Dester Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Ale to chyba na stronce tylko. A w programie i newsletterze dopiero dzisiaj. Nie, ja nawet nie wchodzę na stronę. Zobaczyłem jak się wziąłem wczoraj za robienie The Ultimate City Sanbox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Nie, ja nawet nie wchodzę na stronę. Zobaczyłem jak się wziąłem wczoraj za robienie The Ultimate City Sanbox. Fajnie! To musiałem przegapić. :D Na jakiej zasadzie pojawiają się te zapowiedzi gier na GM na stronie Yoyo? Wy im dajecie sami znać,czy mają jakiś magiczny sposób? Sami się odezwali na twitterze - podesłałem im tylko press kit z materiałami. Ale o mailu i newsie w programie nie wiedziałem - myślałem, że tylko na stronce będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Miałem przede wszystkim na myśli skąd wiedzieli że to zostało stworzone na GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Chyba po prostu mnie kojarzą i wiedzą w czym pracuję, bo kiedyś z nimi częściej gadałem i followujemy się na twitterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 No ale Cinders też mieli w shoutcase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 No i wyszliśmy na Steamie! To były ciężkie 3 lata, ale kurna, fajnie się czuję, że kolejna gierka skończona i wydana. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Marca 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Już 3 lata? Zapierdziela czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ja jestem bardzo ciekaw: co dalej? Wiadomo wspieranie aktualizacjami. Ale co jeszcze dalej? Ciekawe czy zostaniecie w VN, czy zmienicie kierunek :) Największe gratulacje dla całej ekipy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Na pewno jakaś przerwa od VN. Chciałbym też zobaczyć co mogę wycisnąć z Bonfire, bo fajnie mi się przy nim pracuje. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 A WTEM! Gra nagle postanowiła jednak zarobić jakiekolwiek pieniądze! Niby nasza część niewielka, ale i tak fajnie się patrzy na milion dolków! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Wielkie gratulacje! Z tego co pamiętam to ty pisałeś to na GM for MAC, nie było problemu z przeportowaniem na Studio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Było trochę pierniczenia się - głównie z przerobieniem systemu scenek używającego "execute_string()" na własny interpreter. Ale nic strasznego - zajęło mi może 2 tygodnie, z czego jeden to głównie odpowiadanie na ich QA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 W tym bundlu akurat dałem wszystko na yoyo sorrki :D No cóż chce dla nich jak najlepiej. Edit: Aha zaraz, nie było opcji żeby dać developerom gier z osobna ok, czyli to yoyo wam rozdziela pinionszki? Edit 2: Jestem zaskoczony że Linuksiarze sypnęli większą kasą niż Windowsiarze :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 W tym bundlu akurat dałem wszystko na yoyo sorrki :D No cóż chce dla nich jak najlepiej. Edit: Aha zaraz, nie było opcji żeby dać developerom gier z osobna ok, czyli to yoyo wam rozdziela pinionszki? Edit 2: Jestem zaskoczony że Linuksiarze sypnęli większą kasą niż Windowsiarze :o Trzeba było tego GMa kupić, nie? :P Ciekawi mnie ile % idzie do Teegee i czy ma profity z otwarcia kodu Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Jak dałeś na YoYo, to pójdzie też do devów, bo to oni rozdzielają tę część. :P Nie mogę powiedzieć ile konkretnie idzie do nas, bo mam podpisane aż dwa NDA (z Humble i z YoYo), ale ogólnie to mały procent. Choć przy takiej kwocie to oczywiście i tak fajna kasa będzie - po prostu nie spodziewajcie się setek tysięcy. ;) Za otwarcie kodu dostałem tyle, że jesteśmy w bundle'u - w końcu to cała jego idea. Jak widzicie jesteśmy też w wyższych tierach (a kod w najwyższym), bo bardzo zależało mi, żeby przesadnie nie przecenić gry, która na codzień kosztuje 20 dolków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Września 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 No gier było kilka, więc z całości to pewnie max 5% (tak strzelam). Ale z tego co widziałem Solstice sprzedało się w ilości ~5000 sztuk, więc te 5% to by było tyle samo kasy pewnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Ciekawy jestem wyników za 2 tygodnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 No gier było kilka, więc z całości to pewnie max 5% (tak strzelam). Ale z tego co widziałem Solstice sprzedało się w ilości ~5000 sztuk, więc te 5% to by było tyle samo kasy pewnie :) Ta, Solstice to generalnie klapa, więc jest spora szansa, że ogólny dochód z gry się niemal podwoi po tym bundle'u. I fajnie, bo naprawdę nie chciałem, żeby tyle roboty poszło w błoto. Ciekawy jestem wyników za 2 tygodnie smile.gif Na pewno bardzo zwolni (zresztą już to zrobiło). YoYo celuje w $2mln, ale moim zdaniem raczej tak wysoko nie dojdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Jak coś to mogę ci dać TeeGee kod Steam, by ci smutno nie było ;) Może (jak chcesz zaryzykować) to załóż konto na Steamgifts i daj z 500 kluczy (lub daj mi jak są sprawne, to je rozdam i będę miał Steamgifts-dolany, a za to można wygrać nowe gry!11111oneone). Nie wiem czy to poprawi sprzedaż, ale reklamę ... nie wiem :D Ale zrób tak z 2 tygodnie po Humble Bundle, by smutno nie było Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Nawet głupie 1% z miliona to 10k dolców, a do tego na złotóweczki :D Jak będę kupował, to 10$ dam na yoyo. A kupował będę, jak szef mi da 110f zaległe xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziu Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Trochę to smutne, że sprzedaliście ~5000 sztuk. Gra jest na bardzo wysokim poziomie i chociaż to nie moja bajka - nie sposób nie docenić takiej pracy. Na stronie widzę, że mało się dzieje - mam nadzieję, że nie przymieracie głodem i zobaczymy jeszcze fajne produkcje spod waszego "pióra". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 No jak widać wyżej, to głodem nie przymieramy. Zresztą i tak żyjemy głównie z Cinders. :P Solstice to faktycznie zawód, no ale co zrobić? Trza wyciągnąć wnioski i następnym razem nie młemłać gry przez 3 lata w męczarniach. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Hmm, wydawało mi się, że Solstice będzie już bardziej jak fabryka, silnik był... a tu już 3 lata minęły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Września 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Bonfire pewnie by więcej zarobiło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 A cholera wie. Rynek bardzo szybko się zmienia, a Bonfire też nie miało udanego startu w tej swojej alfie. Solstice niby lepsze niż Cinders, a przeszło zupełnie bez echa. Po prostu teraz trudno się przebić i cała gra musi być projektowana na około jakiegoś bardzo fajnego, chwytliwego konceptu, który łatwo wyjaśnić w jednym trailerze i kilku zdaniach. Żeby Bonfire solidnie chwyciło, to musi zacząć opierać się na czymś więcej niż tylko fajnym gejmpleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 i chociaż to nie moja bajka No i myślę że to jest właśnie problem, to jest gra dla małej grupy odbiorców. Aczkolwiek ci zainteresowani na pewno ją by kupili zamiast piracić ;) Bonfire prędzej jako mobile bo stylistycznie się wpasowuje. PCtowców by taka grafika odrzucała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ale to jest od zadka strony tłumaczenie, bo jeśli to taka mała grupa odbiorców, to czemu Cinders była takim sukcesem? Obecnie nawet "nisze" są bardzo duże (zresztą wystarczy wejść na Steam i zobaczyć ile wysypało visual novels i jak się sprzedają), ale trzeba też umieć do nich trafić - zwłaszcza, że ludzie już nie szperają po stronkach devów, tylko ograniczają się do Steama. Cinders to potrafiło, Solstice miało zbyt zagmatwany koncept i wyszło ze dwa lata za późno. I tyle. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Września 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 To przez całujących się gejów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ale to jest od zadka strony tłumaczenie, bo jeśli to taka mała grupa odbiorców, to czemu Cinders była takim sukcesem? Obecnie nawet "nisze" są bardzo duże (zresztą wystarczy wejść na Steam i zobaczyć ile wysypało visual novels i jak się sprzedają), ale trzeba też umieć do nich trafić - zwłaszcza, że ludzie już nie szperają po stronkach devów, tylko ograniczają się do Steama. Cinders to potrafiło, Solstice miało zbyt zagmatwany koncept i wyszło ze dwa lata za późno. I tyle. :) Sprawa jest bardzo prosta. Goku, Yami Yugi, Ash (blabla) mieli dziwne włosy. U ciebie tego nie ma. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Września 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Btw. doszło d 1.5 miliona i dopiero teraz zwolniło. Także jeszcze parę tysięcy do przodu jesteś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się