TeeGee Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Tak, projekt żyje i ma się dobrze ;). Kombinuję jakby tu mieć na niego nieco więcej czasu. W ramach zwyczajowego "patrzydła" - szkice postaci z gry: Możliwe, że niedługo będzie jednak jakiś filmik. Jak Marius wróci z wakacji będziemy z nim nad tym kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Nareszcie dobra wiadomość :P Podoba mi się ten bard- to postać czy jakiś mob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 To jest świetne.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Bardzo ładne :) Powodzenia w tworzeniu gry ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Lipca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 I tak wiedźma na największe.... szanse :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Akurat w kwestii żeńskich atrybutów grafik postępuje rozsądnie, z czego się cieszę. Co za dużo, to niezdrowo, o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Tak, bo to gra strategiczna a nie pornograficzna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie rozumiem postów "nareszcie dobra wiadomość" przecież wiadomo że TeeGee nie zmarnuje 2 lat ciężkiej pracy nie mając z tego zysku :sp_ike: Projekt jest bardzo dobry i szkoda by było przerwać prac z powodu braku zapału czy innych pobudek jakimi najczęściej wymigują się userzy gmc. Bardzo mocno bym się zdziwił jakbym rano wstał i zobaczył w tym temacie że TeeGee zakończył prace noo chyba że byłby wtedy 1 kwietnia. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Nie rozumiem postów "nareszcie dobra wiadomość" przecież wiadomo że TeeGee nie zmarnuje 2 lat ciężkiej pracy nie mając z tego zysku Tak, ale chyba mogę zaznaczyć długie oczekiwanie na news takim stwierdzeniem? Po drugie nie ma w tym żadnej złośliwości, po prostu ArcMagi jest jedną z niewielu gier na gmc na które rzeczywiście czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Spoko. Jak dla mnie takie stwierdzenia są jak najbardziej na miejscu, bo faktycznie bardzo dawno nic nie pisałem. No i jednak trudno pogodzić pracę zawodową nad grami z robieniem ich w czasie wolnym. Podoba mi się ten bard- to postać czy jakiś mob? W zasadzie to specjalna postać, ale jeszcze do końca nie wiem co z nią zrobimy. W ogóle to ma być Rob Westwood - ma jego twarz i wzrost :D. Marius i Lurk kiedyś się zgadali i w ramach niespodzianki dodali po cichu do gry kilka postaci bazowanych na ludziach biorących udział w projekcie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Faktycznie, na piecu jest napisane Rob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 W tym całym zamęcie nikt nie otworzył tematu o nowej grze Codeminionu - Bruhildzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 myslalem ze to jaskier ;] dobry anyway. srednio za to koncepcyjnie podobami sie 5 osc od lewej, za bardzo mi pachnie japonskimi bijatykami, ale moze taki byl zamiar? za to 7 od lewej - mistrzunio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 "Piątka" to kobieta - Ice Queen :P. Choć faktycznie w tej skali i bez wykończenia nie widać. Szkic tej samej postaci "z bliska": A o Brunhildzie nie postowałem, bo przy tej grze w zasadzie nie kiwnąłem nawet palcem. Jestem zajęty zupełnie innym projektem. Jak będę mógł, to coś wrzucę, bo np. grafikę robi ten sam gość co w ArcMagi. A muzykę komponował Westwood :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 na szkicu wyglada lepiej ;) na poprzednim ma jakies take meskie uda i brzuch, faktycznie nie domyslilbym sie ze to kobieta, chociaz podejrzewam ze w klorze cycki beda wyrazniejsze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Filmik pokazujący obecny stan prac nad ArcMagi: Oglądać i komentować ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Października 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Wszystko fajnie, nawet bardzo, ale jak dla mnie za wolno się to dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Widać, że grafik/cy nie próżnują, wygląda to naprawdę pięknie, co najważniejsze, widać że bardzo się przykładasz do najdrobniejszego elementu gry, mam tu na myśli fakt, że wszystko chodzi bardzo płynnie, całe menu oraz ikonki, teksty i tak dalej są po prostu na miarę profesjonalnej gry. Poprę kolegę wyżej, że faktycznie rozgrywka mogłaby odbywać się trochę szybciej, więcej dynamiki, szybsze wystrzały, bo w tej chwili wygląda to jak StreetFighter z piękną grafiką, ale na zamulającym sprzęcie :) Nie mniej jednak, czekam z niecierpliwością na wersję grywalną, bo wiem, że finalnie będzie extra tak jak Magi 1! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Dzięki :). Kilka osób mi o tym braku tempa pisało, więc coś w tym musi być. Po części to kwestia filmiku (takie gierki są znacznie bardziej chaotyczne i szybkie kiedy się w nie gra i ma się mało czasu na decyzję, ale nie kiedy się je ogląda z boku), ale na pewno w samej grze też można by nad tym popracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Zabrakło przelatujących wysuszonych krzewów na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Grafika piekna, ale to bylo jasne od poczatku. Na dynamike bym nie narzekal. w kocu to magical strategy game :) mapka na dzikim zachodzie elegancka (faktycznie brakuje wysuszonych krzewow, no i czerwone slonce ew bym jakos podmienil na takiebardziej oslepiajace jak to w samo poludnie bywa. A z rzeczy ktore mi sie nie podobaja wymienilbym "skok golema" kiedy wraca na swoje miejsce (domyslam sie ze to placeholder bo taki kloc a skacze jak zaba :) ) edit. fajna ta chwilowa pauza przy zadawaniu obrazen. normalnie street fighter pelna geba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Reczywiście graficznie rewelacja. Może tempo faktycznie trochę zbyt niskie ale nie ma tragedii :) Pozostaje czekać do premiery i przekonać się osobiście ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Hehe, ja widziałem na żywo - no szkoda, ze filmik nie jest w pełnym HD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Zabrakło przelatujących wysuszonych krzewów na koniec. Miały być - po prostu się z nimi nie wyrobiłem :D. Nad dynamiką będę jeszcze pracował. Nawet jeśli to gra strategiczna, to fajnie, żeby wyglądała możliwie dynamicznie. Dzięki za zwrócenie mi na to uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Taka jeszcze mała uwaga dotycząca filmiku. Niszczenie tarczy pozostawisz tak jak jest? Tj. odlatywanie i znikanie? Proponowałbym zmienić to na coś w rodzaju pękania i rozszarpywania jej na takie "astralne" cząsteczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Zabrakło przelatujących wysuszonych krzewów na koniec. Miały być - po prostu się z nimi nie wyrobiłem :D . A szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Taka jeszcze mała uwaga dotycząca filmiku. Niszczenie tarczy pozostawisz tak jak jest? Tj. odlatywanie i znikanie? Proponowałbym zmienić to na coś w rodzaju pękania i rozszarpywania jej na takie "astralne" cząsteczki Tak, niszczenie tarczy będzie zmienione na lepszy i dynamiczniejszy efekt - mniej więcej taki jak piszesz. Obecny efekt to eksperyment, który raczej nie wyszedł za dobrze, ale póki co został jako placeholder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Omfg! Genialny filmik :) Z tego co widzę, to nie będzie tylko spelli, które mają coraz większa moc rażenia, ale mają jakiś efekt specjalny. Lubię takie rozwiązania :] Nie pamiętam czy padło takie pytanie, ale... nadal będą te kręgi magii? Czy będzie jakaś inna zasada rzucania lepszych spelli? I jeszcze czy wygrana będzie się ograniczać to zjechania przeciwnika do 0 HP czy też będą takie tryby gdzie trzeba przez x czasu nie zostać trafionym lub zmusić przeciwnika do niemożności wykonania ruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Generalnie wygląda na to, że gra po prostu wymiata. :) Nie pasuje mi tylko rysunek Maga (Magus), który sam w sobie jest w porządku, ale niestety wyraźnie różny stylistycznie od obu babeczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 On jest zdaje się niedokończony po prostu. Cieniowania mu jeszcze brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się