SKiD Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ja nagram wiadomość głosową z gratulacjami i Ci ją wyśle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 TAK! Wiedziałem, Bedziom traci chęci do tworzenia gry !!!! Kolejny projekt umrze. YEEEEEEEEEAAAAAH full nie wyjdzie nigdy bo bedziom nie umie poprawić podstawowych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Poczekamy, zobaczymy ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wyjdzie, a jak wyjdzie Bedziom, będzie robił lepsze gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 A myślicie, że dlaczego od pierwszej wersji nie naprawił jeszcze AI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Bo to trudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Skoro to trudne, to niech nad tym usiądzie i zrobi - bo po cholere wypuszcza pierdylion nowych wersji, nie poprawiając najistotniejszego błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Bo chce pokazać, że zrobił cokolwiek. Ja nie wypuściłem żadnej gry, a siedzę tu dłużej niż on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie no. Coś tam z AI poprawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 AI wcale nie jest trudne, bedziowi albo się nie chce albo nie umie, i sam nie wiem co gorszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 A myślicie, że dlaczego od pierwszej wersji nie naprawił jeszcze AI? Ekhem, AI zostało bardzo mocno poprawione od pierwszej wersji. bo po cholere wypuszcza pierdylion nowych wersji, nie poprawiając najistotniejszego błędu? Bo poprawiam inne, również ważne? Wiecie co? Jeśli gra nie wyjdzie, to przez właśnie takich jak IamTheLaw, lub teksty w stylu "TAK! Wiedziałem, Bedziom traci chęci do tworzenia gry !!!!" "wtedy to święto po prostu będzie!" [odpowiedź na to, że gra wyjdzie] a nie dlatego, że stracę chęci ot tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ekhem, AI zostało bardzo mocno poprawione od pierwszej wersji. bullshit, jeśli zostało coś poprawione to napisz co. EDIT: Tyle że w pierwszej wersji boty się kręciły i niemożna było ich zabić, a teraz nadal się kręcą i są zbugowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 - kolizje - ich strzelanie - łażenie za graczem - są 2 wersje botów (i nie chodzi mi o T, CT) - można je zabić Na tą chwilę pamiętam tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 OMG. To tak jak bym dodał najpierw żeby się obracały, a następnie jednolinijkowy "skrypt" chodzenia za graczem. To co wymieniłeś Powinno być w pierwszej wersji! Toż to podstawowe AI. EDIT: To co ty zrobiłeś od pierwszej wersji zrobił bym w 5 min.(Chodzi mi o AI) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Bardzo fajnie. Urzekł mnie ten post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jeśli czegoś nie kumasz to pytaj po to jest to forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Wiecie co? Jeśli gra nie wyjdzie, to przez właśnie takich jak IamTheLaw, lub teksty w stylu "TAK! Wiedziałem, Bedziom traci chęci do tworzenia gry !!!!" "wtedy to święto po prostu będzie!" [odpowiedź na to, że gra wyjdzie] a nie dlatego, że stracę chęci ot tak. Ja tylko mówię, co jest źle i wnioskuję. Ale to nie my jesteśmy od tego żeby ci mówić że wszystko będzie dobrze, tylko ty masz nam pokazać, że dasz radę i nie stracisz chęci. Poza tym, powoli zaczynasz szukać przyczyn i winy w innych... czyżbyś już zamierzał porzucić prace? Bo poprawiam inne, również ważne? "Nie wiem, od której strony to ugryźć, więc nie ugryzę w ogóle" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Groar, jak patrzę na takich, co piszą, że projekt nie wyjdzie lub, że jak wyjdzie to będzie święto, to rzeczywiście zaczynam chcieć porzucić prace nad projektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Dziwią cię takie komentarze, skoro od pierwszej wersji widać regres zamiast progresu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 U Ciebie widać regres, cholero jedna. Ściągnąłeś chociaż pierwszą i aktualną wersję, że porównujesz? Pewno nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Człowieku, ja ci chcę tu pomóc i podsunąć wskazówki, co zrobić, a ty na mnie z łapami. Z takim podejściem wróżę ci podobnie co moi poprzednicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Gdzie mi tu dajesz wskazówki pisząc, że widać regres nie progres? Napisałeś jak każdy, żebym poprawił AI. Rozumiem to. Więcej "wskazówek" nie dałeś lub ja nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Żebyś ruszył dupę i pracował, pracował i jeszcze raz pracował nad projektem, robiąc go najlepiej, jak potrafisz - zamiast dawać nowe wersje po poprawieniu kilku pierdół a potem puakau że ludziki na gmc mówią, że nie dasz rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Przytoczę tutaj cytat z książki "AI game programing wisdom" Put the Smarts in the World, Not in the AI W przypadku twojej gry oznacza to stworzenie jakiś niewidzialnych punktów na mapie, które ułatwią botom nawigowanie po świecie. Stwórz ich parę typów np. Sytuacja 1. Bot nie widzi gracza, więc chodzi po punktach patrolu ustawionych na mapie. Sytyacja 2. Bot widzi gracza i go goni ale po drodze napotyka "safe spot" ( punkt na mapie gdzie jest możliwość zasłonięcia się np. skrzynką ) niech do nie go podejdzie i stamtąd razi gracza z dystansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 jest polska wersja tej książki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 HuderLord:Tylko jest jeden problem bedzioma przerasta sytuacja 0: Goń gracza bez zacinania się na ścianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 jest polska wersja tej książki? Nie ma, książka składa się z IV tomów po 600-700 stron, tworzą ją wspólnie programiści komercyjnych firm. I poruszają tematy na wszystkie typy gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Chcę tę książkę :3 Co do zacinania przy ścianach, to może wyskrobię przykładzik niezacinania się przy nich. E: https://gmclan.org/up5655_14_sciany.html Najprostszy z możliwych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Wiecie co? Jeśli gra nie wyjdzie, to przez właśnie takich jak IamTheLaw, lub teksty w stylu "TAK! Wiedziałem, Bedziom traci chęci do tworzenia gry !!!!" "wtedy to święto po prostu będzie!" [odpowiedź na to, że gra wyjdzie] a nie dlatego, że stracę chęci ot tak. To tylko wymówka, żeby nie było, że full nigdy nie ujrzy światła dziennego Żebyś ruszył dupę i pracował, pracował i jeszcze raz pracował nad projektem, robiąc go najlepiej, jak potrafisz - zamiast dawać nowe wersje po poprawieniu kilku pierdół a potem puakau że ludziki na gmc mówią, że nie dasz rady co się go czepiasz, zrobił jak najlepiej umie, to jego szczyt możliwości i wątpie by to poprawił kiedykolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Gówno prawda powiadam wam. Wyjdzie. Tako rzecze mędrzec Alaundo, Arcydruid Kuldahar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi