Skocz do zawartości

Spooky Actions at the Distance


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

ale są i takie, gdzie po prostu wypada zachować twarz

jasne, że są takie, ale na ogół wśród tej garstki aktywnych userów panuje luźna, nieintelektualna, a nawet gimbusowa atmosfera, taka była tu od zawsze (a przynajmniej od tych 9 lat, kiedy tu jestem) i z nią mi się kojarzy to forum. rozumiem że może to być czasem irytujące dla niektórych, ale nie rozumiem, jak macie z tym jakiś problem *shrugs* poczytajcie sobie starszą valhallę i shouty, bo nikas nie jest wcale aż tak prominentny

 

[/dygresja]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh....Ale tu się dzieje. Zawsze jak napisze Psiks to najbardziej rozbudza forum, szkoda, że tylko kłótnią :/

Nie mam zamiaru długo się w tym temacie wypowiadać, jedyne co napiszę, to to, że Nikas jak i Psiks mają swoje racje, chociaż w dużo większym stopniu według mnie ma Psiks.

Dlaczego?

Tak naprawdę jedyną racją Nikasa jest to,że PsichiX ma wielkie ego. Osobiście irytuje mnie jak ktoś pisze, że jest kimś wielkim bla bla bla itp itd. Ale to jedyne w czym Nikas ma rację. Poza tym nie widzę sensu czemu tak na niego naciska i cały czas pisze, żeby zrobił wielką grę z jakimś dojebaniem, skoro Psiks cały czas mu tłumaczy, że nie chce robić gier. Oprócz tego do Nikasa mogę się przyczepić, że jego posty dość często wyglądają jak napisane przez typowego gimbusa(chodzi mi tutaj o ich budowę i/lub zawartość).

Nikas, sam Cię podziwiam za Twój sukces, ale na prawdę czasem zachowujesz się jak 13-latek który myśli że jest fajny, a takowy nie jest i nie będzie. Bez obrazy, ale tylko piszę jak jest.

 

Z mojej strony to wszystko, sam najlepszy nie jestem, wiem, ale też nie robię takiego zamieszania o dosłownie nic.

 

EDIT: Psyś, gierka nawet spoko, ale za cholerę nie widać co się na niej dzieje :D

I nie ogarniam tego podziału czy czegoś tam.

 

@DOWN O ile się nie mylę to wykop był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę jedyną racją Nikasa jest to,że PsichiX ma wielkie ego.

oczywiście, że mam. nigdy, ale to przenigdy tego nie ukrywałem. Ale po przewertowaniu moich postów można łatwo stwierdzić, że moje ego rosło wraz z umiejętnościami - od cichego użytkownika do spamera coraz to dziwniejszych realizacji, tak wyglądaja historia mego ego.

 

Osobiście irytuje mnie jak ktoś pisze, że jest kimś wielkim bla bla bla itp itd.

mnie także to irytuje! ale tylko wtedy, gdy ten ktoś nie ma nic, co by potwierdziło że ma taką wartość, jaką wokół siebie manifestuje.

 

Konkluzja: Posiadanie ego nie jest złem - złem jest, gdy to tylko puste słowa bez pokrycia :)

 

No a teraz bardzo, ale to bardzo ładnie proszę: zagrajcie i zjebcie (z wytłumaczeniem) mnie za błędy designerskie gry, bo potrzebuję tego mocno do rozwoju! (。◕‿‿◕。)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym z tego co pamietam Nikas to chyba reklamowales tophata chyba na wykopie (a może to był reddit - to pamiętają tylko najstarsi górale)

Śmiechłem trochę bo dopiero po chwili zczaiłem do czego nawiązujesz, tak tym wywaliłeś. x-D

Tak, dodałem parę wpisów o tym jak i o innych swoich produkcjach. Przecież ja nic nie mam do używania wykopu, co mnie to na jakie ktoś stronki wchodzi.

 

LECIMY W GORONCE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a teraz bardzo, ale to bardzo ładnie proszę: zagrajcie i zjebcie (z wytłumaczeniem) mnie za błędy designerskie gry, bo potrzebuję tego mocno do rozwoju! (。◕‿‿◕。)

 

jak już mówiłem:

If possible, please ensure that you are running the latest drivers for your video card.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, a powiedz mi:

- jakiej przeglądarki używasz?

- na jakim systemie operacyjnym to odpalasz?

