B&G MoH Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Cześć. Mam taki problem, stworzyłem sobie objekt który za pomocą instance_create tworzy mi co jakiś czas wrogów. I tu nasuwa się moje pytanie co zrobić żeby po pewnym czasie lub po pewnej akcji objekt ten przestał tworzyć wrogów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zrób zmienną enabled i w step sprawdzaj czy jest 1 (true) czy 0 (false) a zmienną zmieniaj np. po jakiejś akcji, lub z innego obiektu z funkcją WITH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Stwórz listę i zapisuj w niej ID każdego stworzonego obiektu, twórz i sprawdzaj obiekty czy wciąż istnieją w jakimś alarmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 W sumie na takie pytania odpowiedź nasuwa się sama. "Jak zrobić, że jeśli coś się stało to przestają się tworzyć przeciwnicy" if cos_sie_stalo {} else {instance_create();} No gotowy kod z samego zdania wynika ;) (ofc poprawna wersja to if !cos_sie_stalo {instance_create();}). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 @gnysek: Nieee, to jest za proste - gość się nauczy GML od ciebie i będzie lepszy od nas. Ja osobiście dałbym taki kod: GML if cossiestało {with(obj_emiter) instance_destroy()} Wg mnie lepiej pasuje do zdania "jeśli coś się stało to przestają się tworzyć przeciwnicy" (bo wcześniej byli tworzeni przez obj_emiter). @Moe: 1 - true; 0 - false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się