Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 C# i XNA to było jeśli się nie mylę, piękne czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Ta jaszczurobaba, to model który jest użyty bezpośrdednio w grze? Jeśli tak, to trochę średnio się nadaje, w sumie wcale się nie nadaje. Nie wiem jakie masz doświadczenie w modelowaniu, ale bezpośrednich sculptów nie używa się w grach, choć to coś wyglądal jak baza pod sculpt. Badzo straszna nieoszczędność w geometrii i beznadziejna siatka do animacji. Nie hejtuje, ale trochę siedzię w 3d i ten model za bardzo do niczego się nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Model w grze ma 6k trisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Po cieniowaniu widzę, że tam jest od cholery goemetrii i topologia siatki jest taka, że nie nadaję się do animacji. Przy takim typie gry, gdzie postacie są dość w oddali, można by zmniejszyć ilość trójkątów drastycznie, a model nic by na tym nie stracił. https://polycount.com/ polecam zajrzeć na to forum, poprzeglądać wątki, samemu tam wstawiać modele i czytać komentarze użytkowników. Forum o tematyce low poly. Tak jak w programowaniu ważna jest optymilizacja kodu, tak w tworzeniu grafiki do gier, jest ważna optymilizacja pod tym kątem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/ prosze uroczyście o kliknięcie buttona wishlist Adriann, Konrad-GM i Wojzax 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 dodałem ,a co tam i tak mnie to nic nie kosztuje ANtY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Grudnia 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Ależ to pięknie wygląda Assety do siebie pasują, animacje wyglądają bardzo profesjonalnie, ładne mapki. W ogóle grafika nabrała jakiejś takiej gładkości miękkości nie wiem. Ciekaw jestem tego. ANtY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Grudnia 2018 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Dziena Temporal, doceniam Wojzax <3 super jest to czytać, dzięki Chociaż większości animek jeszcze sporo brakuje btw trailer na yt: Morro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1699444970779137475 troszkę o armorkach w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Stycznia 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 W sensie system progresji uzbrojenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Chodzenie bez armora jest również viable, trzeba wybierać heavy/light/brak zależnie od sytuacji i jednostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wszyscy light i szybki rush ANtY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 pełna historia projektu szpaq99 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 To ten online był w 2011 o kurde jaki szmat czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 2019 to już chyba VR będzie ANtY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Ja i tak gratuluję wytrwałości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Stycznia 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 O, to nie tylko ja tyle lat robię gry. szpaq99 i ANtY 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Dnia 5.01.2019 o 10:59, szpaq99 napisał: 2019 to już chyba VR będzie wi ar sri ar IMO, przynajmniej przez najbliższe kilka lat Co myślicie o tego typu menu? Wstępna wersja ofc, do preview dla prasy coś trzeba mieć jako menus. Konrad-GM, szpaq99 i Chell 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 12 Stycznia 2019 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 bardzo ladne, chociaz nie leza mi za bardzo 3 zaokraglone przyciski w rzedzie. moze bys sprobowal je dac w kolumne w tym samym miejscu, albo pobawil sie ksztaltem? edit: dobra, spojrzalem jeszcze raz i po prostu sie czepiam, bardzo ladne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Stycznia 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Jak na górze pojawi się logo, powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Dnia 12.01.2019 o 13:45, Chell napisał: bardzo ladne, chociaz nie leza mi za bardzo 3 zaokraglone przyciski w rzedzie. moze bys sprobowal je dac w kolumne w tym samym miejscu, albo pobawil sie ksztaltem? edit: dobra, spojrzalem jeszcze raz i po prostu sie czepiam, bardzo ladne całkiem możliwe, myślałem żeby przenieść je na lewą strone ekranu i dać w kolumne właśnie @gnysek yup, logo się przyda tylko nie udało mi sie go jeszcze estetycznie i czytelnie wmontować w to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 https://steamcommunity.com/gid/103582791463661207/announcements/detail/1699447509199146512 pościk o AI w gloriusie / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Stycznia 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Fajne. Myślalem kiedyś nad jakaś prostą grą taktyczną, taką bez grafiki, top down, bardziej jako przykład, ale właśnie napisanie dobrego AI mnie przeraża, bo cieżko trafić między "lamerskim", "zawsze wygrywającym" a "losującym między lamerem i wymiataczem", żeby to naturalnie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 No, coś w tym jest. Trzeba trafić tak, żeby graczowi się wydawało że jest uczciwie i że ma równe szanse. No bo normalnie komputer by jednak zawsze wygrał wybierając optymalne ruchy, więc trochę trzeba kombinować na korzyść gracza. U nas jest ten czynnik retardozy (której np wilki mają więcej niż wojownicy wyszkoleni), który sprawia, że częściej podejmują mniej optymalne ruchy. Pewnie też będzie się zmniejszał wraz z rosnącym poziomem trudności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Lutego 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Powolutku do przodu Devlog o tooltipach: https://steamcommunity.com/gid/103582791463661207/announcements/detail/1735477647576240224 Devlog o miastach i budynkach: https://steamcommunity.com/gid/103582791463661207/announcements/detail/1734352028582364684 Adriann 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 trzymam kciuki za projekt, bo naprawdę fajnie się to zapowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Dzięki Temporal! lista resources nie jest pełna ofc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Przerabiamy wszystkie jednostki na nowo, pierwszy pod dłuto poszedł Trapper z rasy Valrenay Porównanie ze starym szpaq99 i Konrad-GM 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Super twarz wyszła, ręka niestety jakością trochę odstaje. Może domalować jakieś wytarcia na krawędziach? Materiał w tych miejscach się najbardziej rysuje i farba odchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Zgadzam się, że możnaby jeszcze z tą mechaniczą ręką pokombinować. In the meantime mamy nowe logo do gry: szpaq99 i Wojzax 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się