Skocz do zawartości

Zablokowane Dlaczego Ludzie Krytykują Kogoś Za Używanie Gm'a?


g-Enjoy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Taa? Wpajałeś mu to że prawdziwe programowanie jest dla ludzi, a nie dla przyjemności. Pogratulować.

 

Wpajałem mu co powinienem wpajać. Bo obraził mnie i wiele osób, nie patrząc na stronę, którą ja wybrałem.

Pogratulować braku umiejętności czytania ze zrozumieniem (znowu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, bardzo. Nigdzie nie obraził, wyraził swoją opinię. Btw. narzuciłeś mu to że JEŚLI PROGRAMUJESZ DLA PRZYJEMNOŚCI to będziesz nikim, amibtne. WOW. : S

 

Już wiem że z Ciebie dobry programista nie wyrośnie.

 

 

 

Ludzie, weźcie dajcie mu umiejętności domyślania się/czytania ze zrozumieniem. Bo umrę na Waszych oczach.

Ja programuję i dla przyjemności i zysku. To lepiej określa to co robię.

Myślę, że przeleciałeś przez większość tekstu i skupiłeś się tylko na tej części.

 

Ja ( Czwartek 29.01.2009)

gml to język jak każdy inny

Ja ( Czwartek 29.01.2009)

składnią przypomina c++

Civis ( Czwartek 29.01.2009)

więc skoro jest taki podobny i nie znacznie różniący, dlaczego nie wybraliście innego? bardziej profesjonalnego?

 

Wszystko wszystkiemu przeczy, nieprawdaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co wy tu i oni tam piep***ycie, no to ch*j, nie jestem programistą i co z tego? Grono programistów to jacyś Aryjczycy internetu? Jak zajdę do kolegi ze swoją zaje**stą grą i powiem: "Ty, napisałem tę grę w GM, ale nie umiem innego języka programowania niż gml nie znam. XYZ zna, ale on nie napisał nigdy żadnej gry." to ciekawe kto więcej zyska w oczach takiego człowieka?

 

To co nimi kieruje to 3 rzeczy : Zazdrość, głupota, chęć wyleczenia kompleksów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam, ze z całej siły sikam na to całe gamedev i gowi enko obchodzi mi co tamci se o nas piszą... Jeżeli są tak niedorozwinięci i nie wiedzą, że istnieją inne środowiska do tworzenia gier, jeśli nie potrafią docenić, uszanować kolegów z branży to nie są wiele warci. Zbluzgajcie ich i olejcie. Nie wchodźcie tam więcej bo szkoda czasu nerwów...

 

Jak się uważają za takich twardych niech pokażą jakiś "wypalony" projekt... Ta ich strona też taka z pupy wyjęta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poraźką to są twoje posty . ; P

To że on krytykował GM, to nie znaczy że krytykował CIEBIE. WUT? No co tam, brak wolności słowa. : D

 

Powoli zaczyna mi się chcieć śmiać z Twych postów. :)

Próba pokonania mnie swym ilorazem inteligencji? Nie wygrasz.

Uwierz mi, na każde wydarzenie mam wymówkę. Możesz ze mną walczyć w nieskończoność.

Na Twoim miejscu bym sobie poszedł, wyżalił się w kącie i nawyzywał mnie za to, że zrobiłem to co uważam za słuszne.

 

Poraźką to są twoje posty . ; P

No co tam, brak wolności słowa. : D

 

Właśnie mi taką wolność odbierasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kofel: I znowu muszę Ci napisać kupę słów aby Twój durny mózg zrozumiał. Nie chce mi się już. Po prostu.

"To że on krytykował GM, to nie znaczy że krytykował CIEBIE. WUT? No co tam, brak wolności słowa. : D "

"Tak istotne, bo sam nie umiesz się przyznać do błędów, sam go w tej rozmowie krytykowałeś. "

Mogę cytować więcej. Ale w każdym z tych postów mi tą wolność zabierasz. Bo nie szanujesz tego, że mam własne zdanie.

Over.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze prosiłbym o nie wszczynanie Świętych Wojen z innymi serwisami. Szanujmy siebie nawzajem, nawet jeśli mamy odmienne zdanie.

