Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

niet, nie w tym. w zalozeniu wersja minimalistyczna to arena kafelkowa z kolizjami boxowymi. mam ja skonczyc do konca roku wedle planu, aby moc wypelnic obietnice dania prototypu gry, ktora pokazuje funkcjonalnosc glowna gry, tj. programowalne AI. to ono jest w tej grze elementem kluczowym, nie fizyka, nie pociski, nic innego. programowalne AI musi dzialac dobrze i byc poprawnie zintegrowane ze swiatem symulacji, jaka kolwiek fizyka by tam miala lub nie miala byc.

PS. klient wersji minimalistycznej na tym sie konczy, zrobie kismetowy plugin, udostepnie symulator, edytor i tutorial publice i z poczatkiem nowego roku wracam do wersji wlasciwej gry, gdzie macie fizyke i insze fajerwerki, ktore tak chcecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

to może na gifie trzeba było pokazać to co jest główną funkcjonalnością gry, "programowalne AI"?

 

bo tak to się nie dziwie ludziom, za dużo tam nie widać, ani grafiki, ani czego (bo prototyp), ale gameplayu też nie ma, a programowania AI nie pokazałeś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gotcha.

k, to nastepny gif bedzie z edytora i ja to sie przelewa na symulacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wk***wie sie kiedyś to zrobie wam tą arenę w 2 dni tak żeby i wyglądało fajnie i żeby dało się fajne AI napisać przystępnie :D Psychix dobra rada może w projekcie w którym grafika się nie liczy, fizyka się nie liczy, nic się nie liczy tylko linijki kodu, nie dawaj może lepiej screenów/filmików z czołowym zderzeniem czołgów bo serio jak ktoś nie siedzi w temacie to to wygląda komicznie :D taki gif by był fajny jakby przeciwnicy chociaz kminili coś konstruktywnego, starali sie zajsc wroga z flanki, nie wiem, unikali kul :D a nie taki 4 klatkowiec

edit.

puki co bardziej to wygląda bardziej jak papier nożyce kamień, ostatecznie kółko i krzyżyk, niż deathmatch arena, mam nadzieje że wyczekiwana pełna nieminimalistyczna wersja bedzie troche fajniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propa: łapie.

btw. zrób, przeto nikomu nie zabraniałem od początku - nie przypisuje sobie monopolu na programowalne roboty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo, i odemnie gejuch

gej3.gif

hahah :D Od razu przypomniała mi się gmclanowa gra wszechczasów - "ugaczaka", ta sama radosna twórczość i złowrodzy kanibale :) A tak serio tematyaka tematyką, ale wygląda sympatycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest modułowa zaraz wrzucę gmz jak chcesz. Jest tam też optymalizacja widoku taka że modele za nami znikają.

http://www.mediafire.com/download/lif9dgif...9r/3Dsciany.gmz

Klawiszem f12 wchodzimy w widok z góry który pokazuje prostokątny obszar w którym modele są widoczne.

A sorry optymalizacja tyczy się tylko podłogi i suftu, dla modeli ścian miałem też zrobić ale zapomniałem xD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji odebrania mi czasu na tworzenie, plugin Flow do IDE robotow jest jeszcze w trakcie robienia, ale juz jest gotowych pare kontrolek:

flowvisualizertest.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie widziałem takich statystyk jak do gry robionej tydzień. W dziesięć dni ponad 1100 pobrań/gier i ileś filmów na yt (a to statystyki tylko jednej strony, bez większego zaangażowania w promocję) xD Na szczęście udało mi się poukładać w główce sprawy związane z tworzeniem takiego dziwnego świata, bo głupotą byłoby nie kontynuowanie projektu przy tak wielkim zainteresowaniu :D Mówię oczywiście o tym:

Bad_dream_screen.png

Chociaż i tak mam opory przed zamieszczeniem np tego:

Bee.png

 

Pierwsza gra była krótka, ale nie wpływa to w ogóle na ocenę. Najwidoczniej niedosyt jest lepszy niż sztucznie przedłużająca się rozgrywka :) Najlepsze, że zaczynałem z myślą, że im gra bardziej rozbudowana/skomplikowana tym lepiej, a teraz wiem, że im prościej, tym większe grono odbiorców. Chyba na razie zawieszę bardziej rozbudowane projekty a poświęcę się krótkim i prostym typu gier point&click lub takich co gra się 1 lub 2 klawiszami. Tak więc jeśli ktoś zastanawia się jak bardziej skomplikować/ rozbudować swoją grę to nie polecam tego robić :D Lepiej wczuć się w rolę niedzielnego gracza i postarać się uprościć rozgrywkę przy zachowaniu jej wartości.

