Poo-ding Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 zrób żeby wszystko zależało od zmiennej czas, predkość obiektów czy wszystkie zmienne odpowiedzialne za ewolucje, i bedzie można sobie ustawić czas = 0.5 - zwolnione o polowe tempo, ustawisz czas = 10 i raz ze bedzie Ci sie wygodniej testowac, dwa "graczom" bedzie sie milej oglądać postępy. I wtedy tasowanie genów nie było by już tak czasochłonne. Bardzo dobry pomysł. Niestety sposób w jaki mucha wpada w pajęczyne jest dość specyficzny, musi tu dojść do "zazębienia" pikseli muchy i pajęczyny. W przypadku, gdy przyspiesze muchę 10-krotnie, to będzie rzadziej wpadać w pajęczyne ( jeśli dobrze mi się wydaje, to ruch much będzie wtedy skokowy, tzn zawsze jest, ale w takim wypadku, "przeskoki" będą 10 razy większe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A jak już porzucasz ten projekt to może daj source, bo ludzi widać symulacja interesuje (nie to, że chce wykorzystać (i tak sam takie coś miałem kiedyś w pomyśle)), po prostu głupio by było gdyby takie coś przepadło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Bardzo dobry pomysł. Niestety sposób w jaki mucha wpada w pajęczyne jest dość specyficzny, musi tu dojść do "zazębienia" pikseli muchy i pajęczyny. W przypadku, gdy przyspiesze muchę 10-krotnie, to będzie rzadziej wpadać w pajęczyne ( jeśli dobrze mi się wydaje, to ruch much będzie wtedy skokowy, tzn zawsze jest, ale w takim wypadku, "przeskoki" będą 10 razy większe) Więc zamiast sprawdzać tylko obecna chwilę podczas kolizji, sprawdzaj czy nastąpiła kolizja pomiędzy poprzednią a następną chwilą. Np. kolizja linii rozciągającą się z miejsca w którym mucha była klatkę gry przed, do miejsca w której jest obecnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A jak już porzucasz ten projekt to może daj source, bo ludzi widać symulacja interesuje (nie to, że chce wykorzystać (i tak sam takie coś miałem kiedyś w pomyśle)), po prostu głupio by było gdyby takie coś przepadło. No widzisz Poo :D Tak się martwiłeś o to, że znów nikt się nie wypowie na temat tego :P Co do postu ZyperPL. Szkoda żebyś porzucał projekt. Możesz ewentualnie zrobić tak, aby część skryptów była wczytywana z pliku, co umożliwiałoby tworzenie modyfikacji do tego symulatora :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Szkoda że go porzucasz, ale mnie zainspirowałeś i tworze własny :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Jaki algorytm stosujesz? Też bawię się trochę algorytmami ewolucyjnymi. Jak coś, mogę doradzić na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Fajnie by było, gdyby łańcuch był dłuższy i każdy osobnik miał możliwość ewolucji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Teraz tak sobie pisze... I aż tak nie trudno zrobić taki symulator, mam już rozmnażanie, ewolucje genów itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Niestety, pająk za każdym razem pojawia mi się po za ekranem. Widzę tylko część jego pajęczyny, ale z pomysł 8/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Symulator dosyć fajny, ale dobrze by było gdyby wielkość i inne atrybuty pająka były odwzorowane graficznie. A co do szybkości to można włączyć cheat engine i nim ustawić speed hacka. 5/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Niestety, pająk za każdym razem pojawia mi się po za ekranem. Widzę tylko część jego pajęczyny, ale z pomysł 8/5. Bo pole jest większe niż view. Strzałkami sobie przesuwasz kamerę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się