Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Października 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 In its lust for revenge an Ancient Tree sends its emmissary to sure death. How long will you survive on this impossible mission? ( wiem, fajne dropy fps, dobry mam komputer B) ) Gatunek: RPG / slasherAutorzy: waxx - programowanie lead wojtek - grafika antek - design, programowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 To będzie gra typu "przetrwaj jak najwięcej czasu chodząc w miejscu i siekając potwory a potem chwal się na Facebooku wynikiem"? Fajny obrazek :thumbsup: I ciekawy tytuł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Października 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Nie, to będzie gra typu rpg / slasher gdzie zdobywasz poziomy, wykonujesz misję, kampanie, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Zwazajac na czas poswiecony unikalnosci lokacji i rodzaju kamery gra pewnie bedzie dosyc liniowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Października 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 w sensie, że nie masz wyboru co sie dzieje za kazdym razem rozgrywka wyglada tak samo? wrecz przeciwnie, a przynajmniej bedziemy sie bardzo starac, zeby nie bylo lliniowo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 7 Października 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Bardzo ładne, fajne animacje, niby postać jest poskładana ze sztywnych fragmentów ale naturalnie się porusza. Ale rozumiem że wszystko na gifie oprócz postaci to placeholdery? bo dziwnie wygląda rozmyty pierwszy plan i ten suchy dysk świetlny. Drugi screen naprawdę naprawdę spoko, takie połączenie pikselków i bardziej zdjęciowych teł jest idealne. Polecam 9/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 gif wygląda fatalnie, połowa grafik z dupy bo prawdopodobnie placeholder, a animacje się ślizgają po podłodze i trącą pewną liniowością ruchów. ciosy też jakieś bez mocy generalnie. ale w końcu macie w portfolio łoriorsy i w robiliście gloriusa w ślicznym trzyde, to wierzę, że wiecie co robicie i jakoś to i owo podkręcicie żeby było git drugi obrazek klawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Października 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Bardzo ładne, fajne animacje, niby postać jest poskładana ze sztywnych fragmentów ale naturalnie się porusza. Ale rozumiem że wszystko na gifie oprócz postaci to placeholdery? bo dziwnie wygląda rozmyty pierwszy plan i ten suchy dysk świetlny. Drugi screen naprawdę naprawdę spoko, takie połączenie pikselków i bardziej zdjęciowych teł jest idealne. Polecam 9/10 dzięki, drugi screen jest na kosmicznym oddaleniu, normalnie nie ma pixelartu żadnego i tak, wszystko tam to placeholderki póki co @Jaklub: na razie się skupiamy na gameplayu tylko i wyłącznie, dopiero za jakiś czas będziemy to odpicowywać, żeby wyglądało jakoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slythia Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Ta grafika na samym końcu jest obłędna. *,* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Października 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 http://gfycat.com/BleakAngelicFalcon - nowy gif, animacle placeholderowe w duzej ilosci, tak samo to lecące coś niebieskie to też placeholder ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 http://gfycat.com/BleakAngelicFalcon - nowy gif, animacle placeholderowe w duzej ilosci, tak samo to lecące coś niebieskie to też placeholder ;) Ja się patrzę na to i zastanawiam czemu dobraliście tak wielkosci. Bo obraz jest super i jest mega dokładny jak na wielkość jego, zdawałoby się ze będziecie go zmniejszac nieco by uzyskac efekt realizmu, w dużym zmniejszeniu pixeluje, ale na tym screenie co jest tu to jest z kolei za duze - traci z tego, co daje zrobienie duzej grafiki i jej zmneijszenie, tej magii dokladnosci... ale może chodzi o efekt wybicia postaci z tła... chociaż mi to by było szkoda troszkę tego efektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Października 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Rozumiem o czym mówisz, ale niestety przy produkcji gry trzeba wziąć pod uwagę ilość pracy i jej koszta, robiąc 15k pixelowe tła, które później się pomniejszy do 800 pixelków za daleko byśmy nie zaszli :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 12 Października 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Jest naprawdę super, tło już w tym momencie wygląda na tygodnie żmudnej pracy i prezentuje się pięknie. Chociaż nie wiem czy nie za dużo takiej ciemnej szarości jak tak teraz patrzę na ogólną mapkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Prezentuje się to godnie, bardzo interesujące.Zwiększyłbym jedynie znacznie dynamikę gry- i to nawet tak x3 w stosunku do tego co widać.Potencjał ogromny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Października 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Dzięki, miło słyszeć nad dynamiką pracujemy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dynamika jest większa, ale wiesz kogo masz jeszcze sprężyć do roboty. B) Also, większego gifa daj, bo w tej rozdzielczości nie można odczuć tego co chcesz pokazać w 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 21 Grudnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Super fajnie to wygląda, a czy przyciski ZXCV będą tak cały czas oznaczone, czy będą jakieś kolorowe ikonki akcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 no przecie widać, że to placeholdery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 21 Grudnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 jak na poczatku mnie te placeholderowe animacje odpychaly, bo calosc wygladala jak z ntej flashowki, tak teraz szczena opada, trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Fajnie, fajnie, ale z tego co rozumiem, to ZXCV, to pojedyncze ciosy. Ja liczę na takie kombinacje z nimi jak w Little Fighter 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Weźcie popracujcie nad tytułem projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Łaaał. Anty :) Fajnie wygląda. Mogłoby być jeszcze ciut szybsze, ale to opinia. Wyobrażam sobie, jak fajnie by się prezentował tu system ragdoll :D Ale chyba szkoda na niego czasu i pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Dzieki za pozytywne slowa, chlopaki. Docelowo zamiast zxcv beda ikonki skilli. Vader moglbys konkretniej z tym tytulem napisac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Nie widzisz nic złego w tytule "From ashes to ashes" ? Z tego co wiem, tytuł musi być albo krótki albo absurdalnie długi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ashes to Ashes brzmi znacznie lepiej, ale zobacze jak tam z trademarkami itp. work in progress cover artu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 30 Grudnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Mega :D Że ludzie potrafią tak rysować to ja jestem w szoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Myślę że ten tytuł (szczerze mówiąc tragiczny) można poratować tylko skracając go do samego "Ashes" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 trochę słabej jakości gif, będę musiał zbuildować grę i frapsem czy czymś nagrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 siema, zapraszam do polajkowania fanpejdża fejs B) z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się