skupiać się na walce, są inne elementy gry poza walką np. tworzenie mikstur, kopanie minerałów oraz produkcja przedmiotów, ale narazie te funkcje nie mają jakiegoś osobnego licznika punktów umiejętności np. w tworzeniu mikstur. 2] Bedzie limit na maksymalny level, skille? Nie będzie, nie znosze limitów leveli... 3] gra skupi sie na PvM czy PvP? Ha! Chciałbym aby było po równo, ale czy się uda, to się okaże podczas gdy ludzie będą grali. Generalnie chciałem stworzyć dobre PVP jak i PVM, ale samemu cięzko mi przetestować czy jest wszystko dobrze. Dlatego najpierw gra trafi do beta-testerów. 4] zamierzasz narzucic na graczy odgrywanie postaci(RPG)? Nie jestem pewnien czy cię dobrze rozumiem. Jeżeli chodzi ci o to, czy gracze będą mogli grać w gre, która nie polega tylko na walce, to tak. 5] Ile bedzie zależeć od twoich umiejetnosci używania w walce twojej postaci w opowiednim stylu a od tego jaki masz poziom? W sumie walka nie będzie taka skomplikowana, umiejętności będzie można wykazać atakując czarami, poprawiając łukiem i na koniec dobijając mieczem :) będzie trzeba kombinować, klawiszologia została tak skonfigurowana, aby to wszystko miało jaja. Natomiast poziom jak poziom, będzie potrzebny najbardziej, co nie wyklucza właśnie że postać ze słabszym poziomem nie poradzi sobie z przeszkodą, z którą radzi sobie osoba z wyższym poziomem. Tak jak napisałem, umiejętność władania czarami, mieczem i łukiem będzie też bardzo ważna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Właśnie Borek... Ost. zgłaszaliśmy się do beta testów, kiedy one się rozpoczną? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 W styczniu, nie dłużej niż do połowy, planuje na 10-tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Bez limitu lv? Borek nie wiesz jakie to ciagnie za soba konsekwencje, ale sie przekonasz. Totalny imbalance i brak high endu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Pełno 12 latków na 10000000000KKKKK Levelu pkuje niszcząc wszystko na swojej drodze... Aczkolwiek brak limitu poziomowego może okazać się również przydatny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 A ja zaproponuję takie rozwiązanie: nie dawać limitu, tylko napisać ograniczenie, które pozwala atakować graczy jedynie na poziomie zbliżonym do własnego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 To high-levelowcy nie będą mogli sobie powalczyć w ogóle:P. Brak limitu to ambitne wyzwanie - dużo z tym kłopotu sie wiąże. Ale myślę, że Borek da sobie radę. Zresztą na PK i tak powinien być jakiś hak. Ech - a ja jednak lubiłem GuidWars gdzie liczył sie tylko talent, refleks i myślenie gracza, a nie 9922738 level nabity przez 24h/7 na klepaniu gobasów :P. Ale ja to ja - ja wolę gry z rywalizacją i rankingiem - jak RTSy. Ale większość MMOwców lubi się po prostu "pakować" i klepać "n00bki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Hehehe myślicie, że ktoś nabije większy lvl niż 350 ? na przykład? wątpie... terminator by tego nie zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 He he he - no nie wiem... W MMO czasem takie warzywka grają ;)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Hehehe myślicie, że ktoś nabije większy lvl niż 350 ? na przykład? wątpie... terminator by tego nie zrobił. Masz na myśli "terminatora" jako Patrysława? :P Swoją drogą jestem bardzo zadowolony, że będzie można bić lvl w nieskończoność. Już się nie mogę gry doczekać. ajajaj :D A ja zaproponuję takie rozwiązanie: nie dawać limitu, tylko napisać ograniczenie, które pozwala atakować graczy jedynie na poziomie zbliżonym do własnego Głupi pomysł :D Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 tu nawet nie chodzi o pvp, tylko z czym beda walczyc osoby, ktore najsilniejsze potwory beda rozwalac jednym ciosem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Quetzacotl, nie widziałem jeszcze MMO w którym było by to niemożliwe :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Quetzacotl, nie widziałem jeszcze MMO w którym było by to niemożliwe :3 GuildWars... Aczkolwiek zniesienie limitu poziomu może się okazać świetnym pomysłem - to zawsze coś nowego, czego nie ma w innych MMO. Nieograniczony rozwój - to brzmi dumnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Kiedyś też myślałem, że brak limitu to atut, myliłem się i wiem, że nic dobrego z tego nie wynika. Ludzie się zrażą do gry, bo Ci ktorzy zaczna, dajmy na to pol roku pozniej grać, juz nie beda mieli szans dogonic tych, ktorzy zaczeli pol roku wczesniej. Zresztą zobaczycie. Quetzacotl, nie widziałem jeszcze MMO w którym było by to niemożliwe :3mało mmo widziales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Wyjątek... Quetzacotl. No w sumie to prawda, nie należę do osób które całymi dniami grają w MMORPGi. Mówcie co chcecie xD On i tak zrobi po swojemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ja też jestem zwolennikiem limitów levelu w MMO (dlatego ciągle o tym GW nawijam - choć to inna gra zupełnie, kieorwana w inne gusta), ale to mój prywatny gust i moim zdaniem trochę przesadzasz Q. (i nie potrzebnie "pesymizujesz"). To że gra nie ma limitu to nie jest żadna tragedia - świat się nie zawali, a gracze nie zaczną nagle odchodzić. Brak limitu, jako coś oryginalnego, może wręcz przyciągnąć ludzi. A w każdym MMO jest tak, że jak jesteś nowy, to nigdy nie dogonisz maniaków grających 24/7 przez ostatni rok. Nawet w, tym przytaczanym przeze mnie tysiąc razy, GuildWars. Czy to chodzi o doświadczenie postaci, czy samego gracza, nowi są zawsze z tyłu. Co jakis czas stara wiara sobie odpuszcza i dawni "nowi" stają się "elitą". Panta rei ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi