Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ależ to lamusowate. Chciałem zrobić księżyc w mojej grze, a jako że wykorzystuję mgłę, zwyczajne oddalenie obiektu nie wchodzi w grę. Rysowałem księżyc rozmiarów tylnego koła traktora zawieszonego w powietrzu podążającego za graczem, no ale jak by tu zrobić, by się znalazł mimo wszystko w tle. Serdecznie wyczekuję drogowskazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 w obiekcie księżyca w draw pierw wyłączasz depth mode, wyłączasz mgłę, rysujesz normalnie księżyc, włączasz depth mode, włączasz mgłę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Przepraszam za napływ lamerstwa, ale dałoby może radę wytłumaczyć w jaki to sposób jestem je w stanie wyłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 docs.yoyogames.com: d3d_set_fog(); d3d_set_depth(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ja bym zrobił skyboxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ja bym zrobił skyboxa No ale wtedy masz ten sam problem w GM, przy włączonej mgle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Napisać własny shader na skyboxa? Albo rysować billboard księżyca (bądź skybox) dość blisko kamery przy wyłączonym "depth buffer" (jako pierwszy, żeby nie zasłonić innych obiektów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 No ale wtedy masz ten sam problem w GM, przy włączonej mgle. No tak. Mi chodziło raczej o to że nie ma sensu rysować kuli, która ma pieryliard trójkątków skoro można to zrobić z sześcianem ( 12 trójkątów ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 No tak. Mi chodziło raczej o to że nie ma sensu rysować kuli, która ma pieryliard trójkątków skoro można to zrobić z sześcianem ( 12 trójkątów ) albo quadem :D https://marketplace.yoyogames.com/assets/20...eric-sky-shader Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasztet Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Rysuj point sprite gdzies nad graczem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 @UP: w GMie nie ma point sprites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasztet Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 @UP: w GMie nie ma point sprites Szkoda. No to billboard, który obracał się do kamery i odpowiednio skalował ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się