Skocz do zawartości

Problem z losowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Sorki, ze tak pytam, ale jeśli dam coś takiego to zadziała? Bo chce efekt, żeby tylko raz był kryt a potem znów losuje. Czy tak może być, jeśli nie to jak? I czy to ma być w Stepie? Z góry, dziękuje :)

 

GML
if distance_to_object(o_wrog) < 6 and krytyk = false{

o_mob.hp -= damage

}

 

if distance_to_object(o_wrog) < 6 and krytyk = true{

krytyk = false

o_mob.hp -= damage * 2

}

 

A krytyk = true kiedy:

if irandom(800/zrecznosc) = 1 {

krytyk = true

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...