I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Liczba żyć się jakoś liczy? Wiem że nie do wyniku ranku ale czy Uzjel będziesz brał to pod uwagę? Czy jest tylko ten warunek życia = 0 to wyskwalifikacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Nie będę tego liczył. Wystarczającą karą jest spowolnienie piłki do prędkości początkowej. Chyba, że zdarzy się wypadek i dwie osoby skończą z tym samym rangiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Właśnie chcę sprawdzić jak wpływa poświęcenie życia za +1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Wpływa bardzo negatywnie. Większy priorytet ma też podniesienie piłki niż unikanie -1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Pod warunkiem że piłka szybko leci, a stracenie życia się opłaca jak piłka jest wolna. No ale to są tak rzadkie przypadki że nie ma co zawracać sobie tym głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 datego ja w priorytetyzacji licze trajektorie bonusów i piek i kolejkuje je wedle tego ile stepów mają do uderzenia w horyzontalną pozycję paletki :D EDIT: 175! mam rekord :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 mój rekord 159 Mój bot idzie w połowie na żywioł w połowie kolejkuje, possysa często. Ogółem widzę jeszcze co jest do poprawy ale już nie mam na to sił :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 To co miałem jak na razie jednorazowo najlepszy wynik ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 W niedziele wieczorem możemy jeszcze wysłać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Tak, do 23:59 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ja oddaje już. Jeszcze widzę co dałoby radę ulepszyć ale cholera strasznie źle się za tego bota zabrałem i poprawianie go teraz będzie mordęgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Chyba dzisiaj już wyślę, i tak nie umiem dobrego bota napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Seed matrix_'a: : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Coś robię źle że mi seedy nie działają? Nigdzie nie ma innych funkcji od seedow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 mam tak jak ty tylko randomize nie jest zakomentowane i mi działa : f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Nic z tego, wygląda tak jakbym mógł wpisać tylko 9 znaków. Przy tej ilości seed mi działa, jak wpisuję 10 to już nie. Czy 2147483647 to nie jest czasem koniec zasięgu signed int? Większej liczby nie mogę ustawić a ty i Matrix macie. O co tu chodzi? : o Mam najnowszy build 1749 gdyby ktoś pytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 szkoda że tylko na tym seedzie : f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Zostało niecałe 6 godzin. Ktoś jeszcze planuje coś podesłać? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Zostało niecałe 6 godzin. Ktoś jeszcze planuje coś podesłać? :) Zapomniałbym :o edit: Doszło? Działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Wysłane. cunuzuca czyli moje kochane dzieciątko. A czy wasze roboty jakoś się nazywają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 da. "Fuck me if you can". nie pytaj, niech po prostu zagra xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 "Oneline" Bo zaczęło się od 1 linijki kodu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Mój nie ma nazwy, ale może to właśnie to go wyróżnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Właśnie znalazłem jakieś 4 bugi w bocie, w sumie mogłem go sprawdzić przed oddaniem ._. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ponieważ jestem idiotą i zasnąłem przed końcem czasu i zapomniałem dodać bota... ... postanowiłem go udostępnić tym którzy nie mieli by pomysłu albo chcieliby zobaczyć jak można by było to wykonać prostymi sposobami bez zaawansowanych zachowań :) Zero przewidywania ruchów. I problem ze zniszczeniem ostatniej kostki. Oprócz tego omija złe boosty, zbiera dobre, jeżeli jest większa liczba piłek niż 1 powinien zebrać boost +1000.... Kod: GML lb = x-bar_width/2-4;//lewa krawedz paletki rb = x+bar_width/2+4;//prawa krawedz paletki thelowest=obj_ball;//domyslna losowa pilka //sprawdzamy ktora pilka jest najnizej for (i = 0; i < instance_number(obj_ball); i += 1) { pilka = instance_find(obj_ball,i); if(thelowest.y<pilka.y || pilka.y>y+2) { thelowest=pilka; }} //Jak piłka jest za nisko i spada w dol to trzeba ja ratowac..... if (thelowest.y>y-128 || thelowest.direction=angle_difference(0,180)){ if(instance_number(obj_ball)>1){ if instance_exists(obj_bonus){ myobj = obj_bonus; if (myobj.image_index==0){ if (myobj.x<x-bar_width/2){ if (myobj.x!