Uzjel Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czy MUSZĘ mieć konto developera aby testować na iOS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Tak. Wytłuszczone: http://wiki.yoyogames.com/index.php/Setup_...:Studio_for_iOS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 99$ per year... :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Teraz runner na droidzie mi przestał działać :/ Kompilacja przebiega normalnie, pojawia się splash YoYoGames a potem wszystko się wyłącza :( Miał ktoś może coś podobnego? Wcześniej wszystko działało, dodałem jeden obiekt i zmieniłem sprite'y i się posypało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Teraz runner na droidzie mi przestał działać :/ Kompilacja przebiega normalnie, pojawia się splash YoYoGames a potem wszystko się wyłącza :( Miał ktoś może coś podobnego? Wcześniej wszystko działało, dodałem jeden obiekt i zmieniłem sprite'y i się posypało. Uruchom ponownie telefon/tablet. Mi się tak zdarza co 30 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 W opcjach tabletu w aplikacjach ubij runner YYG. Odpal też CMD i sprawdź "adb get-state" - czasem są problemy z adb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Uruchomiłem ponownie i dalej to samo :/ Co do adb get-state to "adb nie jest rozpoznawane(...)", ale GM wykrywa całe SDK normalnie. Wstawiam log z kompilacji: "C:\Users\Kacper\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\GMAssetCompiler.exe" /obob=True /obpp=False /obru=True /obes=False /c /m=android /studio /o="C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil" "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil.exe" Saving IFF file... C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil\KotKamil.zip Writing Chunk... GEN8 Writing Chunk... HELP Writing Chunk... OPTN Writing Chunk... EXTN Writing Chunk... SOND Writing Chunk... SPRT Writing Chunk... BGND Writing Chunk... PATH Writing Chunk... SCPT Writing Chunk... FONT Writing Chunk... TMLN Writing Chunk... OBJT Writing Chunk... ROOM Writing Chunk... DAFL Writing Chunk... TPAGE Writing Chunk... STRG Writing Chunk... TXTR 0 Compressing texture... writing texture texture_0.png... 1 Compressing texture... writing texture texture_1.png... 2 Compressing texture... writing texture texture_2.png... Writing Chunk... AUDO "C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" get-state "C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" push "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil\\GameAssets.zip" /sdcard/GMstudio/GameAssets.zip "C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" push "C:\Users\Kacper\AppData\Local\Temp\gm_ttt_57847\KotKamil\\GameDownload.lock" /sdcard/GMstudio/GameDownload.lock "C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" get-state device "C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" install -r "C:\Users\Kacper\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\Android\com.yoyogames.runner.apk pkg: /data/local/tmp/com.yoyogames.runner.apk Success "C:\Program Files\Android\android-sdk\platform-tools\adb" shell am start -a android.intent.action.MAIN -n com.yoyogames.runner/.RunnerActivity Starting: Intent { act=android.intent.action.MAIN cmp=com.yoyogames.runner/.RunnerActivity } Dziwi mnie fragment o kompresowaniu tekstur. Tu kompresują się 3, a w rzeczywistości będzie ich z 20 co najmniej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie dodałeś SDK do zmiennej srodowiskowej PATH, a powinienes :) Jest to opisane na stronie androida tam gdzie sie SDK pobiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Te tekstury są gdzieś opisane. To po prostu Android ma taki sposób przechowywania grafik, są one umieszczone na jednym wspólnym arkuszu (ile się zmieści). Takich arkuszy może być maksymalnie chyba 5. Ja w PentaSphere mam teraz texture_0.png i texture_1.png przy ponad 250 grafikach. :) Teraz wiem dokładnie: 673 sztuki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 zgaduje że w systemie mi czegoś brakuje ale czego ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś na bugs.yoyogames.com :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Może