LolikZabijaka Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Tytuł: Parszywy Dywersant Gatunek: TDS Opis: Jest to oficjalny remake starej Parszywej Dwunastki, kilka lat temu wstawiłem już demo, jednak przy dalszych pracach, pojawiły się gigantyczne problemy z optymalizacją. Postanowiłem napisać grę od nowa. Fabuła mocno nawiązuje do oryginału, jednak spolonizowałem protagonistów, cała akcja dzieje się kilka lat wcześniej, lokacje, mimo iż wzorowane na oryginale, zostały podrasowane. Jeśli chodzi o technikalia, to zmian względem pierwowzoru jest tak wiele, że nie ma sensu wszystkiego wymieniać, zobaczcie sami! Download: Download Rozmiar pliku: 12 MB Autorzy: Programowanie: Głównie ja, korzystałem też z kilku silników. Fabuła: Ja Grafika: Ja Muzyka: Chwilowo brak Screeny: Screen1 Screen2 Czekam na oceny i komentarze, proszę zgłaszać wszelkie problemy, lub błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 4 Lipca 2022 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Kurczę, ale klasyk, grało się w to kiedyś , choć już niewiele z tej gry pamiętam. Czy Parszywa Dwunastka to czasem nie ta gra, w której dowódca kazał ci "wyjebać headshota" Niemcowi? Gra nawet fajna, kiedy już się człowiek przyzwyczai do dziwnego sterowania. No właśnie, sterowanie przydałoby się trochę poprawić. Chodzenie w bok mi się nie podoba - lepiej byłoby zrobić ruch po linii prostej, a nie po kółku; przecież przed tymi wrogami trzeba się chować za przeszkodami, a nie circlestrafe'ować wokół nich. Zresztą może lepiej w ogóle zrobić ruch w górę, w dół, w lewo, w prawo, jak w Hotline Miami, a nie względem położenia kursora. Zabawa jest najlepsza, kiedy próbuje się przejść poziom bez save'owania. Szkoda, że w demie nie ma muzyki (zapuściłem sobie w tle soundtrack z Hotline Miami - daje dobry klimat.) Irytujące są niewidzialne ściany, np. ta przy prawym górnym rogu ostatniego budynku - wygląda, jakby było sporo miejsca między ścianą a wodą, a tu zonk, nie mogę przejść. Dialogi są nieco przydługie - przydałby się jakiś klawisz do ich pomijania albo szybkiego przewijania. Znalazłem też buga - kiedy umyślnie nie zajrzałem do pomieszczenia z trupem, tylko od razu poszedłem do Niemieckiego Żołnierza, wyskoczyła niezmieniona scenka dialogowa, w której Rajchman mówi o znalezieniu zwłok. Zresztą szkoda, że po spotkaniu się z Żołnierzem nie ma żadnej akcji, ot, popylamy przez mapę do radiostacji i z powrotem i tyle. Aha, fajnie, że wytłukłem pięściami wszystkie okna w sztabie i nikt nie miał do mnie pretensji. Widać takim znakomitym żołnierzom jak Rajchman pozwala się na wiele. Dawaj kontynuację, Niemiecki Żołnierz jak dla mnie to najlepsza postać - chcę zobaczyć, co go dalej czeka... LolikZabijaka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Co do sterowania, okej, będzie możliwość wyboru, albo myszkowe, albo ośmiokierunkowe. Jeśli chodzi o niewidzialne ściany, to nic takiego sobie nie przypominam, pokaż na screenie, o który budynek chodzi. Kwestie takie jak wybicie okien i niezmieniona opcja dialogowa, to drobiazgi, które oczywiście w wersji pełnej będą poprawione. I tak, to jest tak gra, gdzie kazali "wyjebać headshota" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Nawet spoko gierka, przeszedłem całe demko, ale przyznam, że przez ten stos dialogów to trochę nuży, nawet większości nie czytałem Co do sterowania to zdecydowanie wolałbym ośmiokierunkowe, jak w Hotline Miami. Dodatkowo trochę niepotrzebne te cofanie się do domu jak już pogadamy z pojmanym żołnierzem, nie można by radiostacji przenieść do tego samego budynku? Po pojmaniu niemca to idąc w obie strony praktycznie nic się nie dzieje. Jeszcze mógłbym się przyczepić do gigantycznej maski kolizji, gracz nie podejdzie do ściany bliżej jak metr odstępu co trochę wkurza jak próbowałem trafić w drzwi na ostatnim odcinku mapy (żeby się schować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 5 Lipca 2022 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 W dniu 4.07.2022 o 21:40, LolikZabijaka napisał: Jeśli chodzi o niewidzialne ściany, to nic takiego sobie nie przypominam, pokaż na screenie, o który budynek chodzi. Ten tutaj róg - zaznaczyłem go kółkiem. Znalazłem przy okazji buga (niestety nie wiem, w jakich dokładnie okolicznościach się objawia). Załadowałem savegame'a zrobionego tuż po wzięciu broni z chlewika, po czym wybrałem się w dalszą drogę, ale po chwili gra wysypała się z takim oto komunikatem o błędzie: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Other Event: User Defined 0 for object o_wer_lg: Trying to assign to a non-existing path. Powtórzyło się to kilka razy, zwykle po oddaleniu się od chlewika albo przy strzelaniu się z pierwszą grupą szkopów. Nie wiem, co spowodowało ten bug, wiem tylko, że przy pierwszym przechodzeniu gry nic takiego nie miało miejsca. I drugi bug: przy początku gry nie pogadałem ze Stachem, tylko od razu poszedłem do dowódcy. Zaliczyłem jeden, drugi, trzeci dialog, po czym zamiast wsiąść na motor, wszedłem na ikonkę rozpoczynającą pierwszy dialog ze Stachem. Wysłuchałem rozmowy (oczywiście niezmienionej), po czym utknąłem, bo zniknęła ikonka przy motorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 Jakim cudem zdołałeś zapisać i odczytać stan gry, nie przypominam sobie, abym implementował taką funkcję Co do buga, to prawdopodobnie zakłóciłeś działanie obiektu kontrolnego wroga, ale dzięki za cynk, zwrócę na to uwagę. Nie ma tam żadnej niewidzialnej ściany, po prostu maski są ustawione tak, a nie inaczej gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 7 Lipca 2022 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 8 godzin temu, LolikZabijaka napisał: Jakim cudem zdołałeś zapisać i odczytać stan gry, nie przypominam sobie, abym implementował taką funkcję Bo nie wyłączyłeś domyślnych klawiszy quicksave'owania F5 i F6 SimianVirus7, Uzjel, Konrad-GM i 1 inny 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 9 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Tego nie przewidziałem xd Tak czy siak, dobrze, że o tym mówisz, bo ta funkcja będzie wyłączana, co level będą ustawiane checkpointy @Edit - Dodałem też alternatywny tryb sterowania - ośmiokierunkowy, więc w pełnej wersji, będzie można sobie wybrać. Konrad-GM i gnysek 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Lipca 2022 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2022 Znalazłem dziś gierkę w GM podobną do Dywersanta https://forum.yoyogames.com/index.php?threads/malachi.96772/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 15 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2022 Kolorystyka niemal identyczna, widać ktoś ma podobny do mnie gust w tej kwestii :D gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się