baca Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Zakładam ten temat ponieważ chciałbym podzielić się moimi sugestiami jak i posłuchać waszych odnośnie następnych wersji Game Makerów. 1: Tworzenie grup obiektów w edytorze map i przypisanie im akcji co pozwoliło by np. na usunięcie całej grupy, możliwość przenoszenia, duplikowania itp. 2. W edytorze kodu: a) Po zaznaczeniu słowa, wszystkie takie same wyrazy powinny się podkreślić. b.) Operator trój argumentowy (zmienna = (warunek)?zmiena1:zmienna2). c) Lepszą obsługę tablic na wzór c-podobnych. d) preinkrementacja ++x; e) postinkrementacja x++; 3. Jak wyjdzie następny GM z obsługą konwersji na inne platformy, to też powinni dać jakieś emulatory pozwalające przetestować naszą grę w na komputerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Maja 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Chyba operator trójARGUMENTOWY - http://pl.wikipedia.org/wiki/Operator_warunkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Mi się naprawdę marzy tylko ten eksport na inne platformy i normalny edytor kodu, pozwalający na otwarcie więcej niż jednego okienka (a najlepiej zakładki). Przydałby się też lepszy defaultowy odtwarzacz dźwięku z obsługą .ogg. Trochę to głupie, że każdy korzysta z jakiegoś dll/rozszerzenia. A na Macu to już w ogóle jest masakra. d) preinkrementacja ++x; e) postinkrementacja x++; Zgadzam się w 100%! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Chyba operator trójARGUMENTOWY - http://pl.wikipedia.org/wiki/Operator_warunkowy Oczywiście, niewiem czemu napisałem trój wymiarowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Nie jestem oryginalny. Konwersja na inne platformy + (opcjonalnie) polski interfejs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Chciałbyś mieć swoją gierkę na androidzie? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Chciałbyś mieć swoją gierkę na androidzie? :] idź wyżalać się na temat jego gry w odpowiednim temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Mi się ######ście marzy Cinders i ArcMagi na iPada :D. Super by się grało. Niemal idealna platforma pod takie gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 @zelman - oh, jakiś ty koffany <3 Oczywiście!!!111!!!111 @jaklub - danke @TeeGee - to mogłoby być fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 @TeeGee - to mogłoby być fajne smile.gif @up +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Na iPad'a to chciałbym BeaverBuilder... O wiem! Niech zrobią GameMaker for iPad ! Mogło by to być całkiem fajne B) PS : niech w promocji do GM dadzą oranżadę i kilka batonów czekoladowych i będzie GIT !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Człowieku nieznajomy maćko. Informuje cię że jest już coś takiego jak game maker for ipad, tyle że nie możemy puki co samemu tego używać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 póki co, to czekam jeszcze na Game Maker Studio. I na polski interfejs w gm'ie. Zrobili polskie znaki, to za kilka(dziesiąt) wersji dadzą też wybór języków, a jednym z nich będzie polski :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Z tymi językami to wątpie w to ,wkońcu program ma ENG interfejs ,a ENG uczą się ludzie na całym świecie ,więc większość i tak rozumie co jest napisane w programie ,pozatym wątpie że daliby tam polski^^. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 To po co dawać polskie znaki? Przecież są niepotrzebne, bo cały program jest po angielsku :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Gdzie ty widzisz polskie znaki? Przecież w nowej wersji właśnie ich zabrakło i wszystkich to wkurza że trzeba z nimi kombinować jak koń pod górkę żeby je mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 No właśnie ,a pozatym to że np. w 8.0 były pl znaki takie jak ł czy ą to nie znaczy odrazu ,że bendzie przetłumaczony GM ,może mieli taki zamiar ,ale jakby już yyg miało coś takiego robić to raczej by to zrobili. Oprócz tego to tylko przy kodzeniu ,a i tak błędy przy tym złapiesz bo jak ja np. dałem: if distance_to_object (Podłoga) < 1... to ł uznawalo jako błąd ,dopiero jak dałem Podloga to moglem siekać dalej ,więc tylko komenty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ogólnie dawanie nazw obiektów z polskimi znakami jest dla mnie śmieszne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Każdy woli inaczej :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja bym chciał by rozbudowali 3d. Bo to co jest aktualnie to gęsia kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 @up :lubieto: O właśnie. O tym zapomniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 24 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja bym chciał by rozbudowali 3d. Bo to co jest aktualnie to gęsia kupa Najpierw by mogli zrobić porządne 2d, jak chcesz 3d to sobie Unity ściągnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 A co ci się nie podoba w 2D w GM ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 wszyko. no jedyne, co mi się podoba o kolizje per pixel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się