BanDa Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Znów się do was zwracam.. Mam ustawione podążanie view za bohaterem , ale chciałbym uzyskać takie coś : https://gmclan.org/uploader/7788/1.png Że postać cały czas biegnie i jest non-stop z lewej strony viewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Screen ;P Popróbuj coś z tym. Ustaw Port on Screen na szerokość viewa. Nie pamiętam dokładnie jak to działało, ale wiem, że z tym należy próbować ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 view_xview=bohater.x-50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Utermiko Nein. Już próbowałem. ( Chyba ze źle ) Karolo , a gdzie to wpisać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 W step lub draw - zależy od id i depth obiektu który będzie miał kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Myślę , że łatwiej to zrobić sposobem "Nasza postać się nie porusza , tylko wszystkie obiekty oprócz postaci cisną w lewą stronę z prędkością powiedzmy 4 czy ile tam chcesz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Myślę , że łatwiej to zrobić sposobem "Nasza postać się nie porusza , tylko wszystkie obiekty oprócz postaci cisną w lewą stronę z prędkością powiedzmy 4 czy ile tam chcesz" dafaq? Najgorszy sposób jaki słyszałem, na zrobienie czegoś na co wystarczy tylko 1 linika kodu :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba2153 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Tam gdzie masz w view, ustawione za jakim obiektem ma podążać ekran, to pokombinuj z Hbor i Vbor. Niestety akurat nie pamiętam które trzeba było ustawić, mi to zadziałało. Tam masz odległość pix. od obiektu kiedy ma sie zacząć przesuwać ekran. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Heh.. Próbuje z Hbor i Vbor dość długo i nic. A ten kod od karolo nadal nie wiem w który obiekt wpisać kod. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 W step kontrolera np. Próbuj ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ach.. No tak. A ja głupi próbowałem w obiekcie bohatera xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 dafaq? Najgorszy sposób jaki słyszałem, na zrobienie czegoś na co wystarczy tylko 1 linika kodu :o No nie do końca :) Wyobraź sobie, że chcesz zrobić taką platformówkę składającą się z kilkuset ekranów. Otwieranie gigantycznego rooma jest w takim przypadku bez sensu bo wystarczy jeden maly room + przesuwane obiekty i można robić mapy bez ograniczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz i zastanów się nad sensem tej wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się