Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ok, otóż mam obiekt, który tworzy kolejny obiekt, jednak ten ma znajdować się pod nim. Ustawiam pierwszemu obiektowi depth 100 i GML if (image_xscale>5 and next=1 ) then depth=1000; Jednakże utworzony obiekt mimo wszystko znajduje się na pierwszym :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 -1000 ? sry źle przeczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A czy to... no właśnie. Nie ma być ujemne? EDIT:Za pewne jest pierwszy albowiem, ma nowsze ID. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 co to w ogóle ma być pytam jeżeli image_xscale jest większy od 5 i next (cokolwiek to jest) jest równe 1 to depth ustaw na 1000 dołóż jakieś wytłumaczenie do czego ma to służyć bo tak to łamigłówka się utworzyła a co do tego zdania Ok, otóż mam obiekt, który tworzy kolejny obiekt, jednak ten ma znajdować się pod nim. GML var obujekutu; obujekutu = instance_create ( x , y , o_objObject_obj ); obujekutu.depth = depth + 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dobra, wyjaśnię trochę, bo nie widzę sensu w tym co nabazgroliłem ;o Otóż mam obiekt lol z depthem 100 i gdy jego image_scale>200 wtedy tworzy taki sam obiekt, jednak jego (tego pierwszego) depth zmienia się na 1000, ale mimo tego nowoutworzony obiekt znajduje się na pierwszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jeżeli chcesz, żeby obiekt A był pod obiektem B, obiekt A musi mieć większego deptha. w związku z tym, jeśli ustawiasz depth starego obiektu na 1000 kiedy tworzony jest nowy z depthem 100, naturalne jest, że ten stary będzie pod nowym odwróć kolejność lub zmień 1000 na coś mniejszego od 100 lub ustawiaj depth w zależności od starego deptha (dzięki temu nie będzie się działo nic dziwnego przy wielokrotnym użyciu obiektu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jaklub juz napisal, to moze tylko podsumuje :) GML //jakis event v obiektu_A if (image_xscale>5 && next==1 ) { id_obiekt_B = instance_create(x, y, obiekt_B); id_obiekt_B.depth = depth+1; }; twoj problem vidze v zlym uzycu zmiennej depth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 depth tego pierwszego musi być o 1 mniejszy niż tego stworzonego. im bliżej minus nieskończoności tym element bardziej na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 depth tego pierwszego musi być o 1 mniejszy niż tego stworzonego. im bliżej minus nieskończoności tym element bardziej na górze. K, prosty problem i, jak zwykle, proste rozwiązanie. Dziękuję niezmiernie ;___; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się