Skocz do zawartości

Hidden Swords [ RPG ]


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 352
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Widzę, że w tej grze zatroszczyłeś się bardziej o wymagania sprzętowe niż w AOC. Fakt grafika jest starannie wykonana, ale myśle, że trudno będzie to wszystko pociągnąć w GM. Wiadomo, czym więcej objektów tym bardziej muli. Może, by tak pomyśleć nad innym programem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy w końcowej wersji jak to z wymaganiami będzie :)

Jak to, jeszcze gorzej. Ciężko jest rozwijać grę nie dodając nowych szczegółów i wartości. Zaś upraszczanie kodów w trakcie gry na dobre nie wychodzi. Łatwo gafę strzelić. Dlatego przed produkcją, należy sobie wszystko dokładnie przemyśleć :] . A co powiecie o grach o większych rozmiarach, spokojnie śmigają.

PS:

W takim rozwiązaniu cieńko to widzę :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że w tej grze zatroszczyłeś się bardziej o wymagania sprzętowe niż w AOC. Fakt grafika jest starannie wykonana, ale myśle, że trudno będzie to wszystko pociągnąć w GM. Wiadomo, czym więcej objektów tym bardziej muli. Może, by tak pomyśleć nad innym programem. :)
Tu się nie zgodzę, poniważ grafiki i dźwięki można wrzucić do oddzielnego katalogu, aby odciążyć glówny plik gry. Z własnych doświadczeń wiem, jak te wszystkie multimedia mulą i spowalniaja ;) Później wystarszczy maksymalnie zoptymalizować kod. I voila :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się nie zgodzę, poniważ grafiki i dźwięki można wrzucić do oddzielnego katalogu, aby odciążyć glówny plik gry. Z własnych doświadczeń wiem, jak te wszystkie multimedia mulą i spowalniaja ;) Później wystarszczy maksymalnie zoptymalizować kod. I voila :)

Oczywiście można i jestem zawsze za tym, tylko dlaczego autor odrazu tego nie robi. Przecież później, to kociokwiku można przy tym dostać. Fakt optymilizację, można także zrobić, a że później coś nie będzie działać to szczegół. I tak jesteśmy przyzwyczjeni do błędów Windowsa. Jakby co, to na niego zawsze można zwalić. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Tu się nie zgodzę, poniważ grafiki i dźwięki można wrzucić do oddzielnego katalogu, aby odciążyć glówny plik gry. Z własnych doświadczeń wiem, jak te wszystkie multimedia mulą i spowalniaja ;) Później wystarszczy maksymalnie zoptymalizować kod. I voila :)

Ja dlatego w Farmerze Franie daję tylko midiki, bo inaczej bym już testować gry nie mógł bo bym godzinę na to stracił :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się tak fajnie, że ja już nie będę Borka chwalił, a dla odmiany przyczepię się do czegoś.

 

1) Skrzynki (np. te na ostatnim screenie) wyglądają jakby lewitowały. Nie jestem w stanie określić dlaczego.

2) Dlaczego w podziemiach wszystko rzuca cień w jedna stronę? Jeśli już musi (narysowane grafiki), to przynajmniej umieść pochodnie w odpowiednich miejscach.

3) Gdy najeżdżam myszką na jakiś przedmiot, a okienko 'Inventory' jest przesunięte do dolnej krawędzi ekranu, to opis danego przedmiotu znika częściowo za krawędzią monitora. Trzeba przesuwać 'Inventory' z powrotem na środek ekranu gry.

4) Gdy gonią mnie robale i wchodzę do pomieszczenia to często zdarza się, że insekt blokuje się w drzwiach i zaczyna kręcić bączki. Potem nierzadko są problemy z zabiciem robala i wyjściem z domku.

5) Jeden przedmiot nazywa się "Bronze Helm". Polski akcent? :P

6) Raz zdarzyło mi się, że nie mogłem zebrać z ziemi jakiejś mikstury. Niestety, nie wiem dlaczego.

 

Życze powodzenia w dalszym tworzeniu gry.

 

BTW: To chyba mój 200 post. ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się tak fajnie, że ja już nie będę Borka chwalił, a dla odmiany przyczepię się do czegoś.

 

1) Skrzynki (np. te na ostatnim screenie) wyglądają jakby lewitowały. Nie jestem w stanie określić dlaczego.

 

Hehe, no ja tymbardziej tego nie wiem, chociaż mnie się tak nie wydaje :)

 

2) Dlaczego w podziemiach wszystko rzuca cień w jedna stronę? Jeśli już musi (narysowane grafiki), to przynajmniej umieść pochodnie w odpowiednich miejscach.

 

Wiesz. Gdybym chciał zrobić realistyczne padanie cienia względem światła, to uwierz mi, że nie pograłbyś na więcej niż 10 FPS. Można kombinować różnie, ale to i tak by obciążało grę.

