Vianom Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 No, a myślałem że już koniec z HD :), a tu miła niespodzianka. Muli się trochę.Powodenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Jakbyście mieli jakieś pytania, lub oczywiście uwagi, to walcie śmiało To kiedy następna wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Pewnie jak Borek skończy parę questów to da kolejne demko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Tymczasem macie tu nowego shota z nowych dungeonów. Brakuje jeszcze detali, ale to już kosmetyka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Mam nadzieję, że w pełnej wersji będą też większe potwory :) No ale na gre czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyhu1111 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Genialne !!! Hmm, tylko nie wiedziałem jak się zdobywa nowy level biłem i biłem te szczury a tu d**a. Ogólna ocena gry to Spoxik :thumbsup: Używaj Worda może? Brakuje Ci tylko 3 warnów do bana więc dalej się staraj. //Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Widzę, że w tej grze zatroszczyłeś się bardziej o wymagania sprzętowe niż w AOC. Fakt grafika jest starannie wykonana, ale myśle, że trudno będzie to wszystko pociągnąć w GM. Wiadomo, czym więcej objektów tym bardziej muli. Może, by tak pomyśleć nad innym programem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Zobaczymy w końcowej wersji jak to z wymaganiami będzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Zobaczymy w końcowej wersji jak to z wymaganiami będzie :) Jak to, jeszcze gorzej. Ciężko jest rozwijać grę nie dodając nowych szczegółów i wartości. Zaś upraszczanie kodów w trakcie gry na dobre nie wychodzi. Łatwo gafę strzelić. Dlatego przed produkcją, należy sobie wszystko dokładnie przemyśleć :] . A co powiecie o grach o większych rozmiarach, spokojnie śmigają. PS: W takim rozwiązaniu cieńko to widzę :( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Widzę, że w tej grze zatroszczyłeś się bardziej o wymagania sprzętowe niż w AOC. Fakt grafika jest starannie wykonana, ale myśle, że trudno będzie to wszystko pociągnąć w GM. Wiadomo, czym więcej objektów tym bardziej muli. Może, by tak pomyśleć nad innym programem. :) Tu się nie zgodzę, poniważ grafiki i dźwięki można wrzucić do oddzielnego katalogu, aby odciążyć glówny plik gry. Z własnych doświadczeń wiem, jak te wszystkie multimedia mulą i spowalniaja ;) Później wystarszczy maksymalnie zoptymalizować kod. I voila :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Tu się nie zgodzę, poniważ grafiki i dźwięki można wrzucić do oddzielnego katalogu, aby odciążyć glówny plik gry. Z własnych doświadczeń wiem, jak te wszystkie multimedia mulą i spowalniaja ;) Później wystarszczy maksymalnie zoptymalizować kod. I voila :) Oczywiście można i jestem zawsze za tym, tylko dlaczego autor odrazu tego nie robi. Przecież później, to kociokwiku można przy tym dostać. Fakt optymilizację, można także zrobić, a że później coś nie będzie działać to szczegół. I tak jesteśmy przyzwyczjeni do błędów Windowsa. Jakby co, to na niego zawsze można zwalić. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawli Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Gierka nawet, nawet. :) Tylko się nie umiera gdy ludzika zabiją robale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Wow. To ciebie zabili? Jak ci się to udało? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Lutego 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Tu się nie zgodzę, poniważ grafiki i dźwięki można wrzucić do oddzielnego katalogu, aby odciążyć glówny plik gry. Z własnych doświadczeń wiem, jak te wszystkie multimedia mulą i spowalniaja ;) Później wystarszczy maksymalnie zoptymalizować kod. I voila :) Ja dlatego w Farmerze Franie daję tylko midiki, bo inaczej bym już testować gry nie mógł bo bym godzinę na to stracił :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Gra zapowiada się tak fajnie, że ja już nie będę Borka chwalił, a dla odmiany przyczepię się do czegoś. 