Skocz do zawartości

Hidden Swords [ RPG ]


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 352
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam :)

Prace nad grą nie stanęły w miejscu, gra ma się dobrze i się rozwija hehe :) Powoli, ale wciąż...

Chcę zmienić trochę system walki, tzn. wprowadzić system blokowania np. tarczą albo mieczem w zależności od posiadania. Chcę również zrobić atak jednym kliknięciem, a nie trzymaniem przycisku myszy.

 

Zatem wrzucam dwa screeny z gry, a raczej ze świata w grze :)

 

HiddenA1.jpg

 

HiddenA2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, Pat, wszyscy widzieliśmy już Twój piękny rysunek wyjaśniający, nie musisz nas nim dręczyć xD

Tej, młody! Nie fikaj! W ryj byś nie chciał, hę?

GangstaMasta

 

Ha, a Ty byś nie chciał pogadać z moimi chłopcami, hę? =D

OjciecNiekoniecznieChrzestny

 

Say it to my little friend! [bang!] =)

Scar(f)face

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek zapewne tego nie zrobił, bo aktualnie cienie tworzy się łatwo i szybko - kopia sprita nadrzędnego i tyle.

I to jest właśnie poważny błąd wynikający z lenistwa. :] Dobra, już się nie czepiam, ale nadal uważam, że można by to poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zrobić dynamiczne oświetlenie, ale jest to nie możliwe z powodu wydajności. Już w tym etapie projektu mam z tym poważny problem, w grze występuje dużo funkcji odpowiadających za DRAWING. Jak się otworzy inventory to fpsy ze 100 spadają do 50, co prawda inventory podczas grania ma się wyłączone, ale mimo to gra na słabszych prockach muli. Niestety duży wpływ ( już pisałem o tym wcześniej ) na krojenie FPS'ów mają drzewa i podłoże, teraz dodatkowo one powiewają. Jedynym wyjściem z tej sytuacji będzie ograniczenie owych elementów do minimum, oczywiście nie psując tym atmosfery. Będą małe roomy, ale za to ich większa ilość. Świat będzie składał się z około 150 roomów i szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojęcia czy to nie będzie miało również wpływu na wydajność. Mógłbym zrobić mniej roomów o rozmiarach np. 3000x3000 pikseli i wyłączać obiekty, których nie ma w zasięgu widoku, ale praca w edytorze takiego rooma to po prostu masakra - obiekty są duże i wszystko zwalnia, mimo iż sprzętu nie mam słabego. Co do tych nieszczęsnych skrzynek, to Ranmus ma rację. Nie będę ich zmieniał, ponieważ spadną FPSy. Tak czy siak można się przyczepić do tego iż światło pada z lewej strony i cień tak samo. Mimo wszystko jestem zadowolony z tego, że GM ma takie duże możliwości pozwalające stworzyć RPGa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak można się przyczepić do tego iż światło pada z lewej strony i cień tak samo. Mimo wszystko jestem zadowolony z tego, że GM ma takie duże możliwości pozwalające stworzyć RPGa.

 

Teraz idź to powiedz tym z forum Komputer Świata

 

Ci kolesie z tego forum wkurzyli mnie na maxsa. Powiedzą ci że nie da się zrobić super gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale badziew ;)

 

tak serio, jak na warunki gm, póki co nie widzę lepszej gry :) nowe demo standardowo lepsze niż poprzednie. ogólnie trzymasz poziom, i to mi się podoba. pozdro ;)

 

EKSPLOŁŻAAAAAAAN XDXDXD

 

[po przetestowaniu]:

 

zacznijmy od zalet: dźwięk jest świetny. grafika jest świetna. gfx/audio roxują.

 

teraz wady: gra zapitala jak szalona, drzewa trzęsą się, jakby pół godziny temu zaszły w ciążę i w ogóle wszystko dzieje się za szybko :<

 

czy jestem zdrowy, panie doktorze?

 

[po dokładnym przejściu]:

 

krótkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...