=x-bar_width/2){ x=lerp(x,myobj.x,1) }} if (myobj.x>x+bar_width/2){ if (myobj.x!=x+bar_width/2){ x=lerp(x,myobj.x,1) }} }}else{ //jak po lewej dojezdzamy lewa krawedzia, zeby uniemozliwic zlapanie przy tym bonusu zlego if (thelowest.x<bar_width/2){ x=thelowest.x + random_range(-10,10) } //jak po prawej dojezdzamy prawa krawedzia, zeby uniemozliwic zlapanie przy tym bonusu zlego if (thelowest.x>bar_width/2){ x=thelowest.x + random_range(-10,10)}} }else{ //jak po lewej dojezdzamy lewa krawedzia, zeby uniemozliwic zlapanie przy tym bonusu zlego if (thelowest.x<bar_width/2){ x=thelowest.x + random_range(-10,10) } //jak po prawej dojezdzamy prawa krawedzia, zeby uniemozliwic zlapanie przy tym bonusu zlego if (thelowest.x>bar_width/2){ x=thelowest.x + random_range(-10,10)} }}else{ //jesli pilka nie spada w dol, a jest jakis bonus if instance_exists(obj_bonus){ myobj = obj_bonus; //jezeli to dobry bonus if (myobj.image_index=0 or myobj.image_index=4){ //jak po lewej dojezdzamy lewa krawedzia, if (myobj.x<x-bar_width/2){ if (myobj.x!=x-bar_width/2){ x=lerp(x,myobj.x,1) }} //jak po prawej dojezdzamy prawa krawedzia if (myobj.x>x+bar_width/2){ if (myobj.x!=x+bar_width/2){ x=lerp(x,myobj.x,1) }} //x = myobj.x; }else{ //jak jest to zly bonus //i jest blisko if (distance_to_object(myobj)<bar_width*1.2){ //jak po lewej if (myobj.x<x){ if (rb >= room_width){ // chyba ze dotykamy sciany to jedziemy na lewo, ale to nie zawsze dziala x -= bar_width*2; }else{ // to uciekamy na prawo x = myobj.x +bar_width*1.1}} //jak po prawej if (myobj.x>x){ if (lb <= 0){ // chyba ze dotykamy sciany to jedziemy na prawo, ale to nie zawsze dziala x += bar_width*2; }else{ //to uciekamy na lewo x = myobj.x -bar_width*1.1; }}}}}} Mam nadzieję że komuś się przyda. Możliwe że jest gdzieś są błędy w komentarzach... Jak co na PW mogę w czymś pomóc. Prawdopodobnie nie jest to prostsze rozwiązanie, mogą być lepsze, ale taki miałem pomysł i go wykonałem... Bot ma rank od 90 do 220 zależy jak wlezie seed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Mój jest absolutnie źle napisany, przerost treści nad formą :P http://wklej.org/id/2005074/ W dodatku jest kiepski bo lubi złapać -1000 gdy piłka jest po prawej stronie paletki. Nie chciało mi się tego naprawiać. Jest celowanie ale bez uwzględnienia ścian, przez co trudno mu trafić ostatniego klocka jak jest blisko krawędzi gry. A i ja traktowałem pomniejszenie paletki jako dobry bonus gdy paletka jest dłuższa niż 128 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Oneline: 1) Im mniej klocków tym bardziej zwiększ losowość odbicia piłki 2) Jeśli klocków jest naprawdę mało skieruj piłkę w stronę klocków Przynajmniej wszystko działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Dobrym pomysłem było by na początku wybić piłkę nad bloczki żeby się rozpędziła i nabiła punktów, ale obudziłem się o 23 i zabrakło mi czasu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Dobrym pomysłem było by na początku wybić piłkę nad bloczki żeby się rozpędziła i nabiła punktów, ale obudziłem się o 23 i zabrakło mi czasu :) Moja sieć neuronowa wyliczyła sobie coś takiego. Nauczyły się że w ten sposób najszybciej nabija punkty i zawsze identycznie zaczyna. Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce. @Matrix_: mam sporo zastrzeżeń. x=lerp(x,myobj.x,1) jest równoznaczny x=myobj.x if (... thelowest.direction=angle_difference(0,180)) Woot? xD A tworzenie tablicy dla wszystkich piłek jest słabe. U mnie na streamie widziałeś lepsze rozwiązanie szukania obiektu który spełnia warunki. :P Poza tym podoba mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Moja sieć neuronowa wyliczyła sobie coś takiego. Nauczyły się że w ten sposób najszybciej nabija punkty i zawsze identycznie zaczyna. Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce. @Matrix_: mam sporo zastrzeżeń. x=lerp(x,myobj.x,1) jest równoznaczny x=myobj.x if (... thelowest.direction=angle_difference(0,180)) Woot? xD A tworzenie tablicy dla wszystkich piłek jest słabe. U mnie na streamie widziałeś lepsze rozwiązanie szukania obiektu który spełnia warunki. :P Poza tym podoba mi się. angle_difference(0,180)) -> to miało być że jak spada w dół xD x=lerp(x,myobj.x,1) -> na początku było x=myobj.x ale chciałem zrobić taką ładną animację, ale zauważyłem że ograniczenie powoduje mi obniżenie prędkości paletki... Wiem, ale to było napisane przed oglądaniem twojego streamu :D Poza tym podoba mi się. Dziękuję za pierwsze miłe słowo od kilku miesięcy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi