Skocz do zawartości

Tura #151 - Dyskusja


Uzjel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ja mam lekkie problemy. 60 sekund to bardzo dużo na monotonną akcję, więc np odpadły u mnie pomysły gier polegających na unikaniu. Mam wciąż pomysł na Space Invadersy z twistem... ale mam już trochę dość statków kosmicznych. :P

Może jakieś łamigłówki na czas... ale nad taką grą też już pracuję.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest niejasno wyjaśniony.

Bo jedną minutę można nie tylko interpretować jako limit czasu. Można też zrobić coś co się cyklicznie dzieje co minutę.

 

Ale temat możesz interpretować dowolnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

po 3 godzinach roboty - https://gmclan.org/uploader/7618/full_total.png . :/ musiałbym zrobić w te 2,5 godziny generowanie tekstu manuala i rysowanie go z sensem w tej ksiazce, a mi sie nie chce. pewnie kiedys to wrzuce do gotowych gier, bo spodobal mi sie pomysl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem że nic nie zrobię, ale coś tam zrobiłem w 30 minut.

 

Wytłumaczę się że to coś ma 2 zakończenia. Nie chcę zdradzić jakie jest drugie ukryte. Powinienem jakąś analitykę podłączyć żeby sprawdzić ile osób się domyśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/up9511_3_JednaMinuta.html

Nie zdążyłem dodać, bo grałem i wyszło parę godzin gry za dużo ;v

W grze chodzimy wsadem, strzelamy lewym. Czas płynie wolniej, jeśli się nie poruszamy, mamy wytrwać minutę.

(to sterowanie takie względem direction specjalnie, żeby było trudniej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sutikku: Też mi się podoba. Zgrabnie wyszło. Choć takie sterowanie powinno być karalne:) Serio zmień jak możesz i wrzuć link, bo bym sobie pograł - a tak ledwo jestem w stanie (edit: po kilku próbach mózg się przyzwyczaja, ale i tak wygodniej byłoby normalnie:).

 

Niby wiem, że gra Sutikku nie została dodana w terminie, ale może admini się zlitują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przesadziłem z tym sterowaniem, sory chłopaki ;c

Chciałem dodać różne bronie i teoretyczną mapę, ale nie chciało mi się pathfindingu robić i przede wszystkim, ostatnio pykam w taką gierkę, także czasu nie było xd

A manipuluje czasem tak, że mam global.time. Jeśli równa się 1, to normalne poruszanie, a jak 0 to dziele wszystko przez 5 (można zrobić różny global.time i dzielić przez niego, wtedy różne byłyby spowolnienia). No i dodatkowo spowalniam alarmy, żeby nie było żadnych jaj z tym spowodowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co oznacza "dzielę wszystko"?? Samo spowolnienie to spadek FPS?

Nie wiem czy to dobre miejsce na rozmowę o tym, ale zmienianie fps to najgorsze co można zrobić. Gdybym 60fps podzielił przez 5,wyszło by 12 fps. Żałosna liczba. W Gm chyba tak często się tego nie robi, ale jest coś takiego jak delta time, wydaje mi się, że robię coś podobnego. Speed i Maksymalny obrót, dzielę przez 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja gra nie miała nic. Tylko rysował się okręg przez minutę. Nie było nic. Tylko jedna minuta. ;)

 

Z tym zakończeniem trollowałem. Można zakończyć grę czekając minutę, albo zamknąć krzyżykiem. Ot, dwa zakończenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...