PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Tytuł: Mundi Gatunek: zręcznościowa-akcji Opis: Mundi to gra zręcznościowa robiona na podstawie starej gry Warblade,w grze wcielamy się w statek kosmiczny a celem gry jest uratowanie Ziemi przed nadchodzą falą przeciwników,do pokonania fal mamy 6 broni(narazie tylko 6) które oferuje nam sklep.Grafika oczywiście będzie zmieniona,na 100%. Chciałbym podziękować takim 2 panom za pomoc. Autorzy: PatrykPlayingPOLSKA Programowanie: PatrykPlayingPOLSKA Fabuła: PatrykPlayingPOLSKA Grafika: PatrykPlayingPOLSKA Muzyka: http://soundbible.com oraz YT Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Czemu nie 60fps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Bo to gra na konsole B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Czemu nie 60fps? Bo ludzkie oko nie jest w stanie dostrzec niż 30 klatek na sekunde ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 gra zapewnia filmowe doświadczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 @Wojo Ludzkie oko nie jest w stanie, ale te 60fps w grach jest dla całkowicie innego powodu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Ja nie mogę, aż się zalogować musiałem. Z jakiego? Napisze z całkiem innego i nie rozwinie, co za człowiek. B) BTW. tak mi się coś wydaje że jest 30-2D, 60-3D, 90-Ocullus Rift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 wy trollujecie czy jak, bo nie czaję. A co do gry. Daj demówkę to się coś więcej wypowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 wy trollujecie czy jak, bo nie czaję. A co do gry. Daj demówkę to się coś więcej wypowiemy. Dodam jeszcze trochę rzeczy to dam na demka :D Ale na razie leń mnie ogarnął :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 @kt1117 Już wyjaśniam. Gry to tak jakby interaktywne filmy i te 60fps właśnie wiąże się z tą interakcją (Stąd ta różnica, że mamy filmy w 24 klatkach a gry 60). Film po prostu oglądamy i nie ma sensu generować więcej klatek niż oko jest w stanie wychwycić. W grach mamy interakcje. Stan kolejnej klatki zależy od tego co zrobimy w obecnej klatce (jak ruszymy myszką, co klikniemy na klawiaturze). Mając 60 klatek mamy dwa razy więcej momentów w których możemy zmienić coś w następnej klatce. Przykład: mamy 30 klatek na sekundę czyli gdy nacisniemy np. W nasza postać wykona w ciągu sekundy ruch do przodu wykonując 30 przeskokow między kolejnymi pozycjami. Gdy mamy 60 klatek wykona takich przeskoków 60. Czyli mamy większą precyzję ruchu, bo mając przed sobą przeszkodę i puszczając W by zatrzymać postać, gra ma więcej czasu by zajarzyc, że chcemy ją zatrzymać. Mam nadzieję, że zrozumieliscie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 a jak sobie włączę w doomie 60fps to widzę różnicę i co teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 a jak sobie włączę w doomie 60fps to widzę różnicę i co teraz Szach mat ateiści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 co to w ogóle za pomysł, że oko nie dostrzega więcej niż 30fps? XDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Pewnie konsolowców :) A filmy w 48 klatkach są płynniejsze niż te w 24 i co teraz? : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal333 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Oko ludzkie widzi więcej niż 30 fps, a to całe gadanie wzięło się z tego, że ktoś tak raz głośno krzyknął i teraz reszta internetu te głupoty powtarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Oko ludzkie widzi więcej niż 30 fps, a to całe gadanie wzięło się z tego, że ktoś tak raz głośno krzyknął i teraz reszta internetu te głupoty powtarza. Włącz sobie porównanie 30 fps i 60 fps i zobacz czy widzisz różnice i skończ pieprzyć głupoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 W trakcie robienia gierki przełączyłem sobie z 30fps na 60fps .Gigantyczna różnica w płynności ruchu,wręcz nie ma porównania.Łatwo zrobić mały test.Pusty room z jakimiś przeszkodami, z 50 piłek, physics_room włączony i najpierw zobaczyć w 30 potem w 60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Najprawdopodobniej był to tzw. "Efekt Placebo". Polecam zapoznać się z tym pojęciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 To jest po prostu przyspieszony film, co nie ma związku z płynną i komfortową grą. Włącz sobie np gta w 30 i w 60 fps i zobaczysz ze nie ma róznicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Ja dla Ciebie to "przyspieszony" to polecam wizytę u neurologa albo okulisty boś z postrzeganiem jest nie tak.Jest ewidentna różnica w PŁYNNOŚCI ,nie w prędkości,tak samo widzę to w moich projectach GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 http://pclab.pl/art62858-3.html Dodatkowo im więcej fps i hz w monitorze, tym lepiej się gra. Może Wojo masz monitor 30hz? I da się łatwo udowodnić, że nie jest przyśpieszony. Mierząc pozycje obiektu w czasie (niezależnym od fps, delta timing). Chociaż ogólnie nie wierzę, że ktoś uważa jakoby oko nie widziało więcej niż 30 fps, mam nadzieję, że to tylko prowo ;v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 A ja polecam skorzystać z opcji na youtubie przyspieszenie x2. Film wygląda jak w tych waszych "magicznych 60fps" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 :mellow: To trolling taki rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Bingo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Ajć zepsuliście, dobra passa była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 20 Lipca 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 ah, nie zna gamedevu kto nigdy nie kombinował nad fajnymi łacińskimi słowami do nazwy gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 ah, nie zna gamedevu kto nigdy nie kombinował nad fajnymi łacińskimi słowami do nazwy gry Dziwnie nazwa gry by brzmiała gdyby było Schiff,inqanawa,sambo ^_^ (odpalamy google translate) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Mi się ostatnio bardzo podobają polskie nazwy gier. Dla nas może brzmi pospolicie, ale dla kogoś kto nie zna naszego języka, to brzmi nawet lepiej niż łacina :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal333 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Włącz sobie porównanie 30 fps i 60 fps i zobacz czy widzisz różnice i skończ pieprzyć głupoty Widzę różnicę i co teraz? Osoby ze zdrowym wzrokiem też widzą i co? A jak puszcze plotkę że ucho ludzkie niesłyszy zakresu 60hz i pare innych ludzi to powtórzy w internecie, to też będziesz się upierał że to prawda czy skupisz się bardziej na faktach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi