Will Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Mgłą w formie post processingu. Można napisać swoją ale z tego co pamiętam unity udostępnia całkiem niezłą, nazywa się "Global fog". Ma znacznie większe możliwości i wygląd niż standardowe mgła na fixed pipline. Można ustawić wysokość mgły czy tryby relatywny/absolute co do wysokości i odległości. Dzięki temu można bardzo prosto zrobić efektowne zanikanie mgły czy opadania/podnoszenie wraz ze zmianą gęstości. Całość jak pisał Exigo jest perpixel co jest bardzo szybkie i można dodać swoje modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ładnie, udało się dostać na stronę CD-Action. http://www.cdaction.pl/news-32230/glorious...dzie-na-e3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 graficznie tak gdzies 2 poziomy nad oblivionem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Zwiększyłbym intensity dla uzyskania ładnego kontrastu między elementami oświetlonymi a backgroundem(choć może światło jest animowane czy raczej intensity i range). Brakuje jakiś cząsteczek w pozycji światła: http://traditions.cultural-china.com/china...f7781022013.jpg lub materiału z selfillum. [repeat mode pm] Musicie jakoś dorwać się do wersji pro(i to jak najszybciej). Muszą być te cienie, minimum normalmapki dla terrainu i postprocessing z deferredem na czele choćby w podstawowej wersji. Tekstury są na prawdę bardzo dobre więc pod dodaniu efektów skoczycie z parę w "wyglądzie". [repeat mode off] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Piotrek66 napisał o was możecie być z siebie dumni. Jak zwykle źle napisał newsa ale i tak gz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 kto inny miał napisać, ale czasu nie miał co do wersji pro to niestety 4 kafle złotych ciężko wyciągnąć od tak, grę robimy z własnych oszczędności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 kickstarter go go go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Na założenie firmy w UK i prowadzenie Kickstartera wydaliby więcej niż kosztuje Unity. Do tego cholera wie czy by coś faktycznie zebrali. Dobrze robią, że jadą na razie na darmowej licencji. Pamiętajcie że graczom wisi "minimum normalmapki dla terrainu i postprocessing z deferredem" :). Zwłaszcza na etapie screenów z pierwszej wersji. Jeśli gra ma wyglądać ładnie, to będzie ładna i bez cieni. A jak chwyci, to wtedy chłopaki mogą kupić wersję Pro z kasy za pre-ordery czy nawet własnej kieszeni (skoro jest szansa, że się zwróci). Szastanie hajsem, kiedy ma się dopiero jedno tło, jakieś GUI i dwie postacie, to nienajlepszy pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 "Pamiętajcie że graczom wisi "minimum normalmapki dla terrainu i postprocessing z deferredem" "- Nie, graczom nie wisi minimum normalmapki i postprocessing. Nie rozumiesz o co chodzi. To nie kwestia cieni czy deferreda to kwestia ilości potrzebnej pracy na wykonanie określonej jakości. Mając pro, w bardzo krótkim czasie poprawią wygląd gry a sama praca będzie płynniejsza i prostsza. Chyba nie znasz realiów złożonych gier 3d, nie można po prostu na pewnym etapie dodać sobie cienie czy hdr, to nie prosta pętla wyliczająca sumę cyfr z tablicy. Nie można zmienić tak po prostu po przejściu alphy systemu oświetlenia z forward na deferreda. To nie prosta platformówka gdzie wydajność nie ma znaczenia bo gra i tak pójdzie na byle syfie, brak samego profilera to wkur.. bolączka przy poszukiwaniu bottlenecka. O ile mnie pamięć nie myli gdzieś na necie przy info tej gry był tekst: "całkiem ładnie wyglądająca..." czy coś podobnego, nie wiem ale jak dla mnie warto poświęcić kilka dni i zrobić wersje, która będzie wyglądać 2x lepiej. Nie wiem co z tym kupnem pro.. ja cały czas piszę o miesięcznym trialu.. jeśli gra się wypromuje na pewno dostanie dość kasy aby dorwać się do licencji pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 jeśli gra się wypromuje na pewno dostanie dość kasy aby dorwać się do licencji pro. skąd? :/ Nie da się przeliczyć ludzi, którym się gra podoba na pieniądze, póki nie masz gotowego produktu. Wyjątkami jest jak znajdziesz inwestora/zrobisz kickstarter ale do tego też trzeba mieć środki. Póki co staramy się wyciągnąć coś z triala, tak jak sugerowałeś, ale tak jak mówi TeeGee z dwoa postaciami się wiele nie zdziała nawet jakby dodać hdry i co tam jeszcze jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Na razie jedzcie na trialu, nawet miesiącami, kompa do developerki i tak się formatuje co miesiąc. Potem wszystko wyjdzie w praniu, zakładać bloga, promować grę ile wlezie lub jeśli możecie sobie na to pozwolić zebrać kasę przy etapie pre-orderów jak sugerował TeeGee. Uda się albo i nie.. taki jest już rynek gier. Na tworzeniu gry zejdzie wam z minimum rok, pro jest musem od początku bo po prostu z całością pójdzie wam znacznie szybciej. Jak będziecie mieć coś grywalnego można nawet napisać do twórców unity, kiedyś do nich pisałem czy nie wspierają zespołów licencjami, info było takie, że obecnie nie ale może się to zmienić więc warto spróbować jak będziecie mieć coś grywalnego. Inwestorzy to raczej ostateczność, nie wiem jak wygląda wasz design doc więc nie potrafię określić jak bardzo