Skocz do zawartości

Trip (remake) zapowiedz


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 284
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

@szmalu i themarcq: kurde, że też marketingowcy na całym świecie nie wpadli na coś tak prostego i genialnego, w ten sposób każdy by się rozreklamował na cały świat! :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trolu ja nie robie tripa żeby sprzedać milion egzemplarzy. Nie robie tripa pod publike, nie robie go dla jak największego grona odbiorów. Porównuj sobie z super meat boyem czy blinding of Isaac ale to troche- zupełnie inny rodzaj gry, dla zupełnie innych odbiorców. Jasne że jak wrzucisz do gry symbolike, metafizyke i niejasną filozoficzną fabułę (albo - a może i zwłaszcza - ciężki survivalowy gameplay) to mniej osób po to sięgnie niż po call of duty (ale jak to energia sie nie odnawia w 4 sekundy? kasujemy!). Transformersy zarobiły w kinach dużo dużo więcej niż np Stalker Tarkovskiego, no i miały lepsze efekty specjalne, ale to nie znaczy że były lepszym filmem . Wracając do tematu gier równie dobrze mógłbyś porównywać TeeGee-owe Cinders do Meat Boya.

Trip jest unikalny pod tym względem że nie stara się wejść każdemu graczowi w ramiona, przeprowadzić za rączkę przez pasy, nie jednokrotnie bedzie demotywował, straszył czy szokował. Takie gry nie powstają bo nie opłaca się ich robić - zdaję sobie z tego sprawę. Dead space 2 sprzedał się dużo lepiej od jedynki, która była lepszym horrorem, tylko że zestawisz nawet tego dead space pod względem straszenia i okazuje się że tripowi może palce polizać. Jasne góruje grafiką, dynamiką, funem z gameplayu,dlatego jak ktoś szuka kolejnej takiej samej gry to polecam residenta czy dead space. Ale jak ktoś się chce pobać, i ogarnąć coś dziwnego, innego, i zapewne głębszego niż wymaga standard - to może się poczuć jak w (strasznym) domu. The yourney (albo wymieniona wcześniej i zbliżona nieco pod względem klimatu do tripa - Amnesia) też było mniej dynamiczne niż wszystkie strzelanki, nie dało się zbytnio zginąć, a o dziwo wywoływało dużo więcej, różnych, sprzecznych emocji. I o to chodzi! Emocje!

I tak jestem pewien że trip znajdzie swoją -większą lub mniejszą ale - niszę, a ja jż niejednokrotnie pisałem że będę dumny z kazdej jednej osoby która dojdzie do końca.

będę chciał zarobić na gierce - wydam SoulJah na telefon.

Trip jest TYLKO po to żeby osoby które zdecydują się zagrać, po latach nadal pamiętały że grali w coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienię temat, wybaczcie mi to, ale zainteresowało mnie zdanie mówiące o filozoficznej fabule. Interesuję się filozofią i byłbym zachwycony, gdyby w grze występowało odniesienie do jakichś prawdziwych koncepcji filozoficznych. Czy możemy na to liczyć? Czy jednak mówiąc o filozofii miałeś na myśli bardziej potoczny sens tego terminu czyli np. postępowanie według sentencji przykładowo: spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą ( zgaduje, że to mogłoby pasować do tripa :) ) Niemniej jednak lepiej byłoby, gdyby fabuła tripa dotykała jakiegoś poważnego systemu filozoficznego, a tych przecież było mnóstwo, niektóre nawet całkiem "zwariowane", które możnaby wkomponować w bieg wydarzeń w grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienię temat, wybaczcie mi to, ale zainteresowało mnie zdanie mówiące o filozoficznej fabule. Interesuję się filozofią i byłbym zachwycony, gdyby w grze występowało odniesienie do jakichś prawdziwych koncepcji filozoficznych. Czy możemy na to liczyć? Czy jednak mówiąc o filozofii miałeś na myśli bardziej potoczny sens tego terminu czyli np. postępowanie według sentencji przykładowo: spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą ( zgaduje, że to mogłoby pasować do tripa :) ) Niemniej jednak lepiej byłoby, gdyby fabuła tripa dotykała jakiegoś poważnego systemu filozoficznego, a tych przecież było mnóstwo, niektóre nawet całkiem "zwariowane", które możnaby wkomponować w bieg wydarzeń w grze.

