Caporegime Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Gatunek: RPGOpis: Akcja toczy się w tytułowej Boriwii (nie mam nosa do nazw, pewnie pójdzie do zmiany). Gracz dowodzi drużyną poszukiwaczy przygód którzy z tylko sobie znanych powodów opuścili rodzinny dom i wyruszyli by zdobywać skarby i sławę. W naszej drużynie mogą się znaleźć nie tylko typowi wojownicy i tego typu bohaterowie, ale też zwykli ludzie jeśli tylko uda nam się ich namówić do podróży J będzie też kilka okazji do przygarnięcia pojedynczych potworów, z którymi na co dzień gracze będą się zmagali. Gra nie ma głównego wątku fabularnego, za to w praktycznie każdej lokacji (których będzie od czorta i trochę) możemy znaleźć do kilku questów ? choć nie zawsze ludzie będą na tyle nas lubić żeby powierzać nam jakieś zadania. Aaaa, no i teraz mniej przyjemne tematy. Grę obserwujemy od góry, poruszamy się po świecie kropką (może będzie coś innego) symbolizującą naszą drużynę. Odwiedzanie lokacji odbywa się poprzez wybieranie opcji w stylu ?rozejrzyj się po mieście?, lub innym razem ?rozpocznij oblężenie twierdzy? :D Może nie będzie tak źle.Autorzy:Programowanie: CaporegimeFabuła: również jaGrafika: przepraszam, jaka grafika? Muzyka: kto to wie? Screeny: http://img35.imageshack.us/img35/1954/screen3uyd.pnghttp://img256.imageshack.us/img256/7425/screen2qrr.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 28 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Pokaż jak będziesz już miał docelową grafikę, bo to co jest na razie to takie liche Może nie będzie tak źle. Plus za bycie realistą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 pokazujeę żeby się znalazł ktos do grafiki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Wszyscy właśnie uciekli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 niestety obawiam się, że takiej grze (i takiemu interfejsowi) i lepsze grafiki niewiele by pomogły proponuję złożyć jakoś tę papkę w formę nieprzypominającą dzieła 9-latka, który dopiero co gma odpalił powodzenia. daję 5 gwiazd żeby były 3, bo ktoś już jedną wstawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Zapowiada się nieźle ;) Co masz zrobione do tej pory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 @Caporegime zapomnij o jakiejkolwiek grafice z Google. 5-10 minut tracisz na szukanie obrazka który nie pasuje do niczego. Lepiej używaj jednokolorowych prostokątów. Mówię poważnie! Albo zacznij sam rysować. Ja też zaczynałem od niczego, i dalej twierdzę że nie umiem rysować, ale ostatnio wszystkie prace jakie wykonuję bardzo mi się podobają. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 interfejs jest znikomy, tyle żeby można było mowic o poruszaniu się i wybieraniu postaci. @Uzjel, grafika załatwi wszystko :) bądz co bądz nawet superancka gra nie przetrwa bez dobrej grafiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 @Uzjel, grafika załatwi wszystko :) bądz co bądz nawet superancka gra nie przetrwa bez dobrej grafikinawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 pewnie że grafika to nie wszystko, ale na pewno jest ważna. Bedziom: mam wybor postaci w zalążku, łażenie, początek odwiedzania lokacji, i w podobnym stanie podliczanie mocy drużyny. No i mnostwo pomysłow na cechy, zadania i lokacje :) Musisz miec rację threef, przynajmniej grafiki będą ?spojne? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Nie lepiej dać świat totalnie od góry, przy czym lokalizacje to takie jakby "ikonki" 32x32 (czy ileś tam?). Ta izometria nie jest potrzebna. A tak w ogóle, to lubię takie gry i jak ładnie to zrobisz to chętnie zagram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 pewnie będzie taki czysty top down, ale budowle bdą się rożnic wielkoscią. Jutro może sprobuję zrobic ruch po kratkach. To nie powinno byc trudne, gorzej z ruchem ikonek NPC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 pokazujeę żeby się znalazł ktos do grafiki :) Prędzej by się ktoś znalazł jakbyś pokazał jak kończysz projekty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 też prawda :/ chyba muszę sam porysowac bo z drugoej strony ciężko xrobic całą grę na placeholderach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 W wolnych chwilach mógłbym Ci machnąć w blenderze jakieś izometryczne proste rendery budowli, które by się nadawały do obróbki w programie 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 chyba po prostu dam topdownowe rysunki, łatwiej zrobic i bardziej pasują na takie uproszczone ikonki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 A nie lepiej coś w stylu starych jRPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 jesli się uda, walka będzie w podobnym stylu. Teraz potrzebuję waszej pomocy, a własciwie rady - skonfrontowałem plany z umiejętnosciami i nie wiem jak zrobic kwestię bohaterow. Czy mają miec jakies statystyki (przekonywanie, bron biała itd) czy może stały zestaw umiejętnosci indywidualnych ktore można rozwijac (dla przykładu u czarodzieja byłyby to zaklęcia)? Nie wiem co będzie bardziej pasowało, ale chyba się skuszę na drugą opcję. Ma to taką zaletę że będę mogł pominąc ekwipunek/ograniczyc go, bo taki wojownik na stałe mający szablę miałby wsrod umiejętnosci np cięcie i pchnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się