Bedziom Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 x: 96 y: 192 direction: 0 speed: 0 hspeed: 0 vspeed: 0 friction: 0 gravity: 0 gravity_direction: 270 ________________________________ id: 100007 object_index: 8 sprite_index: 25 image_index: 0 image_single: -1 image_speed: 1 image_xscale: 1 image_yscale: 1 mask_index: -1 solid: 0 visible: 1 persistent: 0 depth: -1000000 ________________________________ path_index: -1 path_position: 0 path_orientation: 0 path_scale: 1 ________________________________ lang: 2 hud: 1 Hud jest. Visible jest. Nie wiem, co tam się robi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Coś się tu nie zgadza, skoro w create o_controler wykonuje się kod z pliku: pl=true eng=false hud=true to te zmienne także muszą być na liście, którą wyżej podałeś ale ich nie ma. To może oznaczać że ten twój cały plik się nie wykonał ale wtedy draw by sypał błędami o nie zdeklarowanych zmiennych. Więc nie mam w sumie teraz pojęcia o co chodzi. Edit: Dobry obiekt podglądałeś? I czy w opcjach masz zaznaczone "Treat unintialized variables as value 0"? jak tak to odznacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Bedziom, naucz się nie zaznaczać w opcjach "Treat uninitialized variables as 0". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 On zmienił eng i pl na lang. To dlatego. Ale to wszystko dalej jest bezsensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 To nie wiem już, co mam robić ^^ Podesłać komuś plik .gm81? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Tak będzie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 No to kto chętny? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Ślij chłopie ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 wysłane. widzę, że pobrałeś :P dzięki moim umiejętnościom kod jest najprostszy z możliwych, więc - jak tam? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Znikanie powoduje klocek "Set font to font0" w o_controler, dokładnie chodzi o czcionkę Courier nie mam pojęcia dlaczego, ale wystarczy ją zmienić np na Arial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Szkoda :( Courier był jedną z tych czcionek, które mi pasowały :( Dobra, zmienię, skoro trzeba. E: dzięki :) działa po zmianie czcionki :) ale teraz za cholerę nie mogę znaleźć fajnej czcionki z polskimi znakami :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 http://www.google.com/webfonts Wszystkie "Latin Extended" to polskie. Nie jest ich dużo, ale może kiedyś się rozrosną :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Heloł, to znowu ja :) Pytanie też dotyczy niedziałającego drawa, więc tu napiszę. W obiekcie o_player1 w Create mam kod GML s_player_1_1 = sprite_add(argumenty) sprite_index = s_player_1_1 a w Draw GML if sprite_exists(s_player_1_1) {draw_sprite(argumenty)} else { draw_sprite(argumenty) } piszę tak, jak pamiętam jak jest, ale nie pamiętam argumentów, więc bez nich napisałem :P kod działał, dopóki nie dałem tak w innych obiektach. oczywiście z inną nazwą s_player_1_1 :P ciągle rysuje się ten sprite zapisany po "else" w Drawie. to prosty kod i wg. mnie powinien działać. Czy ktoś mi pomoże wytknąć mój noobowski błąd? Thanks! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 A ten sprite istnieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 W obiekcie o_player1 w Create mam kod GML s_player_1_1 = sprite_add(argumenty) // a to o ile wiem powinno dodać sprite s_player_1_1 sprite_index = s_player_1_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 No tak, nie doczytałem. E:Musisz gdzieś chyba go usuwać, bo nie ma szans, żeby to nie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 właśnie nigdzie go nie usuwam :( jedyna akcja z tym spritem to dodawanie i draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 A istnieje plik, z którego pobierasz sprite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 tak. Jest do niego poprawna ścieżka, sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Może gdzieś jest literówka? A może jakiś obiekt tak się nazywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 nie. nie ma żadnego obiektu o takiej nazwie, a sprite o takiej nazwie próbuję dodać kodem... Literówki nie ma - byłby error o nieistniejącym pliku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 A spróbuj rysować ten sprite bez żadnego sprawdzania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 byłby error o nieistniejącym pliku :) what? GM nie ma takiego errora. Jak podałeś złą nazwę albo GM nie może rozpoznać rozszerzenia to nie wywala żadnego errora tylko zwraca -1. sprawdź w debuggerze jaką wartość sprite_index mają te obiekty, jeżeli -1 to nie znalazł ci pliku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Jest -1. Poza tym - fail! :D Folder nazwałem "mages" zamiast "images" i tego nie zauważyłem :P Sorry za zawracanie tyłka, teraz wszystko działa po dodaniu "i" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Bedziom pamiętaj- nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz.Mądre to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Września 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 GML s_player_1_1 = sprite_add(argumenty) // a to o ile wiem powinno dodać sprite s_player_1_1</span> Guzik prawda, nie dodaje sprite s_player_1_1. Dodaje sprite, którego ID (liczba naturalna będąca referencją do zasobu) jest przypisane do zmiennej s_player_1_1. To co masz w drzewie zasobów, to nie są nazwy zasobów, to są zmienne globalne które mają zapisane referencje na te zasoby i które koloruje edytor kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz. Niech zgadnę... Od zera do gier kodera? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 no racja... nie zapisujesz tego do zmiennych globalnych, tylko wczytujesz jednym obiektem. spróbuj przez odwołanie do zmiennej innej instancji lub zapisuj do globalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz. Niezłe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się