Fabuła toczy się wokół idei życia z kimś / samotności, miłości / nienawiści, winy / odkupienia, początku/końca. Ogólnie bazuje na przeciwieństwach, powiem tak, nie mam filozoficznego wykrztałcenia, ale chyba zbyt dużo w życiu przepaliłem, no i rozkminiałem sobie, analizowałem, "filozofowałem". Więc to głównie jakieś moje przemyślenia i wizje dziwne, ale jasne mnóstwo nawiązań to chrześcijaństwa i wiary. Idei grzechu, dobra, zła. Nie chce tu rzucać spojlerami bo akurat fabułą to jeden z elementów o których najmniej wam pisałem ;) Fabuła napewno będzie właśnie miała swoje spokojne powole tempo, bez twistów fabularnych co 3 minuty (za to jeden kozacki pod koniec;) pod tym względem typowe skonstruowane jak "kino drogi". No i zdecydowanie dla tych którzy lubia doszukiwać się drugiego i trzeciego dna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła toczy się wokół idei życia z kimś / samotności, miłości / nienawiści, winy / odkupienia, początku/końca. Ogólnie bazuje na przeciwieństwach, powiem tak, nie mam filozoficznego wykrztałcenia, ale chyba zbyt dużo w życiu przepaliłem, no i rozkminiałem sobie, analizowałem, "filozofowałem". Więc to głównie jakieś moje przemyślenia i wizje dziwne, ale jasne mnóstwo nawiązań to chrześcijaństwa i wiary. Idei grzechu, dobra, zła. Nie chce tu rzucać spojlerami bo akurat fabułą to jeden z elementów o których najmniej wam pisałem ;) Fabuła napewno będzie właśnie miała swoje spokojne powole tempo, bez twistów fabularnych co 3 minuty (za to jeden kozacki pod koniec;) pod tym względem typowe skonstruowane jak "kino drogi". No i zdecydowanie dla tych którzy lubia doszukiwać się drugiego i trzeciego dna.

 

Teraz to już koniecznie bd. musiał w to zagrać, nawet jak bd. rok ściągał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tęsknię za czasami, kiedy gry były niszą i każdy tak myślał.

Ja też!

Dlatego trzeba robić ambitne nie kasowe gry. albo ambitne i kasowe ;)

Inna kwestia że jak wychodzić na scene to z hukiem. Chciałbym żeby trip takiego huku troche narobił, nie jestem specem od marketingu i reklamy, ale taka prawda całe mnóstwo ludzi musi o grze wiedzeć żeby iluś tam kupiło. a całkiem sporo musi zagrać żeby jeden przeszedł ;) Chociaż może się mylę, może jest więcej ludzi którzy lubią tego rodzaju doświadczenia ;) Jak ja bym taka grę gdzieś znalazł to bym był wniebowzięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i taki o to nowy trailerek wyszedł:

 

Tylko kwestia z muzyka: ostatnie pare sekund bitu są przypadkowe, nie związane z tym co się dzieje na ekranie, a to dlatego ze znowu mam mieszane uczucia, Tym razem 'muzyke' robilem sam, i o ile do momentu biegu raczej nic nie bede zmienial, to jak zaczyna sie ganianka.. zobaczcie sami:

co myślicie? jechać z tym bassem i perkusją czy sobie dać spokój i zrobić całe niemelodyjne ambientowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy mi właśnie mówi że bass jest w porządku i że fajny kop :D nie wiem czemu mi nie pasuje, może dlatego że w grze sie ani razu taka opcja nie załącza.

Aaa i piąteczka dla tego kto mi zredaguje ostrzeżenie na początku, bo "contains content" i "minors under age of 18" brzmi jak buttery butter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem specem od marketingu i reklamy, ale taka prawda całe mnóstwo ludzi musi o grze wiedzeć żeby iluś tam kupiło.

Dlatego trzeba pisać do portali o grach, zinów, Let's Player-ów. Ta gra nie znajdzie za dużo fanów, ale tu chodzi o to żeby mówić. Nie zawsze dobrze, ale ważne żeby mówić. Chociaż... ty chciałbyś to sprzedać... więc ta taktyka może nie być aż tak skuteczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nawet nie o to chodzi, hmm z ludzi którzy grali nikt nie powiedział że gra jest zła, każdy chwali duszny klimat , ale jak to określają 'ja to nie moge grać w takie gry', no bo to trzeba to po prostu lubić, mieć w sobie nutkę masochizmu . tak samo jest np z amnesią czy silent hillami starymi. Nie mówiąc o starych horrorach na amigę, Waxworks czy jakieś Elviry i Phantasmagorie. Tak jest z niektórymi całymi gatunkami, i ogólnie grami niszowymi. Niby każdy chwali ale mało kto kupuje [chociaż akurat silent hille się sprzedały, późniejsze częśći niestety również metaforycznie] ;) Życie ;)

z wyrokami bym poczekał aż gra wyjdzie na światło dzienne i zobaczycie jak w to się w ogólę gra.

