Skocz do zawartości

Glorious: Companions


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Ta jaszczurobaba, to model który jest użyty bezpośrdednio w grze? Jeśli tak, to trochę średnio się nadaje, w sumie wcale się nie nadaje. Nie wiem jakie masz doświadczenie w modelowaniu, ale bezpośrednich sculptów nie używa się w grach, choć to coś wyglądal jak baza pod sculpt. Badzo straszna nieoszczędność w geometrii i beznadziejna siatka do animacji. Nie hejtuje, ale trochę siedzię w 3d i ten model za bardzo do niczego się nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po cieniowaniu widzę, że tam jest od cholery goemetrii i topologia siatki jest taka, że nie nadaję się do animacji. Przy takim typie gry, gdzie postacie są dość w oddali, można by zmniejszyć ilość trójkątów drastycznie, a model nic by na tym nie stracił. https://polycount.com/  polecam zajrzeć na to forum, poprzeglądać wątki, samemu tam wstawiać modele i czytać komentarze użytkowników. Forum o tematyce low poly. Tak jak w programowaniu ważna jest optymilizacja kodu, tak w tworzeniu grafiki do gier, jest ważna optymilizacja pod tym kątem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/

 

prosze uroczyście o kliknięcie buttona wishlist :12:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ależ to pięknie wygląda :) Assety do siebie pasują, animacje wyglądają bardzo profesjonalnie, ładne mapki. W ogóle grafika nabrała jakiejś takiej gładkości miękkości nie wiem. Ciekaw jestem tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dziena Temporal, doceniam

 

Wojzax <3 super jest to czytać, dzięki

Chociaż większości animek jeszcze sporo brakuje :D

 

btw trailer na yt:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Chodzenie bez armora jest również viable, trzeba wybierać heavy/light/brak zależnie od sytuacji i jednostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Dnia 5.01.2019 o 10:59, szpaq99 napisał:

2019 to już chyba VR będzie :D

wi ar sri ar IMO, przynajmniej przez najbliższe kilka lat

 

tLnx4ew.jpg

 

Co myślicie o tego typu menu? Wstępna wersja ofc, do preview dla prasy coś trzeba mieć jako menus.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

bardzo ladne, chociaz nie leza mi za bardzo 3 zaokraglone przyciski w rzedzie. moze bys sprobowal je dac w kolumne w tym samym miejscu, albo pobawil sie ksztaltem?

 

edit: dobra, spojrzalem jeszcze raz i po prostu sie czepiam, bardzo ladne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Dnia 12.01.2019 o 13:45, Chell napisał:

bardzo ladne, chociaz nie leza mi za bardzo 3 zaokraglone przyciski w rzedzie. moze bys sprobowal je dac w kolumne w tym samym miejscu, albo pobawil sie ksztaltem?

 

edit: dobra, spojrzalem jeszcze raz i po prostu sie czepiam, bardzo ladne

 

całkiem możliwe, myślałem żeby przenieść je na lewą strone ekranu i dać w kolumne właśnie

 

@gnysek yup, logo się przyda tylko nie udało mi sie go jeszcze estetycznie i czytelnie wmontować w to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Fajne. Myślalem kiedyś nad jakaś prostą grą taktyczną, taką bez grafiki, top down, bardziej jako przykład, ale właśnie napisanie dobrego AI mnie przeraża, bo cieżko trafić między "lamerskim", "zawsze wygrywającym" a "losującym między lamerem i wymiataczem", żeby to naturalnie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No, coś w tym jest. Trzeba trafić tak, żeby graczowi się wydawało że jest uczciwie i że ma równe szanse. No bo normalnie komputer by jednak zawsze wygrał wybierając optymalne ruchy, więc trochę trzeba kombinować na korzyść gracza.

U nas jest ten czynnik retardozy (której np wilki mają więcej niż wojownicy wyszkoleni), który sprawia, że częściej podejmują mniej optymalne ruchy. Pewnie też będzie się zmniejszał wraz z rosnącym poziomem trudności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Filar Społeczności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Przerabiamy wszystkie jednostki na nowo, pierwszy pod dłuto poszedł Trapper z rasy Valrenay

 

GRLEJR6.jpg

 

Porównanie ze starym

 

1o5utj1.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Zgadzam się, że możnaby jeszcze z tą mechaniczą ręką pokombinować.

 

In the meantime mamy nowe logo do gry:

066f08d86dc9be936b0ab28c132d5bb386536db6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...