Skocz do zawartości

[EP2] Część 2/3


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

Ej no Uzjel weź przestań ;P nikt chyba się nie gniewa :)

w domku obejrzę, przez te maszyny Internetu mi nie ściąga:(

Jakaś tabelka będzie?

 

E: threef niby taki cichy, siedzi w kącie, czasami tylko bonus chwyci, ale jak ktoś podleci to PACH i nie ma gościa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. Chyba mam zachowane streamy z robienia tego bota. To wyglądało tak że zrobiłem bardzo inteligentnego bota ale miał bug. Nie potrafił walczyć sam ze sobą. Dlatego napisałem innego bota który będzie tylko zbierał powerupy i strzelał. Okazało się że ten drugi wygrywał w 100%. Potem go jeszcze ulepszyłem by był mniej agresywny i chyba ten oddałem.

Ale jeżeli przeanalizujemy co się stało to jest to oczywiste. Najważniejszym elementem jest wyliczanie szybkości strzałów. Dzięki temu nie wpadam w przegrzanie i mogę wystrzelić 1-2 pociski więcej niż przeciwnik a to daje mi wygraną. A przytulanie ścian też wygląda na taktykę. Okazuje się ze każdy z was trzyma się tarczy a statystycznie najmniej czasu spędzacie przy ścianach gdzie mogę czekać.

 

Przypomniało mi się że poprzedni mój bot podejmował fajne ryzyko. Jeżeli nie było przeciwnika w okolicy, albo był przegrzany ORAZ moja kulka była uszkodzona to zestrzeliwał własną kulkę by szybciej się zregenerowała. Wtedy chyba chował się za kulką gracza albo uciekał.

 

 

Czekam na mój pojedynek z I am Lord. Przez to że wyprzedza on kulkę częściej będzie w moim zasięgu i jestem pewien że nawet zada mi obrażenia! A co jeżeli akurat wtedy będzie tam lustro? Ah! Nie mogę się doczekać!

 

Edit: Ale trzeci epizod w Kwietniu? :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj chyba ustalal ze idzie do randomowego punktu w jakims tam przypadku, nie pamietam w jakim

 

A przegrzewanie bylo celowe bo doszedlem do wniosku ze krotkie nieprzerwane, precyzyjne serie beda lepsze od ciaglego ataku w wiekszych odstepach miedzy pociskami no ale z precyzja u mnie na bakier bylo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez spoilerów dla tych którzy jeszcze nie widzieli. ;)

 

Mój bot jako jedną z reguł przyjmuje to że po bonus idzie tylko gdy ma bliżej niż drugi gracz. A po zachowaniu bota ediego z pierwszego pojedynku nie spodziewałbym się takiej zmiany taktyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem sobie dać spokoju z twoim botem i sprawdziłem kod.

Zastanawiam się, dlaczego w czwartym argumencie nie użyłeś obj_bonus.y a obj_bonus?

 

GML
if (instance_exists(obj_bonus) && point_distance(x,y,obj_bonus.x,obj_bonus)<point_distance(enemy.x,enemy.y,obj_bonus.x,obj_bonus))

 

według mnie to może nie działać za dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...