dodaj link do fastbara. Bo tak to co czyjś post będziesz musiał podawać tego linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Przy mniejszych rozdzielczościach nie ma już miejsca w fastbarze. Ale pomyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Albo w module "aktualne wersje", pod aktualizacjami przycisk "zgłoś błąd" czy coś. Mówię Ci tak bo ostatnio widzę, że lubisz poprawki wprowadzać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Dokładnie o tym pomyślałem :) Tylko muszę do domu wrócić. Btw. ostatnio walczyłem całą niedzielę, ale lokalnie mi teraz GMCLAN działa razem z forum w 100%, więc pewnie więcej tych poprawek będzie, tak przy okazji przeglądania kodu pod nową wersję serwisu (do której robimy z Ranmą dokumentację i mam nadzieję, zaczynamy za kilka dni). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Piszecie dokumentacje obsługi GMclanu? Brzmi jakbyśmy byli jakimś retardami :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Nie do obsługi, do funkcjonalności. Lista modułów, akcje, eventy. Np. na stronie newsów masz 3 akcje: wyświetlanie wszystkich newsów (gdzie parametrami są strona i kategorie), wyświetlanie pełnej treści newsa z komentarzami (gdzie parametrem jest id newsa) oraz dodanie komentarza (gdzie parametrem znów jest id newsa). Np. taką dokumentację zrobiłem do wstępnej wersji: akcje https://github.com/gnysek/tg/raw/master/doc/methods.jpg, oraz baza danych: https://github.com/gnysek/tg/raw/master/doc/database.jpg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Do większych projektów (którym niewątpliwie jest GMClan) potrzebny jest plan działania. Nie zrobisz strony tak o. Tak samo jak nie zrobisz dużej gry bez planowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Zauważyłem właśnie, że inne projekty działają na droidzie normalnie, a tamten nie działa :/ Any ideas? Wcześniej wszystko działało, zmniejszyłem 6 sprite'ów, dodałem obiekt w roomie i PooF - nic nie działa :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Czy pod C++ działa ? czasem (ale nie zawsze) C++ zwraca errory w tej śmiesznej konsoli (chociaż często trzeba zgadywać w której linijce i znasz tylko obiekt). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 OK, już, udało się. Musiałem usunąć folder GMStudio z karty SD. Nie mam pojęcia dlaczego, ale teraz działa :P Dzięki wszystkim za pomoc ;) EDIT: Wam też nie działa multitouch? ;O EDIT2: Już działa :P Który przycisk w GM odpowiada za przycisk Back? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Mtouch działa :) Spróbuj z funkcjami YoYo_MouseX(device) itp. podstawiając za device wartości 0-4. GML for(i=0;i<=4;i+=1) { if collision_point(YoYo_MouseX(i), YoYo_MouseY(i), obj_analog, 0, 0) { //[insert input code here] } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Mam pewien problem. Otóż chciałbym zobaczyć jak gry wyglądaja na iPhone :) Betę jak i iPhone posiadam. Przeczytałem tą stronę: http://wiki.yoyogames.com/index.php/Setup_...:Studio_for_iOS Cześć rzeczy zrobiłem lecz część nie wiem jak zrobić. Mógłby ktoś napisać na chłopski rozum jak potestować gry na iPhone. Byłbym bardzo wdzięczny :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 A konto deweloperskie w Apple ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 A jak działa GML YoYo_MouseCheckButtonPressed()bo dokumentacja milczy. I rozumiem że YoYo_OF... służą do komunikacji z "Open Feint" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Wiesz co, najlepsze jest to, że to wiedzą tylko Mike i Russel... ale są na GDC :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Konta deweloperskiego nie mam :( Ale nie można potestowac swoich apek bez tego konta? Myślałem, że konto trzeba mieć by móc publikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Trzeba mieć, żeby móc wrzucić aplikację na swój telefon. Albo jailbreak czy jak to się tam zwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Jailbreak na iOS'a , root na Androida gnysiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 No a o iOS mowa, więc się nie pomyliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi