Skocz do zawartości

Speaktrap

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Speaktrap

  • Urodziny 15.03.1993

O mnie

Osiągnięcia Speaktrap

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Speaktrap

    Deep

    Świetne! Oryginalny, dopracowany pomysł, pasująca oprawa graficzna, nawet High Score internetowy! Brakuje tylko jednego - multiplayera, choćby takiego lokalnego, dlatego 4.5/5. Chciałbym zobaczyć Deep Multiplayer Add-on... na pewno dałbym 5/5!
  2. ...ale działa! Ilu z was bez zastanowienia klikło?
  3. Bug, ale popatrz na to z tej strony - masz tu kod jak zrobić platformę, na którą da się wejść od dołu :P Ja się z tym męczyłem
  4. Fajnie wykonane menusy, ale to wszystko co mogę dobrego powiedzieć o tej grze. I would better save my time. 2/5 - za menusy.
  5. Tytuł: Yoshi Jaszczurka Gatunek: Platformówka Opis: Pierwsza wersja mojej pierwszej gry na forum. Yoshi to rasowa platformówka - dosyć bezmyślnej strzelaniny jakich pełno, po prostu bieganie i skok! Celem jest znalezienie klucza i dojście do drzwi (a raczej - bramy, trudno powiedzieć). W pierwszej wersji macie 2 plansze, z czego jedna to trening (a raczej prezentacja obiektów...), nie ma nawet menu - dlatego nie nazwałem tego "demem". Aha - obraz ładowania tymczasowy, oczywiście. Download:Szekedałt! Rozmiar pliku: 1,69mb Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Na razie brak, będzie wkrótce Grafika: Tylko i wyłącznie ja - żadna grafika nie została zabrana. Muzyka: No chyba wiecie :B Screeny: 1 2 3 4 5
  6. Zamiast banana - 1/5. I tylko niech ktoś po przeczytaniu tematu spyta dlaczego...
  7. Hej... to jest zwyczajny FreeDOS z GEMem. Powiedz mi, jaka jest różnica, a dam ci banana w nagrodę.
  8. Witam! Jestem nowy w GM, robię pierwszą grę. Więc sprawa jest taka, że zrobiłem wroga, który w step ma coś takiego: if distance_to_object(Gracz) < 128 { move_towards_point(Gracz.x, Gracz.y, 5) variable_local_set(gonitwa, 1) } else { variable_local_set(gonitwa, 0) } Wróg zmienia kierunek poruszania się, gdy wchodzi na obiekt drogowskaz - gdy zmienna gonitwa jest na 1, to drogowskazy nie działają. Jak zrobić, że kiedy gracz ucieknie, wróg idzie dalej? Tzn. wraca do miejsca, gdzie gracza zauważył...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...