Caporegime Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jeśli chcesz screenów w top down, to będę musiał trochę nadrobić zaległości - mam jeszcze wersję top downową :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 ... http://imageshack.us/photo/my-images/821/screen2wm.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/267/screen1pbp.png/ - Jak to dziadku Caporegime? Trawa przy drodze (tak, to droga - przypis MÓJ) jest innego koloru niż wszędzie indziej? - Tak. to wpływ tysięcy przejazdów chorągwi husarskich. - A czemu ściany są cienkie jak papier? - Rozumiesz wnusiu, ta staropolska architektura... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Tekstury do siebie nie pasują. Zdecyduj się na jednakową rozdzelczość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Czemu 3D? Już nie lepiej TD zrobić? :( Bez urazy, ale wątpię, czy Ci się to uda - 3D jest dość trudne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 piksele-czołgi są efektem sprowadzania grafik ZASTĘPCZYCH z... działu 2D reiners tilesetu (!) wiesz Bedzio, w izometrii jest jeszcze trudniej niż w 3D, a top down po prostu nie pasuje mi do takich spokojnych RPG, tylko do jakichś strzelanek itp. A po za tym, ciekawiej mi się pracuje przy takim niby-3D, na pewno bardziej mnie ciągnie żeby jeszcze coś tam, gdzieś tam, poprawić :D droga została dodana głównie po to żeby urozmaicić przykrą mapę :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Nie no, spoko, też się bawię 3D. Wiem, że izo jest trudne, próbowałem. A TD... no tak, bardziej pasuje do shooterów. Informuj, co tam w projekcie, poza zmianą perspektywy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 przede wszystkim nie mogę się zdecydować na system umiejętności. chyba zrobię sporo jakichś codziennych (jakieś rzemiosła, a nie tylko walka), ale będą miały mało punktów, na przykład 6. Wtedy awansować na następny poziom będzie się powoli, ale gracz bardziej się z takiego awansu będzie cieszył, i bardziej go odczuwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Izo wcale nie jest takie trudne. Jak się napisze system poruszania i pozycji obiektów, leci jak z górki. A ściany powinny być grubsze, sam o tym wiesz. Te teraz odstraszają. Nie sądziłem, że husaria szarżowała gęsiego : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 hahahaha :D Nie Muczku, szarżowała w trójszeregu, ale tutaj tylko przechodziła :P E: ewentualnie może to być szlak tatarski, na którym będzie można spotkać bandytów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 20 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Pokaż demo. Japanstache Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 betewu, pracuję nad licznikiem wytrzymałości, który będzie miał postać paska, ale tylko dla mojego ułatwienia - nie będzie widoczny w grze. W ogóle nie będzie (chyba) interfejsu który by cały czas podążał za kamerą, tylko takie karty ekwipunku i umiejętności. A sama wytrzymałość odpowiadać będzie zarówno za możliwy czas biegania, za to ile jeszcze możemy siekać szabelką, i za to ile jeszcze obrażeń zniesiemy. E: umiejętności (a przynajmniej te walki) będzie się zdobywało według takiego przykładu: po każdym trafieniu/zabiciu przeciwnika z broni palnej, do zmiennej strzelectwo dodaje się jeden punkt. Kiedy zmienna osiągnie ileśtam punktów, zwiększa się poziom innej zmiennej - prosto, ale chyba bardzo dobrze pomyślane (jaki ja skromny), bo umiejętności gracza będą zależeć od tego co robi, a nie tak jak w innych RPG - może zdobyć poziom zabijając potwora, a PD wyda na wspinaczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 A według mnie, rzucasz się z motyką na słońce. Pomijając fakt, że od pierwszej zapowiedzi dwa razy zupełnie zmieniłeś mechanikę gry, uważam twój staż w GM za zbyt krótki żeby z powodzeniem zrobić taką grę, w dodatku w 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 całkiem możliwe, że jeśli uda mi się ukończyć tą grę to może skończę nawet 18 lat, ale cóż :D jakoś nie umiem robić małych projektów, zawsze na początku wymyślam niedużą, nieskomplikowaną grę ale okazuje się że cały czas "czegoś mi tam brakuje" i w końcu wychodzi co wychodzi. Na razie robię to co umiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Przynajmniej coś robi. Wyjdzie mu tylko na dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Tym bardziej, że to co widać na screenach można w ciągu dnia sklecić, a gra powstaje już dłuuugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ale on to, co miał do tej pory, przerabia na 3D. Chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 @Muuczek: otóż to. Jakąś korzyść z tego odnoszę. @Anty - tu się zgodzę, do "tworzenia" siadam raczej okazyjnie, ale do nowej koncepcji wziąłem się raczej przyzwoicie - jak na mnie. Każego dnia staram się dodać jeden nowy element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Przynajmniej coś robi. Wyjdzie mu tylko na dobre. Ale wyszłoby na jeszcze lepsze, gdyby zaczął właśnie od takich małych gierek i stopniowo przechodził do poważnych projektów. Nie chcę nikogo zniechęcać ani tym bardziej hejtować czy prorokować, że się nic nie uda, nie wyda, a jak wyda to będzie chu!owe, śmierć, ciemność, dezolacja. Po prostu chcę poradzić, żeby nie było potem zgrzytania zębami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 wyszłoby na jeszcze lepsze, gdyby zaczął właśnie od takich małych gierek i stopniowo przechodził do poważnych projektów Pewnie tak. Skąd jednak będzie wiedział, jaka jest różnica między małym a dużym projektem, póki sam nie spróbuje? Dezolacja - fajne słowo : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 21 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 FPP... dziwne trochę ;/ Podoba mi się to, że pomysł jest awangardowy, taki nietypowy i zacny. Jak byłem mały zawsze dziwiłem się czemu gry są takie, a nie inne i miałem wiele nietuzinkowych pomysłów na grę i to mi się tu najbardziej podoba :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 jak na razie pomysł to najlepsza strona gry :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Tak jest w przypadku wielu gier, Capo, nie martw się ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Niestety :D Teraz mam problem innej natury. Tak żeby nie zakładać nowego tematu w pytaniach: Jaka funkcja d3d (chyba że jakaś inna) odpowiada za rysowanie tylko tych najbliższych tekstur? Chcę wyłączyć mgłę (troszku pracuję nad cyklem dnia i nocy), ale jak to robię to tekstury do których się zbliżam rysują się kwadrat po kwadracie, brzydko to wygląda. Jak ustawić, żeby wszystko było narysowane od razu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Edit: A chyba że ci chodzi o takie płynne pojawianie się ścian. To w ustawieniach perspektywy zmniejsz parametr zFar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 21 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie szukasz moze designera poziomow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 @Huder: mi chodzi o to żeby ściany nie rysowały się wraz z chodzeniem postaci tylko żeby były cały czas, jeśli jest taka możliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ale to będzie nie optymalne i wielu osobom może się ścinać. Jakieś ograniczenie rysowania ścian musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wyłączyłem rysowanie w trakcie gry i (może dlatego że świat póki co jest mały) nie ma spadku fps, zobaczę gdy będzie więcej terenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 To zrób po prostu podział świata na mniejsze komórki i loading między nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Jeśli będzie spadek fps to zrobię oddzielne roomy na budynki, póki co najmniej było 28, ale w roomie głównego menu, a na mapie zawsze stabilne 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się