Jakim Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Tytuł: Deep Gatunek: Zręcznościowa Opis: Deep to gra, której głównym celem jest ewolucja i rozwinięcie swojej formy życia. Drogą do osiągnięcia tego celu jest atakowanie innych stworzeń i wykorzystywanie przy tym umiejętności i cech własnego organizmu. Podczas gry będziemy mogli przemierzyć nieograniczone odległości i podziwiać niezwykły, magiczny, podmorski świat. W grze dostępne są różne tryby gry - zwykła gra, w której wspinamy się na drabinie ewolucji, survival - w którym eliminujemy inne formy życia i jednocześnie bronimy swojej, na czas - chodzi tutaj o jak najszybsze zebranie obiektów. Ostatnim trybem jest trening, w którym uczymy się zasad gry. W survivalu i w rozgrywce na czas możemy zmierzyć się z innymi dzięki systemowi wyników online (link niżej). Download: Spakowane: deep.rar (4.67 MB) Autorzy: Programowanie: Jakim Grafika: Jakub M. (aaaaaa) Muzyka/Dźwięki: Jakim Gameplay: youtube Screeny: Menu Zwykła gra Survival Trening Wyniki online Nie ukrywam, że "flOw" był inspiracją dla tej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 już wcześniej grałem, i cały czas leży na pulpicie ;) gierka niezła, choć jak dla mnie ciężka, na grafikę nie ma co patrzeć bo o to pewnie chodziło i mi się podoba, ogólnie 5/5. Nie ukrywam, że "flOw" był inspiracją dla tej gry. wcześniej myślałem że inspiracją było spore (gameplay wyglądał podobnie) :P` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Hmm, nie powiem ze gra glupia ale jest za bardzo monotonna jak dla mnie. Sam robie gre SPORE-podobna i raczej skupilbym sie na jakims bardziej ksztaltnym wygladem w drodze ewolucji lub jakies chocby male cuda ktore by utrzymaly gracza dluzej niz 3 minuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Fajne. Ładna grafika, ciekawa fabuła, profesjonalne opcje zasługują na 5/5 :thumbsup: Sam robie gre SPORE Nazwa SPORE jest zarezerwowana przez Electronic Arts :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ciekawa fabuła :X SPORE to są Twoje byki :). Żeby wciągnąć się w grę, trzeba przekroczyć, że tak powiem - barierę. Do tej gry nie można przysiąść z nastawieniem typu "ok pogram sobie, zobaczę". Gdy mimo wszystko ktoś się wciągnie, nie będzie miał raczej poczucia monotonni i nudy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Do tej gry nie można przysiąść z nastawieniem typu "ok pogram sobie, zobaczę". Gdy mimo wszystko ktoś się wciągnie, nie będzie miał raczej poczucia monotonni i nudy. I ja właśnie tak podszedłem do niej i mi się spodobało na tyle, że nadal jest na dysku ;) nazwa SPORE jest zarezerwowana przez Electronic Arts a Ty wogóle umiesz czytać co dalej jest napisane <_< ? Sam robie gre SPORE-PODOBNA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Bardzo fajna ta gra, widać że się starałeś :), wciągnęła mnie na długo. Daję 5, ponieważ lubię gry tego typu (nie mogę się doczekać Spore ;p). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Okej, stworek rośnie. Dlaczego nazwałeś to ewolucją? Chyba że ominąłem coś naprawdę dużego, to zwracam honor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 W treningu jest wyjaśnienie: ewolucja nie polega na tym, że rośniesz do nieskończonych rozmiarów. Wyższy poziom możesz zdobyć pokonując inne organizmy. Wraz z pokonaniem ostatniej (czarnej) na środku planszy pojawia się tzw. "kula ewolucji" - jeśli ją weźmiesz, przekształcisz się w kolejną formę życia, a tych jest sześć - każda o innych właściwościach, umiejętnościach i budowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 No tak, dość znaczne niedopatrzenie z mojej strony. Mimo wszystko słowo 'ewolucja' jest troszeczkę zbyt... duże na to, co widzimy w grze. Ciekawej, owszem, ale jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Lepiej użyć skrótu myślowego, który dobrze się sprzeda*, niż powiedzieć 'możliwość zmiany formy życia' :). * mi i tak nic nie pomoże ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Mógłbyś dokładniej opisać "atrybuty" danego organizmu ? Gra na słabszym kompie czasami w niektórych miejscach ładnie zwalnia. Gra bardzo dobra 4/5 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Pierwszy organizm Wężyk to zdecydowanie najmniej rozwinięta forma. Długi ogon to łatwy cel dla innych organizmów. Mimo wszystko nie można odmówić wężykowi zwinności i zwrotności, łatwo zmienia swoje ułożenia. Dzięki temu polowanie na inne stworzenia nie jest zbytnio wymagające i odpowiednia taktyka ataku zwykle kończy się powodzeniem - oczywiście jeśli jesteśmy dostatecznie rozwinięci, mały wężyk nie da sobie rady z żadnym zagrożeniem. Poza powyższymi cechami wężyk potrafi przyciągać i odciągać najbliższe żyjątka. Mało przydatna umiejętność, ale zawsze coś. LPM - przyciąganie, PPM - odciąganie. kolor przeciwnika - zielony Drugi organizm Wyższa forma ewolucji sprawdza się dobrze przy nie za dużym rozmiarze, zbyt duże wielkości dla tego organizmu są bardzo niebezpieczne. Jego budowa stanowi jego największy atut - inne stworzenia mają duży problem z uchwyceniem drugiej formy życia - co czyni ją świetnym łowcą. Umożliwia to prowadzenie bezstratnych taktyk. Drugi organizm jest gorzej rozwinięty od pierwszego, jeśli chodzi o umiejętności specjalne. Jedyną specjalnością tego stworzenia jest zaburzenie ruchów pobliskich żyjątek. LPM - zmień kierunek pobliskich stworzeń. kolor przeciwnika - żółty Trzeci organizm Powyższa forma życia nie jest tak dobrze przystosowana do atakowania jak pozostałe. Natomiast jej kolisty kształt utrudnia ataki, oczywiście jeżeli jesteśmy szybsi niż rywal - w przeciwnym wypadku los organizmu może być przesądzony. Cechą trzeciej formy życia, dzięki której zdobywamy przewagę to pochłanianie kolorowych żyjątek - co daje takie same efekty jak w przypadku standardowego żywienia - łatwo zatem stajemy się więksi. Organizm ten nie posiada żadnych specjalności dodatkowych. kolor przeciwnika - czerwony Czwarty organizm Ta, zdecydowanie wolniejsza i mniej zwrotna, forma życia byłaby bardzo słaba, gdyby nie jeden poważny atut - potrafi wysyłać w kierunku obcych organizmów żywe pociski, które skutecznie odstraszają na chwilę rywali. Należy jednak być bardzo ostrożnym, kierując ową formą - czas pomiędzy wysyłaniem pocisków jest stosunkowo długi, a inne formy życia bardzo zaciekle walczą ze strzelającymi organizmami. Spudłowanie może okazać się bardzo bolesne. Poza wysyłaniem pocisków organizm ten nie ma innych możliwości. LPM - wystrzel pocisk (uwaga, przeciwnik musi być dosyć blisko) kolor przeciwnika - niebieski Piąty organizm Żyjąca forteca - tak można opisać przedostatnią formę w Deep. Posiada te same cechy co czwarty organizm, tyle że potrafi dodatkowo chronić się żywymi organizmami - które wywołują takie same efekty jak żywe pociski. Wyjątkowo niebezpieczny - szczególnie gdy to my jesteśmy ofiarą tego stworzenia. Tak samo jak w przypadku poprzedniej formy inne formy życia bardzo zaciekle walczą z bardziej wyposażonymi stworzeniami. Organizm ten tworzy małe żyjątka na dwojaki sposób: jako żywy pocisk lub żywa tarcza. LPM - żywa tarcza, PPM - żywy pocisk. kolor przeciwnika - błękitny Szósty organizm Ulepszona wersja wężyka. Niezwykle szybka i zwrotna, a na dodatek - posiada umiejętność wchłaniania żyjątek - zupełnie jak trzecia forma. Ofiary tej formy życia zwykle długo nie żyją - zatem należy sprawnie wykorzystywać jej umiejętności. Najczęstszą taktyką tych stworzeń jest atak i ucieczka - najczęściej zakończona powodzeniem, gdyż mało organizmów jest w stanie zrobić efektywny unik. Specjalnością ostatniej formy życia jest przyspieszenie - należy jednak pamiętać, że nie możemy jednocześnie przyspieszać i atakować. LPM - przyspieszenie. kolor przeciwnika - czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 TODO: Zaprojektować dobrą grę o ewolucji. Ciężki temat, ale może mi się uda, jak już się za to zabiorę. Bardziej w temacie: zapoznawszy się z grą nieco lepiej, muszę stwierdzić, że reprezentuje znacznie wyższy poziom, niż pierwotnie przypuszczałem. Mimo to, sprawia wrażenie, jakbyś postawił sobie absurdalnie ambitny cel, po czym szukał wszystkich możliwych luk i skrótów, aby do niego dotrzeć. Pozytywniej, to bardzo podoba mi się zachowanie komputerowych