Skocz do zawartości

Nobile Verbum


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/821/screen2wm.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/267/screen1pbp.png/

 

- Jak to dziadku Caporegime? Trawa przy drodze (tak, to droga - przypis MÓJ) jest innego koloru niż wszędzie indziej?

- Tak. to wpływ tysięcy przejazdów chorągwi husarskich.

- A czemu ściany są cienkie jak papier?

- Rozumiesz wnusiu, ta staropolska architektura...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piksele-czołgi są efektem sprowadzania grafik ZASTĘPCZYCH z... działu 2D reiners tilesetu (!)

wiesz Bedzio, w izometrii jest jeszcze trudniej niż w 3D, a top down po prostu nie pasuje mi do takich spokojnych RPG, tylko do jakichś strzelanek itp. A po za tym, ciekawiej mi się pracuje przy takim niby-3D, na pewno bardziej mnie ciągnie żeby jeszcze coś tam, gdzieś tam, poprawić :D

droga została dodana głównie po to żeby urozmaicić przykrą mapę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim nie mogę się zdecydować na system umiejętności. chyba zrobię sporo jakichś codziennych (jakieś rzemiosła, a nie tylko walka), ale będą miały mało punktów, na przykład 6. Wtedy awansować na następny poziom będzie się powoli, ale gracz bardziej się z takiego awansu będzie cieszył, i bardziej go odczuwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izo wcale nie jest takie trudne. Jak się napisze system poruszania i pozycji obiektów, leci jak z górki.

A ściany powinny być grubsze, sam o tym wiesz. Te teraz odstraszają.

 

Nie sądziłem, że husaria szarżowała gęsiego : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

betewu, pracuję nad licznikiem wytrzymałości, który będzie miał postać paska, ale tylko dla mojego ułatwienia - nie będzie widoczny w grze. W ogóle nie będzie (chyba) interfejsu który by cały czas podążał za kamerą, tylko takie karty ekwipunku i umiejętności. A sama wytrzymałość odpowiadać będzie zarówno za możliwy czas biegania, za to ile jeszcze możemy siekać szabelką, i za to ile jeszcze obrażeń zniesiemy.

 

E: umiejętności (a przynajmniej te walki) będzie się zdobywało według takiego przykładu: po każdym trafieniu/zabiciu przeciwnika z broni palnej, do zmiennej strzelectwo dodaje się jeden punkt. Kiedy zmienna osiągnie ileśtam punktów, zwiększa się poziom innej zmiennej - prosto, ale chyba bardzo dobrze pomyślane (jaki ja skromny), bo umiejętności gracza będą zależeć od tego co robi, a nie tak jak w innych RPG - może zdobyć poziom zabijając potwora, a PD wyda na wspinaczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A według mnie, rzucasz się z motyką na słońce. Pomijając fakt, że od pierwszej zapowiedzi dwa razy zupełnie zmieniłeś mechanikę gry, uważam twój staż w GM za zbyt krótki żeby z powodzeniem zrobić taką grę, w dodatku w 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem możliwe, że jeśli uda mi się ukończyć tą grę to może skończę nawet 18 lat, ale cóż :D jakoś nie umiem robić małych projektów, zawsze na początku wymyślam niedużą, nieskomplikowaną grę ale okazuje się że cały czas "czegoś mi tam brakuje" i w końcu wychodzi co wychodzi. Na razie robię to co umiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej coś robi. Wyjdzie mu tylko na dobre.

Ale wyszłoby na jeszcze lepsze, gdyby zaczął właśnie od takich małych gierek i stopniowo przechodził do poważnych projektów. Nie chcę nikogo zniechęcać ani tym bardziej hejtować czy prorokować, że się nic nie uda, nie wyda, a jak wyda to będzie chu!owe, śmierć, ciemność, dezolacja. Po prostu chcę poradzić, żeby nie było potem zgrzytania zębami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszłoby na jeszcze lepsze, gdyby zaczął właśnie od takich małych gierek i stopniowo przechodził do poważnych projektów

Pewnie tak. Skąd jednak będzie wiedział, jaka jest różnica między małym a dużym projektem, póki sam nie spróbuje?

 

Dezolacja - fajne słowo : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

FPP... dziwne trochę ;/

Podoba mi się to, że pomysł jest awangardowy, taki nietypowy i zacny.

Jak byłem mały zawsze dziwiłem się czemu gry są takie, a nie inne i miałem wiele nietuzinkowych pomysłów na grę i to mi się tu najbardziej podoba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety :D

Teraz mam problem innej natury. Tak żeby nie zakładać nowego tematu w pytaniach:

Jaka funkcja d3d (chyba że jakaś inna) odpowiada za rysowanie tylko tych najbliższych tekstur? Chcę wyłączyć mgłę (troszku pracuję nad cyklem dnia i nocy), ale jak to robię to tekstury do których się zbliżam rysują się kwadrat po kwadracie, brzydko to wygląda. Jak ustawić, żeby wszystko było narysowane od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...