Skocz do zawartości

kuba2153

Użytkownicy
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuba2153

  • Urodziny 28.11.1996

O mnie

  • Skąd
    Kościan
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia kuba2153

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Ok, a co dalej, bo tutaj chyba mp_potential_step_object() nie działa :/. Nie chce iść w moją stronę tylko kawałek się ruszy i koniec.
  2. Ok wszystko już działa, rzeczywiście kod Utermiko zadział :). Ok no ale okazało się, że jednej rzeczy jeszcze nie umiem zrobić ;/. Moja ostatnia prośba, może mi ktoś powiedzieć czy da się zrobić tak, żeby przeciwnik szedł do ciebie, ale tylko kratkami pionowo i poziomo. Żeby nie chodził na skos itd.
  3. No mniej więcej o coś takiego, żeby co lvl 4pkt stat. A to nie będzie tak że pktstat cały czas będą się dodawać?
  4. Czekajcie nie nadążam xd. Mam coś takiego: GML if global.lvl = 2{ global.pktstat += 4 } itd... do każdego lvl xd no i teraz mi dodaje w nieskończoność, a nie wiem jak zrobić żeby tylko raz dodało i tyle.
  5. Ale napisałem już, że jak tak daje w step, to mi sie dodaje cały czas.
  6. Ok wszystko działa wielkie dzięki wszystkim, zrobię tak jak napisał karolo320. To ostatnie moje pytanie, może jest to proste, ale dłuższy czas kombinuje i nie wiem jak zrobić żeby co lvl dostać 4 pkt statusu. Bo jak dam w stepie pktstat += 4, to będzie dawało w nieskończoność.
  7. Cześć wszystkim. Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy da się zrobić tak, żeby po przyjściu do NPC, dawał on zadanie, ale po drugim spotkaniu z nim, już pytał czy masz potrzebne rzeczy?
  8. Sorki, ze tak pytam, ale jeśli dam coś takiego to zadziała? Bo chce efekt, żeby tylko raz był kryt a potem znów losuje. Czy tak może być, jeśli nie to jak? I czy to ma być w Stepie? Z góry, dziękuje :) GML if distance_to_object(o_wrog) < 6 and krytyk = false{ o_mob.hp -= damage } if distance_to_object(o_wrog) < 6 and krytyk = true{ krytyk = false o_mob.hp -= damage * 2 } A krytyk = true kiedy: if irandom(800/zrecznosc) = 1 { krytyk = true }
  9. Dzięki :), tylko ja bardziej nie wiem, jak to zrobić, żeby się do zręczności odnosiło. np. masz 8 zręczności to 1% jak 16 to 2%.
  10. Cześć wszystkim. Mam problem,otóż nie wiem jak zrobić, szanse na "krytyczne" uderzenie w grze RPG. Mógłby mi ktoś pomóc? Szansa na "kryta" miałaby być 1/8 zręcznosci. Proszę o szybką pomoc i z góry, dziękuję ;).
  11. Już wszystko ok :D A ja niepotrzebnie ten kod wbijałem do stepa gracza :)
  12. Tak, tylko mi chodzi o to, że kiedy jest kilka mobów tego samego rodzaju, w roomie, to biorąc życie jednemu równocześnie zabiera wszystkim. Znaczy wcześniej, wszystko chodziło gładko, tylko brało życie wszystkim mobom, a po kodzie Karolo, w ogóle nic się nie działo :/
  13. Niby powinno być dobrze, ale nie działa :/. Wpisałem w drawie, żeby pokazało zmienną hp1, i ani troche ona nie ubywa. Próbowałem, troche pozmieniać kod ale nic z tego :(. Proszę o pomoc :)
  14. Ok ;) A mógłby mi ktoś powiedzieć, jak przerobić poniższy kod, żeby obrażenia były kierowane do tego wroga, którego aktualnie atakuje ? GML if dzialanie = 2 and distance_to_object(o_mob) <= 10 and bron_mam = 1 and mhp = true{ mhp = false o_mob.hp1 -= damage alarm[0] = 1.5 * room_speed }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...