gra jest skomplikowana i czy całość można zrobić w sensownym czasie bez kogoś z dużą kasą ale przydałby się jakiś pitch żeby ludzie mogli ogarnąć co tak na prawdę wspierają bo np: ja zerkając przez krótki czas na info nie wiem na czym tak na prawdę będzie polegać rozgrywka. Jeśli potrzebujecie czasu na ogarnięcie features wersji pro to na razie nie róbcie żadnych screenów dla szerszej publiki z tej wersji. Musicie mieć 100% pewność, że wiecie co robicie. Pracować musicie na pro cały czas, uczyć się korzystać z profilera, shaderów, pluginów,lightmapping,occlusion culling,pp, path finding, navmeshe czy choćby lod'a którego w wersji free nie ma a w otwartym świecie jest bardzo istotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Blog mamy, opis gry masz tutaj http://spiffygoats.com/games/glorious-companions/ jak nadal coś jest niejasne to daj znać co, poprawię. Pre-orderów nie będzie, bo gra ma być darmowa, także to trochę utrudnia sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Blog mamy, opis gry masz tutaj http://spiffygoats.com/games/glorious-companions/ jak nadal coś jest niejasne to daj znać co, poprawię. Pre-orderów nie będzie, bo gra ma być darmowa, także to trochę utrudnia sprawę. Bardzo fajny ten nowy screen, estetyczny, skała mnie kręci, pomijam stronę techniczną, bo się nie znam. Macie ładną stronę btw, przejrzystą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ok, teraz mniej więcej rozumiem ale brakuje mi czegoś co przykuje uwagę "internetowego wędrowca poszukującego przygody i zabawy" Gdybym przypadkiem wszedł na wasz blog, po 3sec wyruszyłbym w dalszą podróż :) Brakuje czegoś fajnego, pasuje dorzucić parę conceptów z "rozgrywki", teraz same screeny wyglądają bardzo podobnie do wielu innych gier. Może jakieś dynamiczne szkice z walki? coś "innego", "oryginalnego" żeby na początku złapać ofiarę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 W sensie jakieś ilustracje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Yep, tak ze dwie by się przydały takie "mocne". Pomyślcie też nad: http://pl.scribd.com/doc/32211144/Bioshock-Pitch-Document dla wew użytku+ łatwo zweryfikuje wasze pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Z ilustracjami będziemy myśleć, ale to też kosztuje, szczególnie te mocne. No ale to zawsze taniej niż modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Hmm, no ale w teamie i tak musi być przynajmniej jeden gość, który robi concept arty. Przecież nie będziecie tworzyć lokacji na wyczucie i materiały concepto-reklamowe też muszą być na konkretnych etapach tworzone. Jeśli macie płacić komuś za tworzenie modeli czy conceptów do gry, którą planujecie wydać za darmo to ślepa uliczka. Przy takiej grze będzie potrzeba mnóstwo conceptów/ animacji / modeli / kodu /testowania a dokładnie co najmniej 10x razy tyle ile obecnie myślisz, że będzie trzeba zrobić. Macie już przecież doświadczenie, znalezienie kogoś nie powinno być problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Tak, kilka osób znalazłem, ale z 3 w ciągu miesiąca póki co tylko jedna coś zrobiła, wiesz jak to jest jak się nie płaci. Akurat myślę, że jakoś daję radę obliczyć ile tego będzie, wiem, że milion i staram się ile się da za free albo w teamie robić, tylko te ilustracje jakoś muszą wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Jeśli nie będą robić czegoś codziennie czy max z maximum co 2dni nic z tego nie będzie bo po prostu technicznie rzecz biorąc w takim tempie to można pacmana zrobić. Zróbcie sobie zebranie na co najmniej pół dnia w głównym teamie i zróbcie pitcha, rozpiszcie co się da. Co tydzień to samo, raport z tego co było zrobione+update designu. Po miesiącu zobaczysz, że przy obecnym tempie prędzej umrzesz niż gra zostanie wydana :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Jeśli gra ma byc darmowa to pewnie zamierzacie zrobic jakąś walutę do wykupienia za realną kasę( mam nadzieje że nie w modelu p2w ) W takim razie możecie zrobić akcje na indiegogo, zbiórke możecie założyć od ręki a obiecacie ludziom udział w beta testach i darmowe pakiety tych płatnych punktów. Koszty zerowe, a kase otrzymacie nawet jeśli nie osiągniecie swojego progu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Model będzie raczej kosmetyczny/oszczędzający czas jak w LoLu. Dobry pomysł w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 fajnie wygląda, czekam na jakiś gameplay :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak ktoś zainteresowany grą to polecam followowanie na fb, bo tam najczęściej wrzucamy updaty https://www.facebook.com/spiffygoats Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 O qrwa.. Zarąbiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 To wygląda 1000x lepiej niż Mount&Blade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 A jak wydajność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Dół jest super, poprawcie tylko tą mgłę bo góry wyglądają teraz słabo+ skybox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 11 Lipca 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Ej a kto u was robi takie wspaniałe modele tych wzgórz itd.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się