 

Sam mam podejście nieco podobne do Civisa - lubię kodzić dla samego faktu kodzenia (prawdopodobnie dlatego nie ukończyłem nigdy żadnej gry). Jest jednak pewien mały szczegół. Nie cierpię musieć troszczyć się o mało istotne pierdoły. Boleśnie przypomniałem sobie o tym, gdy niedawno pisałem nieco w C++. GM to prawdziwe błogosławieństwo: sam zatroszczy się o dobranie odpowiedniego typu danych, zadeklarowanie zmiennych, zaalokowanie obszarów pamięci, "posegregowanie" kodu dzięki systemowi Eventów... Jednocześnie GML pozwala mi w pełni korzystać z dobrodziejstw programowania obiektowego. Mogę skupić się na interesujących mnie aspektach tworzenia.

 

Poza tym, na litość, nie żyjemy już w epoce kamienia łupanego. Stosowanie silników, frameworków i wszelakich narzędzi wspomagających twórcę jest powszechne. Żadne komercyjne studio nie pisze gier "od zera", bo to się zwyczajnie nie opłaca.

 

Btw, myślałem nad zrobieniem nad fastbarem dużego odnośnika "Czym jest Game Maker?" do podstrony, na której ładnie wszystko byłoby opisane, również pod kątem porównania z C++. Chciałbym, żeby polska scena promowała GM w sposób przeciwny do tego, jaki obrało YoYoGames - nie jako zabaweczkę dla początkujących programistów, ale jako świetne narzędzie do realizowania naprawdę ciekawych projektów zaoszczędzając mnóstwo czasu i wysiłku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednocześnie GML pozwala mi w pełni korzystać z dobrodziejstw programowania obiektowego.

Chyba Ci się bajki pomyliły. ; )

 

Poza tym, na litość, nie żyjemy już w epoce kamienia łupanego. Stosowanie silników, frameworków i wszelakich narzędzi wspomagających twórcę jest powszechne. Żadne komercyjne studio nie pisze gier "od zera", bo to się zwyczajnie nie opłaca.
Tak bo oni, mają jakieś wcześnie przygotowane dla siebie frameworki które rozwijają w miarę tworzenia następnych gier.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również miałem takie nieprzyjemności,najśmieszniejsze to są dzieci taki p 10 lat "ooo gamemaker jest gupi bo tam tylko na klockah sie robi i załatwy!!" a jak co do czego przyjdzie to wpadają właśnie takie na forum gmclanu i płaczą bo im ludzik nie strzela ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale samo zachowanie ludzi z tej strony pokazuje, że dla nich jest ważne tylko i wyłącznie, jak gra została stworzona i w ilu linijkach pomieszczono kod, a nie to, czy jest fajna, grywalna, etc. Co prawda, nie tyczy się to wszystkich, bo zdarzały się tam mądre komentarze, ale trafiłem na różne perełki anty-gmowskie, które wypisałem poniżej:

Ironi'usz 2008-12-05 12:09:58

Słaba gra bo nie pisana w c++. Gdyby w c++ to oceną szkolną dałbym 6, a tak muszę dać 1 !!

Kenji 2008-12-07 08:20:15

A ja powiem, ze ten projekt mi sie podoba, dalbym nawet ++ ale, ze mam malo i gra robiona w GM to nie dam, lecz gratuluje postepow!

~loool 2008-12-31 16:47:06

gra w gm lol

sobol 2008-10-18 13:12:09

Nie wierzę własnym oczom, wracam na warsztat a tu gra robiona w GM jest na plusie i jeszcze się zachwycacie, że fajne.. Widać czasy się zmieniły :/

JCJ 2008-10-02 18:57:49

Jak GM, to niesztety muszę dać minusa(wielgachnego! ]-))

Dynax 2008-05-24 09:34:34

>Robiona w Game Makerze

 

Nie tolerujemy tu gier z Clickerów!

ciVis 2008-05-24 14:21:55

Koko: nie mów, że GM to nie clicker... bo to śmieszne.

 

Gdyby nie ten Game Maker, to by był duży plus, ale niestety forum GM nie tu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...