 

A! Dodam jeszcze, że najlepiej ograniczyć język w jak największym stopniu :P Żeby nie peszyć odbiorców nie znających np angielskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie widziałem takich statystyk jak do gry robionej tydzień. W dziesięć dni ponad 1100 pobrań/gier i ileś filmów na yt (a to statystyki tylko jednej strony, bez większego zaangażowania w promocję) xD Na szczęście udało mi się poukładać w główce sprawy związane z tworzeniem takiego dziwnego świata, bo głupotą byłoby nie kontynuowanie projektu przy tak wielkim zainteresowaniu :D Mówię oczywiście o tym:

Bad_dream_screen.png

Chociaż i tak mam opory przed zamieszczeniem np tego:

Bee.png

 

Pierwsza gra była krótka, ale nie wpływa to w ogóle na ocenę. Najwidoczniej niedosyt jest lepszy niż sztucznie przedłużająca się rozgrywka :) Najlepsze, że zaczynałem z myślą, że im gra bardziej rozbudowana/skomplikowana tym lepiej, a teraz wiem, że im prościej, tym większe grono odbiorców. Chyba na razie zawieszę bardziej rozbudowane projekty a poświęcę się krótkim i prostym typu gier point&click lub takich co gra się 1 lub 2 klawiszami. Tak więc jeśli ktoś zastanawia się jak bardziej skomplikować/ rozbudować swoją grę to nie polecam tego robić :D Lepiej wczuć się w rolę niedzielnego gracza i postarać się uprościć rozgrywkę przy zachowaniu jej wartości.

 

A! Dodam jeszcze, że najlepiej ograniczyć język w jak największym stopniu :P Żeby nie peszyć odbiorców nie znających np angielskiego.

 

Dasz kiedyś coś stestować,bo ja robie od dłuższego czasu podobną gre.Chyba nie podobną ale tu napisze o co biega.Moja się nazywa schizofrenia i chodzi się między światami snem a jawą.Ogólnie wszystko generowane losowo ale rozbudowane plus fabuła.Gra inspirowana faktami z życia,bo choruje na schizofrenię. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem opis gry na indiegames.com :rolleyes: Zaraz chyba zemdleję z radości! :D Pierwszy raz w życiu takie halo wokół mojej gry. W życiu bym nie pomyślał, że taka gra może tak się spodobać.. Publikowałem ją, żeby nie czuć, że zmarnowałem tydzień super cennego czasu, bo powinienem robić coś innego. Mówię absolutnie szczerze :) Na początku nie byłem zadowolony z tego projektu ale teraz czuję radość, że mam tytuł który łatwo kontynuować i który się podoba :)

 

Chyba takie z tego doświadczenie, żeby publikować nawet to z czego sami nie jesteśmy zbyt zadowoleni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem opis gry na indiegames.com :rolleyes: Zaraz chyba zemdleję z radości! :D Pierwszy raz w życiu takie halo wokół mojej gry. W życiu bym nie pomyślał, że taka gra może tak się spodobać.. Publikowałem ją, żeby nie czuć, że zmarnowałem tydzień super cennego czasu, bo powinienem robić coś innego. Mówię absolutnie szczerze :) Na początku nie byłem zadowolony z tego projektu ale teraz czuję radość, że mam tytuł który łatwo kontynuować i który się podoba :)

 

Chyba takie z tego doświadczenie, żeby publikować nawet to z czego sami nie jesteśmy zbyt zadowoleni :D

 

Minimalizm wskazany przy wielkich ambicjach.Zawsze przy końcu można dodać niezbyt istotne elementy do gry tzw tło.Ważne,że jest szkic,jakiś zarys.Np fajna opcja w grze: idziesz sobie i widzisz ruchome obrazy lub budowle zawieszone na cienkich linkach niczym dzieło Salvadora Dali czysty surrealizm:

 

the-persistence-of-memory-1931.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karwa, robi się zbyt tłoczno :< musze rozróżnić kolory złączeń głównego flow od reszty.

flowvisualizertest.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...