Skocz do zawartości

obiekt 3D w tle


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Ależ to lamusowate. Chciałem zrobić księżyc w mojej grze, a jako że wykorzystuję mgłę, zwyczajne oddalenie obiektu nie wchodzi w grę. Rysowałem księżyc rozmiarów tylnego koła traktora zawieszonego w powietrzu podążającego za graczem, no ale jak by tu zrobić, by się znalazł mimo wszystko w tle. Serdecznie wyczekuję drogowskazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w obiekcie księżyca w draw pierw wyłączasz depth mode, wyłączasz mgłę, rysujesz normalnie księżyc, włączasz depth mode, włączasz mgłę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Przepraszam za napływ lamerstwa, ale dałoby może radę wytłumaczyć w jaki to sposób jestem je w stanie wyłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

docs.yoyogames.com:

d3d_set_fog();

d3d_set_depth();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Mi chodziło raczej o to że nie ma sensu rysować kuli, która ma pieryliard trójkątków skoro można to zrobić z sześcianem ( 12 trójkątów )

albo quadem :D

 

https://marketplace.yoyogames.com/assets/20...eric-sky-shader

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: w GMie nie ma point sprites

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...