 

3) Gdy najeżdżam myszką na jakiś przedmiot, a okienko 'Inventory' jest przesunięte do dolnej krawędzi ekranu, to opis danego przedmiotu znika częściowo za krawędzią monitora. Trzeba przesuwać 'Inventory' z powrotem na środek ekranu gry.

 

Faktycznie tak jest i mam delikatny problem z tym, tzn. wiem co trzeba zastosować, ale kod dotyczący informacji o przedmiotach jest strasznie skomplikowany i duży. Tak się niby wydaje, że to parę linijek, lecz niestety jest odwrotnie. Jest odgroma warunków itp. dlatego nie wiem czy bym się połapał teraz :) Spróbuje coś z tym zrobić, bo faktycznie jest to wadą.

 

4) Gdy gonią mnie robale i wchodzę do pomieszczenia to często zdarza się, że insekt blokuje się w drzwiach i zaczyna kręcić bączki. Potem nierzadko są problemy z zabiciem robala i wyjściem z domku.

 

Zgadzam się. Staram się to wyeleminować, choć też nie jest to proste.

 

5) Jeden przedmiot nazywa się "Bronze Helm". Polski akcent? :P

 

Czyli jak powinno być napisane ? ( naprawdę nie wiem :) )

 

6) Raz zdarzyło mi się, że nie mogłem zebrać z ziemi jakiejś mikstury. Niestety, nie wiem dlaczego.

 

Najprawdopodobniej miałeś już "zapchane" inventory :)

 

Życze powodzenia w dalszym tworzeniu gry.

 

BTW: To chyba mój 200 post. ^^

 

Nie będę dziękował zatem biorę się do roboty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się zapytam o rzecz która jest dość ważna a chyba nie została jeszcze powiedziana(jeśli tak to mój post można uważać za nieważny) . Kiedy wyjdzie pełna wersja tej gry?

Myślę, że nie tak szybko. Przy tak rozbudowanej tematycznie gry i grafiki, jest co robić. Autor musiałby dzień i noc pracować, aby pełna wersja gry wyszła w krótkim czasie. Zdąży, się międzyczasie przewinąć jeszcze kilka nowych wersji GM za czym gra zostanie ukończona. Nadal twierdze, że Borek powinien jednak pomyśleć nad innym językiem programowania, lub edytorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak powinno być napisane ? ( naprawdę nie wiem :) )

Tak, jak już napisali moi zacni poprzednicy ( :P ): Bronze Helmet.

 

Najprawdopodobniej miałeś już "zapchane" inventory :)

Nie. Poza tym obok leżały takie same przedmioty i te mogłem wziąć (przed i po próbie zabrania tego jednego, feralnego). Niestety zanim zdążyłem zbadać sprawę wszystko zniknęło. Spróbuję wywołać podobną sytuację jeszcze raz i dam znać.

 

I jeszcze jedno. Utrudnij jakoś zdobywanie kolejnych leveli i wymagania uzbrojenia bo pełną zbroję płytową można nosić już po zabiciu jakichś 10 bugów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Hmmm... Już dawno nikt się nie interesuję tym tematem. Czyżby prace staneły w miejscu? Mam nadzieje że nie, bo to chyba najlepsza gra w jaką grałem, stworzona w GM.

Już chyba coś Ranmus na górze napisał, nie? Jeszcze jeden taki post, który nie wnosi nic do tematu, a dostaniesz warna.

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace nie stanęły w miejscu :) W tej grze jest od cholery roboty. Co chwilę mam propozycje na Gm Community współpracy, ale jednak nie skorzystam z żadnej ponieważ większość osób po prostu chce wygarnąć kod źródłowy, stwierdzam to iż nie mają zaprezentowanych żadnych swoich projektów ( nawet jak poproszę o przesłanie na maila )

 

Trochę popracowałem nad grafą, drzewa się ruszają teraz ;) ( to dla Ranmy ;) )

Musze kupić organy z wyjściem MIDI żeby wyrzeźbić muzyczkę, ale to po wypłacie :sp_ike: ;)

 

Nie powiem kiedy wyjdzie nowe demko, bo po prostu nie mam zielonego pojęcia :D

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że przynajmniej nie stanęła w miejscu :) Nadal czekam :D

BTW Do tego, że wszyscy proponują współprace, a tak naprawdę chcą wykraść kod - ja np. proponowałem tylko tworzenie obrazków dla przedmiotów w ekwipunku bez zaglądania do kodu i tak nigdy nie przyjałeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek, mam propozycję. Wszyscy chcą dema. Gra jest super. Spox grafa. Nie trzeba robić nowych rzeczy aby było lepsze. Po prostu daj większy obszar do chodzenia (to nie jest takie trudne) i zrób coś z tymi znikającymi przedmiotami. Mam jedno pytko: Tą grę robiłeś na kodzie czy na klockach? (Mam wrażenie, że to pytanie już było...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...