1) Skrzynki (np. te na ostatnim screenie) wyglądają jakby lewitowały. Nie jestem w stanie określić dlaczego. 2) Dlaczego w podziemiach wszystko rzuca cień w jedna stronę? Jeśli już musi (narysowane grafiki), to przynajmniej umieść pochodnie w odpowiednich miejscach. 3) Gdy najeżdżam myszką na jakiś przedmiot, a okienko 'Inventory' jest przesunięte do dolnej krawędzi ekranu, to opis danego przedmiotu znika częściowo za krawędzią monitora. Trzeba przesuwać 'Inventory' z powrotem na środek ekranu gry. 4) Gdy gonią mnie robale i wchodzę do pomieszczenia to często zdarza się, że insekt blokuje się w drzwiach i zaczyna kręcić bączki. Potem nierzadko są problemy z zabiciem robala i wyjściem z domku. 5) Jeden przedmiot nazywa się "Bronze Helm". Polski akcent? :P 6) Raz zdarzyło mi się, że nie mogłem zebrać z ziemi jakiejś mikstury. Niestety, nie wiem dlaczego. Życze powodzenia w dalszym tworzeniu gry. BTW: To chyba mój 200 post. ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Gra zapowiada się tak fajnie, że ja już nie będę Borka chwalił, a dla odmiany przyczepię się do czegoś. 1) Skrzynki (np. te na ostatnim screenie) wyglądają jakby lewitowały. Nie jestem w stanie określić dlaczego. Hehe, no ja tymbardziej tego nie wiem, chociaż mnie się tak nie wydaje :) 2) Dlaczego w podziemiach wszystko rzuca cień w jedna stronę? Jeśli już musi (narysowane grafiki), to przynajmniej umieść pochodnie w odpowiednich miejscach. Wiesz. Gdybym chciał zrobić realistyczne padanie cienia względem światła, to uwierz mi, że nie pograłbyś na więcej niż 10 FPS. Można kombinować różnie, ale to i tak by obciążało grę. 3) Gdy najeżdżam myszką na jakiś przedmiot, a okienko 'Inventory' jest przesunięte do dolnej krawędzi ekranu, to opis danego przedmiotu znika częściowo za krawędzią monitora. Trzeba przesuwać 'Inventory' z powrotem na środek ekranu gry. Faktycznie tak jest i mam delikatny problem z tym, tzn. wiem co trzeba zastosować, ale kod dotyczący informacji o przedmiotach jest strasznie skomplikowany i duży. Tak się niby wydaje, że to parę linijek, lecz niestety jest odwrotnie. Jest odgroma warunków itp. dlatego nie wiem czy bym się połapał teraz :) Spróbuje coś z tym zrobić, bo faktycznie jest to wadą. 4) Gdy gonią mnie robale i wchodzę do pomieszczenia to często zdarza się, że insekt blokuje się w drzwiach i zaczyna kręcić bączki. Potem nierzadko są problemy z zabiciem robala i wyjściem z domku. Zgadzam się. Staram się to wyeleminować, choć też nie jest to proste. 5) Jeden przedmiot nazywa się "Bronze Helm". Polski akcent? :P Czyli jak powinno być napisane ? ( naprawdę nie wiem :) ) 6) Raz zdarzyło mi się, że nie mogłem zebrać z ziemi jakiejś mikstury. Niestety, nie wiem dlaczego. Najprawdopodobniej miałeś już "zapchane" inventory :) Życze powodzenia w dalszym tworzeniu gry. BTW: To chyba mój 200 post. ^^ Nie będę dziękował zatem biorę się do roboty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Czyli jak powinno być napisane ? ( naprawdę nie wiem smile.gif ) Chyba Bronze Helmet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Rzeczywiście, jak się przyjrzeć to te skrzynie lewitują :D To chyba wina cienia... ale nie wiem na pewno. A co do pisowni Hełmu to powinno być chyba Bronze Helmet :P EDIT: Skubany tomalas był pierwszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 A ja się zapytam o rzecz która jest dość ważna a chyba nie została jeszcze powiedziana(jeśli tak to mój post można uważać za nieważny) . Kiedy wyjdzie pełna wersja tej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 A ja się zapytam o rzecz która jest dość ważna a chyba nie została jeszcze powiedziana(jeśli tak to mój post można uważać za nieważny) . Kiedy wyjdzie pełna wersja tej gry? Myślę, że nie tak szybko. Przy tak rozbudowanej tematycznie gry i grafiki, jest co robić. Autor musiałby dzień i noc pracować, aby pełna wersja gry wyszła w krótkim czasie. Zdąży, się międzyczasie przewinąć jeszcze kilka nowych wersji GM za czym gra zostanie ukończona. Nadal twierdze, że Borek powinien jednak pomyśleć nad innym językiem programowania, lub edytorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Czyli jak powinno być napisane ? ( naprawdę nie wiem :) ) Tak, jak już napisali moi zacni poprzednicy ( :P ): Bronze Helmet. Najprawdopodobniej miałeś już "zapchane" inventory :) Nie. Poza tym obok leżały takie same przedmioty i te mogłem wziąć (przed i po próbie zabrania tego jednego, feralnego). Niestety zanim zdążyłem zbadać sprawę wszystko zniknęło. Spróbuję wywołać podobną sytuację jeszcze raz i dam znać. I jeszcze jedno. Utrudnij jakoś zdobywanie kolejnych leveli i wymagania uzbrojenia bo pełną zbroję płytową można nosić już po zabiciu jakichś 10 bugów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xax Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Czy gra rozwija się dalej? Bo od marca nikt nic nie napisał? Przydałoby się nowe demo, przez kilka miesięcy na pewno coś się zmieniło. Pozdrawiam XaX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 10 Maja 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Z tego co mi autor wczoraj odpisał, to może niedługo będzie nowa wersja demka, mimo, że prace idą wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 długo czekam na tą gierke, po tych demach stwierdziłem że najlepsza gra gm jaką widziałem, zrób jeszcze wybór rasy :) i mam nadzieje że jeśli stworzysz singla, to weźmiesz sie za multi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczygieł Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Hmmm... Już dawno nikt się nie interesuję tym tematem. Czyżby prace staneły w miejscu? Mam nadzieje że nie, bo to chyba najlepsza gra w jaką grałem, stworzona w GM. Już chyba coś Ranmus na górze napisał, nie? Jeszcze jeden taki post, który nie wnosi nic do tematu, a dostaniesz warna. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Prace nie stanęły w miejscu :) W tej grze jest od cholery roboty. Co chwilę mam propozycje na Gm Community współpracy, ale jednak nie skorzystam z żadnej ponieważ większość osób po prostu chce wygarnąć kod źródłowy, stwierdzam to iż nie mają zaprezentowanych żadnych swoich projektów ( nawet jak poproszę o przesłanie na maila ) Trochę popracowałem nad grafą, drzewa się ruszają teraz ;) ( to dla Ranmy ;) ) Musze kupić organy z wyjściem MIDI żeby wyrzeźbić muzyczkę, ale to po wypłacie :sp_ike: ;) Nie powiem kiedy wyjdzie nowe demko, bo po prostu nie mam zielonego pojęcia :D Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Dobrze, że przynajmniej nie stanęła w miejscu :) Nadal czekam :D BTW Do tego, że wszyscy proponują współprace, a tak naprawdę chcą wykraść kod - ja np. proponowałem tylko tworzenie obrazków dla przedmiotów w ekwipunku bez zaglądania do kodu i tak nigdy nie przyjałeś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 A ja już chyba wiem, o co chodzi ze skrzynkami, Borek. :) obrazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Borek, mam propozycję. Wszyscy chcą dema. Gra jest super. Spox grafa. Nie trzeba robić nowych rzeczy aby było lepsze. Po prostu daj większy obszar do chodzenia (to nie jest takie trudne) i zrób coś z tymi znikającymi przedmiotami. Mam jedno pytko: Tą grę robiłeś na kodzie czy na klockach? (Mam wrażenie, że to pytanie już było...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Ami żadne z tych dem nie działa (zapewne wina roździelczosci, mam nowego kompa, ale stary monitor), gdy włanczam gre, ekran się wyłancza i słychać tylko dźwięki :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się