Kofel Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Nie działały, mi jakoś ten twój zEdit nie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 q-Enjoy zrób w GM-ie tego GameFramework-a i takie cos: execute_string(get_string('Podaj kod',0)) ^^ :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 fajne!!!. I mam takie pytanko... Czy program będzie miał polską wersje językową? Znaczy chodzi mi o interfejs i tp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Nie. Delphi tak? biggrin.gif A to powodzenia. myslalem ze bedzie to na serio cos innego niz ten GM ktorego znamy, a tak to sie domyslam ze pojdziesz podobna droga co Mark i sorzystasz zapewne z podobnych narzedzi co za tym idzie wypuscisz GM w wersji 3.0. Bo on jak widzisz po rezultacie, poszedl nie do konca sluszna droga smile2.gif Daj boze abym sie mylil ^^To samo mu mówilem. Ale on stwierdził, że to nie wina języka, a twórców - no i w sumie trochę racji też ma. :P I jeszcze jedno: W sieci jest wiele frameworkow skryptowych / programow do robienia gier, lepszych niz GM i jakos yoyogames nie splajtowalo.Proszę, wymień mi 3 interpretery i 3 programy do robienia gier, które są lepsze niż GM :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Cóż, tu moge się zgodzić z kolegą powyżej :)(konkretnie ostatnie zdanie:P) Gm jest dopracowany i dopięty na ostatni guzik ;p Bo przecież nikt sie tu nie spotkał z jakimkolwiek bugiem w gm. (Przynajmniej ja;P) a po za tym myślę iż Mark nie miał w planach jakiegoś super, ekstra dużego projektu tylko program pozwalający stworzenie gry nawet najmłodszym w miłym i przyjaznym interfejscie ;> Kolegom życzę powodzenia w tworzeniu :) nie rozumiem PO KIEGO GRZYBA dawać zapowiedź w tak gównianym stopniu rozwoju. szczególnie jeśli chodzi o taki rozbudowany projekt thumbsup.gif Łat? To ma być program rozbudowany a nie projekt 5 minutowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Bagno Cie za to powiesi :0 Delphi nie ma takiego interface'u 1% out of 100% done... Sorry, ale wydawało mi się że skoro jest kolorowanie składni to ma trochę więcej niż 1% chyba że to w paincie kolorowane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 @Lechu No comment. Przy większych projektach procenty idą wolno.W Pacmanie zrobisz poruszanie sie i już masz 20 % ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 A w czym to robiłeś?? W Deplhi?? Program spoko, chyba będzie to najlepszy program na GMClanie :jezor: EDIT: Zrób GM'a w GM'ie :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ale nie róbcie żadnych klocków i zróbcie wczytywanie grawik za pomocą kodu mniej wtedy obciąża projekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 zróbcie wczytywanie grawik za pomocą kodu mniej wtedy obciąża projekty To akurat zależy od implementacji zarządzania tych że grafik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Wczytywanie grafik za pomocą kodu a klocka to jedno i to samo tylko że kodem piszesz a w klocek klikasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Nie rozumiecie... Ten projekt mnie zainspirował, chyba zrobię jakiś prosty framework sobie w C++. Coś na podobę tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ale nie róbcie żadnych klocków i zróbcie wczytywanie grawik za pomocą kodu mniej wtedy obciąża projekty Nie ma żadnego DnD. Nie chcę tu klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 @Lechu No comment. Przy większych projektach procenty idą wolno.W Pacmanie zrobisz poruszanie sie i już masz 20 % ;D No co skoro jest kolorowanie składni to znaczy że jest język, jakby GM miał GML to by był zrobiony przynajmniej w 5%, a tu jest jeszcze interface zrobiony i na pewno 5% już jest jeszcze doliczając do tego co zrobiło PB Studio dziś to będzie 6% PS: Wiem że jak szalony bronie swojej racji ale nie chce wyjść na nooba. E. Ja też nie chce klocków lepiej by było jak by ktoś zrobił jakąś bibliotekę do gm w której poprawiłby pewne funkcje byłoby szybciej. Sorry że tak chaotycznie bo mówię o klockach i zaraz zmieniam temat w jednym zdaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Proszę, wymień mi 3 interpretery i 3 programy do robienia gier, które są lepsze niż GM Proszę bardzo: 1) Torque Game Builder & Engine 2) 3D Game Studio 3) Unity 3D Ale to już bardziej profesjonalne edytory niż GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 3D game studio widziałem ten program nawet go pobrałem, ale strasznie ciężki i nie ma Polskiego(z szacunkiem do Ojczystego Języka) forum na którym mógłbym się czegoś dowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Fajnie się zapowiada. Mam nadzieję, że faktycznie będzie wydajniejszy od game makera (chociaż szczerze powiem, że wątpię) ale to już zależy od twoich ambicji :) 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 nie ma Polskiego(z szacunkiem do Ojczystego Języka) forum na którym mógłbym się czegoś dowiedzieć czas uczyc sie angielskiego =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Odważny projekt, szczerze mówiąc. Zobaczymy za jakiś czas co z tych obietnic wyborczych pozostanie. Nie zrozum mnie źle, ale jakoś nie wierzę w powodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 No co skoro jest kolorowanie składni to znaczy że jest język, jakby GM miał GML to by był zrobiony przynajmniej w 5%, a tu jest jeszcze interface zrobiony i na pewno 5% już jest jeszcze doliczając do tego co zrobiło PB Studio dziś to będzie 6% PS: Wiem że jak szalony bronie swojej racji ale nie chce wyjść na nooba. E. Ja też nie chce klocków lepiej by było jak by ktoś zrobił jakąś bibliotekę do gm w której poprawiłby pewne funkcje byłoby szybciej. Sorry że tak chaotycznie bo mówię o klockach i zaraz zmieniam temat w jednym zdaniu Synedit + C# Highlighter, do i need to say more? Jeszcze mi powiedz, że mam spierniczyć tak jak Mark i zrobić kolorowanie na TRichEdit xD Dzisiaj to ja robiłem przemeblowanie w swoim pokoju, czasu na kodzenie nie było :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Teraz GM robią na Lazaurusie, tam jest SynEdit od razu jako standardowa biblioteka, więc może pójdą po rozum do głowy i będzie lepsze kolorowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jakoś wątpię w to, że coś z tego będzie. ;s btw, w tym twoim języku skryptowym definicja klasy wygląda na definicje funkcji ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jakoś wątpię w to, że coś z tego będzie. ;s btw, w tym twoim języku skryptowym definicja klasy wygląda na definicje funkcji ;o [Głupi tekst] Widziałeś XNA? :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 [Głupi tekst] Widziałeś XNA? :3 Ja widziałem i też nie rozumiem. Wytłumacz nam. :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Ej bez kitu ten twój przykładowy kod jakiś dziwny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Ja proponuję, abyście póki jeszcze prace są w początkowej fazie zamienić DirectXa na OpenGLa. Wtedy łatwiej by było przekompilować program i tworzyć gry na linuchu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 No napewno skoro program pisany w Delphi. ;s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ja proponuję, abyście póki jeszcze prace są w początkowej fazie zamienić DirectXa na OpenGLa. Wtedy łatwiej by było przekompilować program i tworzyć gry na linuchu :D Umm... Nie. Zależy mi na shaderach. Kofel i reszta: Gdy pisałem ten kod byłem niewyspany, nvm ;p Also: "Z własnym językiem skryptowym podobnym do C#." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Aleś wymyślił wymówkę przed wytłumaczeniem, po prostu strzeliłeś głupotę i teraz zwalasz na zmęczenie. Poza tym ten kod jest póki co bardziej podobny do zwykłego c++ aniżeli c#. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Poza tym ten kod jest póki co bardziej podobny do zwykłego c++ aniżeli c#. No to jest raczej prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się