Skocz do zawartości

Trip (remake) zapowiedz


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

przyznam ze cala ta misja to chyba przed-najbardziej ryjacy beret moment jak do tej pory :D Ale wszystkie Asy dopiero beda wykladane na stol przy robieniu kilku ostatnich misji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 284
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tiaa litery sa na plasko, nie ukladaja sie tak jak strona. Nie mój komp nie mój program graficzny, nie umiem tego zrobic w gimpie, ale poprawie u siebie w PSie. Pekniecie na lustrze tez tragiczne wiec pewnie cala "Read" wymienie. Ogólnie to taki projekt stronki internetowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dzisiejsze prace wszystkie to nie jest jakies mistrzostwo :D Ale takto jest jak sie rysuje w pracy i ktos wiecznie suszy glowe. Jak znajde czas to poprawie u siebie na swoim sprzecie i na spokojnie albo narysuje po prostu od nowa :)

@Karolo wcale nie na szybko, na wolno, cholernie, bo rysowane myszka w gimpie. Nie oszukujmy sie z plasteliny wenus z milo nie ulepisz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powinien byc po zadnej lewej stronie, ale literki powinny byc odwrocone i ksiazka miec inny krztalt, wiem wiem nie chcialo mi sie z tym pieprzyc :D a to ostatnie jest dobre ale tylko na duzym oddaleniu, jak sie przyblizy jest kupa.

A i spozniony szacun dla Explosivo ze wyczailes ze to biblia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare screenow, Trip w obecnym stanie na pelnych detalach, pocztowki z 4 plansz:

 

cd2007175369001.jpg 4032e0175369013.jpg 74271e175369049.jpg 3a8b1e175369058.jpg 98d198175369071.jpg

 

ten screen z kolorowym ludzikiem w koncie jest z bardzo starej wersji, wkradl sie podstepnie do galeri.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet specjalnie dla Ciebie rozpisałem kod do poprawy tej tragicznej ręki ! : DD

GML
if oPlayer.image_xscale=-1

{

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-180;

image_xscale=-1

}

if oPlayer.image_xscale=1

{

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_xscale=1

}

Teraz nie będzie znajdziesz wytłumaczenia , że zapomniałeś !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poprawie cale wyswietlanie bohatera, bez paniki narazie mam inne rzeczy na glowie :) Pablo to nie jest ze nie wiem jak napisac kod (zreszta jak spojrzysz chocby na ktorys ze starych filmikow to tam trzymanie broni jest zrobione w porzadku, potem mi sie cos spieprzylo i nie przyszla jeszcze pora na poprawke) tylko ze narazie skupiam sie na czyms innym, a z bohaterem mysle co i jak zrobic, czy w ogole bedzie poruszal reka za pistoletem/karabinem, jak rozegrac trzmanie broni dwurecznej i czy w ogole nie narysować go od początku itp.

@Anty ja bym powiedział na odwrót, że puki co to z boku prezentuje sie zdecydowanie lepiej. Ale może dlatego że wiem jak to działa/wygląda w ruchy, co jest a co nie jest jeszcze zaimpletowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm Explosivo zależy, powiem tak, ja od horroru nie oczekuje żeby był prosty łatwy i przyjemny, grając choćby w amnesie bardzo się męczyłem tym że klimat każdej sekundy jest ciężki, i tym że zawsze muisze uciekać i panikować jak cokolwiek wyskoczy itp. Tylko że w przypadku tej gry ten stopień męczenia gracza to jej największa zaleta :) Trip operuje troche innymi sztuczkami, a ciemność, biorąć pod uwagę choćby widok od boku - nie jest taka uciążliwa, jasne utrudnia zauważenie przeciwnika, czy choćby przedmiotów porozrzucanych po planszach, wymusza koncentracje i nerwowe rozglądanie sie na boki, i myśle że to duży, duży plus. A znowu nie jest aż tak ciemno żeby było to przesadnie uciążliwe, wbrew pozorom znajdziemy wiele jasnych i spokojnych lokacji (wiekszosc przeciwnikow jest bardzo cieniolubnych, spora czesc tez po prostu boi sie swiatla). tym bardziej ze można sobie w trakcie gry upgradować różne sprzęty, bronie, maske, pancerz, plecak czy właśnie latarke (co glupim pomyslem nie jest). W ogole w tej grze chyba bardziej oplaca sie inwestowac w stamine i sprinting (jesli chodzi o skille) niz strzelanie czy machanie maczeta, upgradowac latarke a nie shotguna. Chociaz to zalezy od stylu gry. Przestrzelic sie bezczelnie przez wiekszosc przeciwnikow czesto sie da, ale jednak bardziej ufam szybkim nogom i orientacji w terenie a nie brakujacym kulom w magazynku :) Druga sprawa ze na trudniejszym poziomie doswiadczenia zadnych upgradow i skilli nie ma, a jedynie stale pogarszajacy sie stan zdrowia bohatera, i wtedy tak naprawde gra pokazuje skrzydla. Ale tez i gra wtedy moze byc zbyt trudna i przedewszystkim zbyt intensywna/straszna dla wielu graczy.

@Karolo mysle i mysle i nie wiem. W sensie bardzo duzo tych animacji jest, rysowac wszystkie od zera troche duuuzo roboty, ale bardzo kusi mnie zrobienie malego eksperymentu z przedpotopowym motion capture.

 

Z drugiej strony najchętniej wydałbym tą grę po prostu wcześniej, taka jaka jest (a jest gruba, i dobra :) ), i jeśli uda mi się coś na niej zarobić, zainwestować, wynająć jakiegoś naprawde dobrega grafika i animatora, i zrobić za jakiś czas gruby darmowy update z zmienioną większością spritów, sam wiem że potrafiłbym to lepiej narysować, ale po prostu bym sie z tym wszystkim nie wyrobił, za dużo contentu (nie spotkalem sie z inna gra robiona w game makerze ktora wazy ponad 500mb) żebym zdążył sam te wszystkie sprity odpicować do perfekcji przed koncem tego dziesieciolecia :) A juz nie mowie ze wiekszosc tego byla rysowana w myszka w pracy (a praca taka że co chwile musze sie od rysowania odrywać żeby tu komuś dać kluczyk, tam podać wode a gdzieindziej zrobić drinka), a druga polowe na rozsypujacym sie i wieszajacym co chwile kompie, czyli warunki "bliskie" idealu, a gra i tak rozpieprza bez problemu wszystko co do tej pory zrobilem wiec na obecna chwile jestem bardziej niz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...