ediepl Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Lubie ryzyko :D Bot użytkownika ediepl miał świetne sytuacje z dwoma piłkami Tzn nie mógł się zdecydować i nie trafił żadnej? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Najgorszy wynik to 45 punktów Mój? :D Bot bLaza w jednym z podejść ukończył poziom 2 sekundy przed końcem czasu *bLaze'a Głupi to ma szczęście xD EDIT: Jaki następny epizod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Następny epizod powoli przygotowuję. Tym razem gracze będą walczyć przeciwko sobie 1vs1. ALE JAK? Nie powiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Turowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 hmm turowo, to byłoby ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Turowo byłoby tak samo, jak real-time, w końcu w obu przypadkach budujesz optymalną strategię na podstawie dostępnych informacji, percepcja czasu dla takiego bota nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Nie no, ale jeśli przyjmiemy, że skrypt bota się wykonuje tylko jeśli trwa jego tura, to możemy uznać, że gra jest turowa, bo w trakcie pracy jednego, drugi nic nie robi. Dobrze myślę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jeden gracz na chwilę wyszedł powyżej 200 punktów, ale jego wynik spadł To pewnie mój bot :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 @Sutikku: Jeżeli boty działają w jednej aplikacji, na jednym komputerze, bez serwera, to dla botów nie ma żadnego odstępu czasu pomiędzy kolejnymi turami - tak jak w grze z czasem rzeczywistym. Natomiast jeżeli istnieje serwer w osobnej aplikacji, z którym boty się komunikują i który koordynuje pracę całej gry, to wtedy można mówić o różnicy między grą turową a grą czasu rzeczywistego. Gdy boty działają w jednej aplikacji, to nie jest tak, że gdy jeden coś robi, to drugi nic nie robi - one są traktowane przez komputer jako jeden duży bot działający na całą grę, więc albo cały bot coś robi, albo cały bot nic nie robi. To oznacza, że żaden bot nie czeka na jego ruch, gdyż każdy bot cały czas coś robi - to, że robią to po kolei, nie gra żadnej roli. Gdy boty komunikują się poprzez serwer, wtedy jeden bot czeka, aż serwer pozwoli na jego ruch, a w tym czasie działa drugi bot. Niezależnie od tego, czy gra jest turowa, czy nie, bota pisałoby się tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 @Amaterasu: nie ma znaczenia tylko gdy działają na jednym wątku. Właściwie to jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś :f Jeśli masz boty na jednym wątku w aplikacji to one na siebie wzajemnie czekają, bo gdy jeden myśli drugi musi czekać na przydzielenie czasu procesora. Jeśli mają osobne wątki, osobne aplikacje z serverm itp. to wtedy można powiedzieć że działają jednocześnie. Jeśli gra jest turowa, to po wystawieniu ruchu od razu mogą zacząć planować kolejny, podczas gdy tak naprawdę trwa tura przeciwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Chodziło mi raczej że ja vs ktoś później wygrany z wygranym innej partii, zapomniałem słowa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Czyżby chodziło Ci o turniej? : d Bardziej uczciwe by było gdyby była gra każdy z każdym ale zobaczymy co Uzjel wymyśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 @Danielus: Chyba źle wyraziłem to, co mam na myśli. Gdy boty działają w jednym wątku, nie ma żadnego czasu oczekiwania dla procesora, on pracuje ciągle. Gdy boty działają za pośrednictwem serwera, albo w osobnych wątkach, to proces odpowiadający za działanie bota może wejść w tryb oczekiwania pasywnego. Wg mnie na tym polega różnica między grą czasu rzeczywistego a grą turową. Gdyby boty w grze, która dla graczy ludzkich była grą turową, pracowały w jednym wątku, i proces bota nie miałby czasu na odpoczynek, nie różniłoby to się niczym w stosunku do gry, która dla graczy była grą czasu rzeczywistego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Film z wynikami będzie do 23:00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi