PsichiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 ati, jak zawsze, musi sie na nim pierniczyc D: no nic, czyli to wina shaderow, bede je jeszcze modyfikowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dla logfiles używaj: std::fstream::rdbuf()->pubsetbuf(0,0); pubsetbuf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 @Konrad-GM Tak szczerze to nie używam nigdy fstream'a ale po co takie cudo? Z tego co widzę w dokumentacji to: "If both parameters are zero, the object becomes unbuffered." więc tym bardziej nie rozumiem w jakim to celu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Służy do tego aby strumień 'fstream' nie przechowywał w pamięci znaków, lecz od razu zapisywał je do pliku ( gdy strumień jest buforowany, to po przekroczeniu zakresu wywołuje metodę 'sync', takie ot 'flush' ), np. gdy wyskoczy nieoczekiwany error 'Nie wysyłaj' ( Z różnych to powodów ), plik 'logfile.log' będzie zapełniony do momentu wywalenia programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 hmm, a o tym nie pomyslalem, dzieki! A teraz testować, testować - muszę wiedzieć, czy innym posiadaczon ATI też niedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 U mnie na ati radeon 3800 HD działa, zawsze działało wszystko co robiłeś na tym swoim silniku :P * Supported extensions: Shader model: 2 Support FBO: true Support VBO: true Support Multitexturing: true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 @Konrad Hmm, teraz rozumiem o co Ci chodzi ale nie spowolni to zbytnio działania programu jeśli będziemy mocno debugować? Wiadomo, że open/write/save i latanie po pliku są bardzo drogie więc bez buforowania teoretycznie mamy duży koszt każdego zapisu. W sumie to nie testowałem nigdy tego typu rozwiązania więc trudno mi ocenić wpływ na prędkość. Próbowałeś robić jakieś testy wielu zapisów do loga przy każdej klatce( z buforowaniem i bez)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 U mnie na ati radeon 3800 HD działa, zawsze działało wszystko co robiłeś na tym swoim silniku :P Ale ty masz też, jakąś inną karte^^ może się wyróżnia. Pozatym ΨΧΞ, mówil, że pisać, pisze że niby chodzi all, ale tak naprawde czegoś nieodczytuje. Masz jakieś new efekty graficzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Różnica jest duża, gdybyśmy używali n-plików nie buforowanych. Dla jednego logfile-a można sobie pozwolić na takie cudo, jest to mało znacząca różnica. E: Jeśli logfile by się zapełniał co 60 wpisów per sec. wiedz, że coś się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ale ty masz też, jakąś inną karte^^ może się wyróżnia. Pozatym ΨΧΞ, mówil, że pisać, pisze że niby chodzi all, ale tak naprawde czegoś nieodczytuje. Masz jakieś new efekty graficzne? Jeżeli pytasz czy działają mi shadery w schrooms to tak, działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 No tak, o to pytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Gra mi odpala, ale kiedy wciskam "Play", to najpierw jest taki ciemny ekran, potem falujące kolory (na screenie w edicie zobaczycie), a potem pojawiają się wyniki :/ Karta GeForce FX 5500. Logfile się nie pojawia. E: Menu działa normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Różnica jest duża, gdybyśmy używali n-plików nie buforowanych. Dla jednego logfile-a można sobie pozwolić na takie cudo, jest to mało znacząca różnica. E: Jeśli logfile by się zapełniał co 60 wpisów per sec. wiedz, że coś się dzieje. Hmm ja najczęściej mam kilkaset wpisów co klatkę a zakładając, że nic nie jest buforowane nie potrafię sobie wyobrazić, że bez buforowania będzie to jakoś działać. Ja po prostu pakuje wszystko do jednego bufora i wywalam na koniec ramki. Poza tym jak w takim momencie możemy polegać na wrzutkach jakiegoś własnego profilera zapisującego do tego samego loga choćby na jakiś makrach gdzie narzut niebuforowanego zapisu zatrze wszelkie obliczenia. Chyba, że coś pominąłem i rozdzielasz logi pod względem priorytetu i tylko ten z najniższym dla samych krytycznych błędów ma zapisać dane do pliku bez żadnej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 5/5! 50860 punktów Yyyeeeaaahhh ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Na intel GMA945 i Windows 7 nie działa. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Wyciąg z pliku logu poproszę, to zobaczymy, czemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 U mnie wszystko działa(Radeon 4850 HD) i podoba mi się pomysł - naprawę mnie rozśmieszyło jak te kamienie po paru grzybkach zamieniły się w ośmiornice i włączyła się ta muzyczka (+te efekty) ;D Zdecydowanie rozwijałbym tę grę - dodał bym więcej elementów np drzewa zaczynające tańczyć itp ;p dodał bym też stopniowanie tej ,,fazy" nie tylko przez ten narastający kolorowy efekt( ;p ) ale też np u kamieni na początku mogły by się pojawiać oczka itd. Samego gameplay'a bym nie ruszał - tu pasuje jego prostota i jakże bardzo przypomina ;) dodaj też koniecznie jakiś high score. Ta gra naprawdę miała by szanse coś osiągnąć na urządzeniach mobilnych - pomyśl nad tym albo daj komuś prawa do tego ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Gra przeobraża się w prawdziwą historię o Krainie Czarów i Alicji podróżującej po niej :) Dostępna nowa wersja do ściągnięcia! (link w pierwszym poście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 epicka psychodela zagraj to jeszcze raz sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 YXE, proszę, nie kombinuj tak z downloadem na swojej stronie, bo to jest makabra :( gameplay się zbytnio nie zmienił (nie licząc bohatera (bohaterki)) - oceniam po filmiku. ciągnę grę. Zaraz ocenię bo własnych doświadczeniach. E: rozgrywka wygląda tak samo, jak w normalnych Schrooms!'ach - 4/5 Grafika - 3.5/5 - fajna, rysunkowa, ale miejscami (jak się zbierze za dużo grzybków) rażąca w oczy :/ Muzyka - 5/5 - zarąbista :D czyli łącznie 12.5/15 - nie jest źle. Jest dobrze. Moje statsy : :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 zmienilem polozenie paska zatrucia i napisow, zniwelowalem buga, dzieki ktoremu punkty sa naliczane dopiero od zaliczenia pelnego halucynacji, wiec nie bedzie mozna juz oszukiwac omijaniem grzybkow :P musze dorobic jeszcze wyniki online, multiplayer (online i splitscreen), oraz przeszkode w postaci znikającego kota i bonus w postaci gasienicy dajacej slowmotion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Psik, nie możesz najprościej wrzucić na nasz uploader? Mniej problemów z pobraniem ;) Gejmplej nic się nie zmienił, jedynie mi się wydaje że szybciej dźwięk przyśpiesza i wcześniej. 4.5/5 Zmieniona grafika grzybków i CthulHu, no i główna postać :P No i pasek "naćpania się" w innym miejscu. Na górze był wg mnie lepiej. 4/5 Muzyka niezmiennie, naaaa na na na naaa, psychodeliczna. 5/5 Postaraj się o jakieś dobre bonusy np... Spowolnienie upływu czasu, olbrzymia ilość grzybków na raz (i Cthulhu), wyczyszczenie ekranu z Cthulhu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Gra przeobraża się w prawdziwą historię o Krainie Czarów i Alicji podróżującej po niej :) Dostępna nowa wersja do ściągnięcia! (link w pierwszym poście) Oczoyebne, że się tak wyrażę. :D Zaraz sobie pykne, mam kompa w naprawie, siedze na kompie braciaka, więc może te bajery będą chodzić. :) EDIT:Taaa, u mojego braciaka zanim pasek dojdzie do końca jest komunikat o błędzie(z windowsa, nie wysyłaj itd.).Jak mój komper wróci z naprawy, to jeszcze lukne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się