przeciwników. Powyższe było pisane bez znajomości pierwowzoru, o którym wspominałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Wyszła wersja 1.2, która zawiera możliwość aktualizacji (mam nadzieję, że będzie działać ;). Eliminuje także niektóre zauważone błędy. Z racji tego instalator jest już niepotrzebny ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gloin Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Gierka bardzo mi się podoba. Ta grywalność... Masz u mnie 5/5 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Moja Grafika (napisy menu,statek itd.) Fajnie gierka wyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Dobra gra. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Genialna gra. Zmierzyłem się z Czerwonym, który miał z 50 tych kropek. Niestety zginąłem: mu zostały 2, a mi 1. Ale to niesprawiedliwe, bo szybkość zależy od wielkości/długości organizmu, a ten czerwony z 4 kropkami był tak szybki jak ja z 20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Życie nigdy nie jest sprawiedliwe, dlatego należy zawsze walczyć o swoje ;). Organizm, z którym walczyłeś, był duży, bo być może albo go zostawiłeś na dłuższy czas, albo poprzednio nim kierowałeś - a może po prostu grałeś w trybie survival :). Za jakiś czas też powinna wyjść wersja angielska z nowym, ładnym updaterem, który wygląda tak: http://img187.imageshack.us/img187/8130/updaterhc6.png mały bajer, a cieszy (przynajmniej mnie) ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Jakim, zobacz kto jest najlepszy w survival ;] Życie nigdy nie jest sprawiedliwe, dlatego należy zawsze walczyć o swoje . Organizm, z którym walczyłeś, był duży, bo być może albo go zostawiłeś na dłuższy czas, albo poprzednio nim kierowałeś . No tak, ale szybkość zależy od wielkości. Przynajmniej tak napisałeś w tutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Eno ukradłeś mi pomysł na grę :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 No i się zgadza, Matthew. Tyle że czarny organizm jest niebywale szybki początkowo, wielkość jeszcze bardziej zwiększa jego prędkość, więc to naprawdę niebezpieczny organizm. Poza tym jeżeli kierujesz czwartą lub piątą formą życia organizmy są niebywale zaciekłe w walce z Tobą, więc należy uważać. A teraz muszę pobić rekord ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Jakim jaka następna twoja gra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Wątpię, żebym w tym roku wydał jakąś większą grę, pożyjemy, zobaczymy. Teraz mam kilka innych projektów (nie gry) i muszę się nimi w pierwszej kolejności zająć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Deep powinien zostac przyklejony, (moja opinia nie udaje ze jestem modem) Bo to taka "CHWALA GM'CLANU" 5/5 P.S. Jaki stary mosi byc temat aby dostac warna za odswiezanie go?(sory jesli wlasnie to zrobilem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speaktrap Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Świetne! Oryginalny, dopracowany pomysł, pasująca oprawa graficzna, nawet High Score internetowy! Brakuje tylko jednego - multiplayera, choćby takiego lokalnego, dlatego 4.5/5. Chciałbym zobaczyć Deep Multiplayer Add-on... na pewno dałbym 5/5! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Deep powinien zostac przyklejony, (moja opinia nie udaje ze jestem modem) Bo to taka "CHWALA GM'CLANU" 5/5 P.S. Jaki stary mosi byc temat aby dostac warna za odswiezanie go?(sory jesli wlasnie to zrobilem) mmm z jakies 2 lata, a tak wogóle ta gra nawet sie nie nadaje zeby ja przykleic, pograj sobie w gry propaganji to zobaczysz dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Juz w nie jedna gre propaganji gralem... tak naprawde we wszystkie back, ale wszystkie gry propaganji sa takie same, a takimi grami to mi sie zygac chce(no offence to propaganja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 5/5 i tyle :) 19. Jeśli oceniasz grę, przykład czy inny zasób umieszczony na stronie/forum postaraj się o nieco wyczerpujące uzasadnienie oceny. Posty w stylu "Słabe, 1/5" bądź podobne będą usuwane. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się