Skocz do zawartości

Zablokowane Mundi


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Mundi

 

Gatunek: zręcznościowa-akcji

 

Opis: Mundi to gra zręcznościowa robiona na podstawie starej gry Warblade,w grze wcielamy się w statek kosmiczny a celem gry jest uratowanie Ziemi przed nadchodzą falą przeciwników,do pokonania fal mamy 6 broni(narazie tylko 6) które oferuje nam sklep.Grafika oczywiście będzie zmieniona,na 100%.

Chciałbym podziękować takim 2 panom za pomoc.

 

Autorzy: PatrykPlayingPOLSKA

Programowanie:
PatrykPlayingPOLSKA

Fabuła:
PatrykPlayingPOLSKA

Grafika:
PatrykPlayingPOLSKA

Muzyka:
oraz YT

Screeny: src1.png

src2.png

src3.png

src4.png

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kt1117

Już wyjaśniam. Gry to tak jakby interaktywne filmy i te 60fps właśnie wiąże się z tą interakcją (Stąd ta różnica, że mamy filmy w 24 klatkach a gry 60). Film po prostu oglądamy i nie ma sensu generować więcej klatek niż oko jest w stanie wychwycić. W grach mamy interakcje. Stan kolejnej klatki zależy od tego co zrobimy w obecnej klatce (jak ruszymy myszką, co klikniemy na klawiaturze). Mając 60 klatek mamy dwa razy więcej momentów w których możemy zmienić coś w następnej klatce. Przykład: mamy 30 klatek na sekundę czyli gdy nacisniemy np. W nasza postać wykona w ciągu sekundy ruch do przodu wykonując 30 przeskokow między kolejnymi pozycjami. Gdy mamy 60 klatek wykona takich przeskoków 60. Czyli mamy większą precyzję ruchu, bo mając przed sobą przeszkodę i puszczając W by zatrzymać postać, gra ma więcej czasu by zajarzyc, że chcemy ją zatrzymać. Mam nadzieję, że zrozumieliscie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Oko ludzkie widzi więcej niż 30 fps, a to całe gadanie wzięło się z tego, że ktoś tak raz głośno krzyknął i teraz reszta internetu te głupoty powtarza.

Włącz sobie porównanie 30 fps i 60 fps i zobacz czy widzisz różnice i skończ pieprzyć głupoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie robienia gierki przełączyłem sobie z 30fps na 60fps .Gigantyczna różnica w płynności ruchu,wręcz nie ma porównania.Łatwo zrobić mały test.Pusty room z jakimiś przeszkodami, z 50 piłek, physics_room włączony i najpierw zobaczyć w 30 potem w 60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://pclab.pl/art62858-3.html

Dodatkowo im więcej fps i hz w monitorze, tym lepiej się gra.

Może Wojo masz monitor 30hz?

I da się łatwo udowodnić, że nie jest przyśpieszony. Mierząc pozycje obiektu w czasie (niezależnym od fps, delta timing).

Chociaż ogólnie nie wierzę, że ktoś uważa jakoby oko nie widziało więcej niż 30 fps, mam nadzieję, że to tylko prowo ;v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz sobie porównanie 30 fps i 60 fps i zobacz czy widzisz różnice i skończ pieprzyć głupoty

 

Widzę różnicę i co teraz? Osoby ze zdrowym wzrokiem też widzą i co? A jak puszcze plotkę że ucho ludzkie niesłyszy zakresu 60hz i pare innych ludzi to powtórzy w internecie, to też będziesz się upierał że to prawda czy skupisz się bardziej na faktach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...