- czy masz kartę graficzną zintegrowaną, czy nie?

- oraz kiedy ostatni raz aktualizowałeś sterowniki karty?

 

Pytam, bo WebGL jest już na tyle powszechny i ma bardzo okrojoną standaryzację, że nie sposób by na aktualnych sterownikach, aktualnym browserze i popularnym systemie nie działał PlayCanvas :o zgłoszę też to twórcom PlayCanvasa aby sprawdzili czemu może im to nie banglać w silniku na tym sprzęcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jakiej przeglądarki używasz?

google chrome, ale w komunikacie było napisane, że przeglądarka jest ok, więc zasugerowało, żebym zaktualizował karte

 

- na jakim systemie operacyjnym to odpalasz?

windows xp

 

- czy masz kartę graficzną zintegrowaną, czy nie?

nie

 

- oraz kiedy ostatni raz aktualizowałeś sterowniki karty?

właśnie z okazji tego tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okiej, wysłałbyś mi tutaj albo na PW dane karty graficznej? (producent, model, ilość VRAMu oraz konkretną wersję sterów?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spacja powinna wylecieć, ale istnieje jako niewyłączony easter-egg - taka nagła zmiana powiązanych cząstek.

a co powiecie, gdyby zamiast dzielenia ekranu był jeden i tak jakby pół przezroczyste poświaty obu ekranó nałożone jeden na drugi? czy to by poprawiło widoczność, czy raczej zepsuło zabawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wtedy rozwiązać to, żeby widzieć na raz kontrolowane obie cząstki? :o po to właśnie był podzielony ekran, bo cząstki mogą być z różnych krańców wspólnego świata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Gmclanem zapanowały cwaniaczki anty i nikas i nagle cały gmclan ma mentalność "hajs albo wypie..alaj". Wszystkim wam zachciało się być wielkimi gamedevami robiącymi miliony na platformówkach,a każdy kto uważa inaczej jest w błędzie.

???

 

Nawet Antego za jego grę, która wygrała na Digital Dragons, cenię jako twórcę gier.

no łał, dzięki pysiu :*

 

 

niżeli umniejszać za brak logiki postępowania.

przykład jakiś? ;)

 

 

shitstormy, które tak uwielbia.

no raczej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sensie, że te dwie powiazane cząstki będą zawsze wybierane blisko siebie, miast z różnych krańców świata, by były widoczne obie na raz? wybacz, staram się zrozumieć jak chcesz połączyć widoczność ich na jednym ekranie, jednocześnie zapewniając ich obu kontrolę jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

startują z dwóch "krańców świata" (oddalone o 100 jednostek?), a potem losowo wybierane (respektując kolory) przy wciśnięciu spacji. Docelowo mają być zawsze najdalsze od siebie cząsteczki. Aktualnie czasem losowane są te bliskie sobie, więc jak random źle zadziała, to niestety widać obie na obu ekranach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quantum Physics. Teoria względności. Obecność obserwatora wpływa na wynik eksperymentu. #OnTopic

 

:D

 

Quantum PsichiX 1: gra oddziałuje wiązaniami słabymi. ΨΧΞ, opierasz grę na jednym pomyśle i na tym jednym pomyśle kończysz. Spokojnie to mogłaby być gra na jakąś ligę 24; ten produkt nie wydaje się nawet szczególnie rozwinięcia w pełnowartościową grę. Po prostu: mechanika gry nie intryguje, nie wciąga (abstrahując od realizacji audiowizualnej).

 

Quantum PsichiX 2: Super pozycja to nie jest.

 

Cóż, przynajmniej chciało Ci się :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psyś, no ale zlituj się. Przecież tu nic nie ma. Ciężko cokolwiek oceniać.

 

Bronisz się, że nie jesteś game developerem, tylko twórcą narzędzi. Słusznie, też Cię zawsze tak postrzegałem. Tylko w takim razie po co w ogóle bawisz się w pokazywanie takich zrobionych na kolanie potworków? Zamiast tego weź się za napisanie porządnych artykułów o Twoich technologicznych rozkminach. Czytam Twoje posty na fejsiku i chętnie bym się dowiedział co tam dokładnie robisz i sam coś niecoś poduczył.

 

Nie wątpię, żeś programistyczny kozak, tylko wiesz... Takie czcze kogucikowanie jest bez sensu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...