Skocz do zawartości

Emiter wrogów


B&G MoH

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

W sumie na takie pytania odpowiedź nasuwa się sama.

 

"Jak zrobić, że jeśli coś się stało to przestają się tworzyć przeciwnicy"

 

if cos_sie_stalo {} else {instance_create();}

 

No gotowy kod z samego zdania wynika ;)

 

(ofc poprawna wersja to if !cos_sie_stalo {instance_create();}).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gnysek: Nieee, to jest za proste - gość się nauczy GML od ciebie i będzie lepszy od nas.

 

Ja osobiście dałbym taki kod:

GML
if cossiestało {with(obj_emiter) instance_destroy()}

 

Wg mnie lepiej pasuje do zdania "jeśli coś się stało to przestają się tworzyć przeciwnicy" (bo wcześniej byli tworzeni przez obj_emiter).

 

@Moe: 1 - true; 0 - false;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...