@Threef o jakiej takcyce mówisz? Daj spokój ja bede sie juz o taktyki martwić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wojzax and all - dzięki :) :thumbsup:

@Explosivo - który dźwięk?

@Threef, to fakt, ale oby takich negatywnych recenzji jak najmniej ! ;)

zauważyłem zresztą ostatnio trend że dobre horrory są w cenie, ludzie narzekają na coraz większą strzelankowizację naszego ukochanego gatunku, nawet jeśli chodzi o takie tuzy jak silent hill czy (zwłaszcza) resident evil. Za to nawet podziemny projekt jakims jest lone survivor zbiera całkiem niezłe noty, no a - nie chce tu wyjść na jakiegoś narcyza, ale pod względem zarówno survivalu jak i horroru - nie oszukujmy się - trip jest dużo lepszy. Z drugiej strony "lepszy" nie znaczy lepszy ogólnie, jak i w ilości sprzedanych kopii. Podejżewam że samo demko, a zwłaszcza utrudniona piracka wersja zdążą skopać wielu graczom dupsko na tyle że gracze sobie odpuszczą :)

hehe z drugiej strony gra będzie też ######ście tania jak na ilość oferowanego contentu. zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ALMOST OFFICIAL
dźwiękowo i muzycznie sie już chyba nic nie zmieni. Teraz podpowiedzcie co zrobić z napisem na początku, bo taki babol w obydwu trailerach że wstyd :)
o tak.. kodek zjebał całe jedno ujęcie, kozacko...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, udało mi się obejrzeć filmik i zaskakuje, naprawde zaskakuje, może jakoś bardzo on nie straszy, może dlatego, że jak wiem, że jestem w domu za szkłem to jestem całkiem bezpieczny, ale jakby akcja mnie wciągnęła i zżył bym się z bohaterami jak w dobrej książce to prawie na 100% bym się przestraszył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze no aż z ciekawości spróbuje prześledzić skąd ten dźwięk wziałem, nie sądze że to dźwięk z DN, może brzmi podobnie (ale do czego? nie kojarze zeby cos tak piszczalo w DN) ale bardziej bym stawiam (nie dam sobie reki uciąć) ze tu poszlo w ruch bardziej jakies miksowanie paru dzwiekow, efekty niż czysty sampel skądś.

Co do samej gry.

Stało się. Oprócz HArd i Harder pojawił się też poziom trudnośći easier. Nie zmienia co prawda mechaniki gry, ale napewno odciąży nieco pracę szarych komórek, zagadki są odrobine łatwiejsze, na ścianach znajdją się dodatkowe podpowiedzi, kiedy w pobliżu jest coś używalnego, lub do podniesienia pojawia się ikonka oka, nieraz znajdziemy tez troche wiecej amunicji czy wody itp. Ogólnie nie zalecałbym grania w tym trybie, ale też nei każdy ma tyle nerwów żeby to wszystko ogarniać na hardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

noo tylko w samej grze nie ma muzyki w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, do filmików znowu muzyke robi Michał. Więc chyba nie miałbym co z tym zrobić ale dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

powstała dzisiaj taka oto (podpierdzielona ze starego tripa) muzyczna minigierka w odnowionej wersji. Proszę o niezwracanie uwagi na placeholderową grafikę, za to proszę o zwrócenie uwagi czy nie jest to w jakiś sposób za łatwe za trudne do ogarnięcia?

http://www.sendspace.com/file/zk7vrn

Ogólnie tak no nie pisze co z postępami w grze, ale głównie rysuje nowe rzeczy i rozkminiam nowe zagadki, bo coś w ostatecznym rozrachunku ich za mało w porównaniu do reszty grania. Jak ktoś ma dobry łeb do zagadek logicznych i chce pomóc jakimś epokowym pomysłem może się śmiało odzywać swoją drogą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...