Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Hi, zaczynam pracę w GMS z Androidem. Posługuję się tą instrukcją: http://wiki.yoyogames.com/index.php/Setup_...dio_for_Android Niestety mam problem w kroku "Device Setup For Android". Otóż zdaje się że mam uszkodzony kabel usb (przy wtyku) od swojego Samsunga Galaxy Tab2, gdzie mam możliwość tylko ładowania go ale nie mogę już połączyć tabletu z żadnym PC. Moje pytanie brzmi czy to jest konieczne? Dopiero co zaczynam pracę ale czy GM Studio nie oferuje takiego rodzaju kompilacji że np, kompiluję grę do apki na dysk i po prostu alternatywną metodą przenoszę go na tablet (choćby przez neta). Proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Tak, możesz po prosty skompilować projekt do apk, przenieść np na kartę i z tamtąd ją wgrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Możesz tak zrobić jak napisałeś. Ale to Ci znacznie utrudni pracę. Jeżeli zainwestowałeś w Studio to zainwestuj w nowy kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 No oczywiście że nowy kabel zakupię, ale już mnie korci żeby to testować. Więc po prostu muszę pominąć ten krok z yoyogames wiki i przejść dalej? Jeśli tak to mam kolejne obawy ;p gdyż... Preparing GameMaker:Studio There is one more very important step to be taken before you can start to create games for Android with GameMaker:Studio, and that is to set up the preferences, which can be found in File>Preferences>Android. Before continuing please make sure your android device is connected and that you have followed the steps outlined in Device Setup For Android. Czyli po prostu olać to i kontynuować? ;p EDIT: A jeszcze zapytam, po co mam podawać swoje IP w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Nie podawaj, coś tam jest spierdzielone x) Najważniejsze są dla Ciebie ustawienia keystore. Skompiluj angry catsy czy coś i zgraj na tablet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Jeszcze jestem w trakcie pobierania zasobów w Android SDK, więc jak pobiorę to po prostu ustawić te ścieżki do SDK i powinno działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Moja konfiguracja polegała na popraniu tylko sdk do v13 z tego co pamiętam, wystarczyło żeby skompilować apke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 na yoyogames wiki jest napisane żeby pobrać: Android SDK Platform Tools, Android 2.1 (API 7), Android 2.2 (API 8), Android 3.2 (API 13), as well as the most recent version of Android. Więc zaznaczyłem to co miałem i dodatkowo każdą wersję Androida od 4.0 do 4.2.2. Chyba dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Raczej dobrze. Pamiętaj, że jak masz zamiar publikować na GP, to żeby keystore zapisać w bezpiecznym miejscu. Jak Ci się skasuje, to nie będziesz mógł robić updatów swojej apki. Ja raz zgubiłem, myślałem że się popłaczę, ale Win8 zachował gdzieś kopię i udało mi się ją przywrócić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Nie jest wymagane, aczkolwiek nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Oki, dzięki za rady. Będę działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Sam testowy runner jest w %APPDATA% w folderze z Game Makerem i też można go np. na dropboxa wrzucić, albo na FTP i pobrać na telefon (o ile jest włączona opcja "instaluj z niezaufanych źródeł"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Nie mogę zlokalizować JDK, podczas instalacji Android SDK ten wybrał po prostu folder gdzie mam zainstalowaną Jave. A na Oracle nie wiem co ściągnąć xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 http://www.oracle.com/technetwork/java/jav...ds-1880260.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Nie wiem jak to wygląda w GMS... Jednak z tego co się orientuję, Androida można połączyć z komputerem poprzez WiFi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się