Kofel Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Hmm... Marmot, dobry pomysł... I gry nawet by były natywne, może powstać dobry projekt, ale sam PsyhiX nie da rady, potrzeba jakiś innych lamerów co kodzą 23/7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Heh może spróbuje kiedyś rozkminić jakąś gierke na xenonie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 @kofel: mylisz sie, bo calego XenoNa zaczalem pisac sam i z moim samozaparciem predzej czy pozniej, ale skoncze tez sam. @konrad: sdk do c++ jest od niedawna przygotowywane. Byc moze zrobie tez dla delphi. A z tym edytorem to nie mowilem bo miala byc tajemnica do premiery, ale skoro sami weszliscie na ten temat, to powiem, ze tworze powoli edytor aplikacji (takie XenoNowe IDE dla c++) podpiety pod kompilator borlanda. Edytor bedzie posiadal szablonowy framework gry, ale zanim go zrobie, musze stworzyc system eventow, podpatruje ten z gma, wiec powinno dzialac prosto, no tyle ze szybciej. Myslalem nawet nad dopisaniem funkcji gma w c++, wtedy mozna by zrobic konwerter aplikacji gma na kod c++ i bezpieczniejszej kompilacji, lecz sie zastanawiam co by na to powiedzieli goscie z YoYoGames - zrobiono Gjave i podobno po sadach ciagali tworce. Ciekaw jestem czy i mnie nie ciagneliby po sadach za konkurencje. Tak przy okazji: Bede cos musial zrobic kolejne skrypty do XenoNa - tym razem do tworzenia mipmap dla textur bo z daleka model wyspy widac paskudnie w gm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 PsihiX, jeśli chcesz multiplatformowość IDE musi być napisane w C++ i GUI mieć wxWidgets lub inne. Jeśli chodzi o kompilacje, to na windowsie bym proponował mingw a na unixach gcc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Ze w c++ pisac to ja wiem, najwygodniejszy wg. mnie poza tym nie nawidze delphi bo jest ograniczony. to znaczy ze kompilator borlanda jest lipny? O.o a myslalem ze dobry.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Ale nie jest zawsze zgodny chyba z tym gcc, a jak wiadomo borlanda na linuxa nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 cholibka.. no to trzeba szukac opisu kompilacji pod gcc i mingw.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 gcc to GNU C Compiler a mingw to taki port na windowsa tego... mingw jest w dev cpp. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 @Kofel: Nie tylko Dev obsługuje kompilator MinGWa, również obsługuje go C::B ( i więcej ) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Konrad-GM, A napisałem gdzieś że tylko dev go używa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Będziemy klockami programować w C++ XD(Za pomocą Xenonowego edytora xP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 @Floodnik: Może PsichiX doda nawet wpisywanie kodu ( albo nawet podgląd do kodu C++owego ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Własnie teraz się bawie w Ruby pisząc, taki "pseudo" generator kodu C++ z normalnego Ruby. @Kondziu Pewnie, dobrze jak by była funckaj budowania kodu i dopiero kompilowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 A ja was zaskocze, bo klocków wogole nie będzie, za to sie zastanawiam czy dać bezpośrednio język c++ do pisania gier czy może stworzyć język skryptowy i szkielet aplikacji. Jestem bardziej za czystym c++ z kilku powodow: 1. bylby lepszym startem dla poczatkujacych do programowania w c++ 2. mniej babrania ze szkieletem aplikacji w ktorej parser przed kompilacja musialby dopasowac kod skryptowy do szkieletu. 3. Mozna by bylo rozszerzac mozliwosci gry innymi bibliotekami c++. A tak poza tym to daje cos nowego. Uznalem ze dobrze by bylo jak by dodac wrota (cos jak StarGate) ktorymi mozna by sie dostawac na wyspy innych graczy. Oto kilka screenow wrot i jeden titlescreen/loadingbar: http://img225.imageshack.us/img225/7033/to...screen11uz7.jpg http://img165.imageshack.us/img165/3562/to...screen12pm8.jpg http://img225.imageshack.us/img225/1476/thetowerskg6.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 klocków wogole nie będzie A może będzie lepiej z klockami ( dla szybkości projektowania ), tylko że one by dodawały kod C++owy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Te wrota fajne i pomysł też dobry ;) Tylko mam nadzieję że te wrota będą animowane, czyli to przeźroczyste będzie tak "falowało" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Konrad, bo ja wiem.. Klocki to juz mi za bardzo gmem smierdza. Poza tym chyba jak zostane przy czystym c++ to i tak wiekszosc by byla kodem wiec klocki staly by sie zbedne lub nawet przeszkadzajace. No ale skoro dla Was go robie to moze niech inni sie wypowiedza czy wg. nich tez klocki sa niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Wolałbym klocki, ale tylko z kodem (Execute Piece of Code). Do każdego klocka możnaby było dodać tytuł, żeby nie mącić w głowie. :) cholibka Hagrid :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Najbardziej podobają mi się kontury w tym wszystkim. Wygląda tak kreskówkowo :D Wypas :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Poza tym chyba jak zostane przy czystym c++ to i tak wiekszosc by byla kodem wiec klocki staly by sie zbedne lub nawet przeszkadzajace. No ale skoro dla Was go robie to moze niech inni sie wypowiedza czy wg. nich tez klocki sa niepotrzebne. Zamiast kloców można dać przyciski pomagające (wstawiające kawałek kodu) i dodać funkcję dorabiania nowych przycisków. A gra... hm... raczej będzie ciekawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Ja jestem za pisaniem czystym językiem c++, wydaje się to być bardziej rozbudowane(pooprzez możliwość rozszerzania gier bibliotekami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Zamiast kloców można dać przyciski pomagające (wstawiające kawałek kodu) O to mi właśnie chodziło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Jaklub - na to sie akurat zgodze, mi co prawda tez to bardziej pasuje ;) EDIT: Zapomnialbym dodac: w grze bedzie system widowni - ten u kogo bedzie walka sie odbywala ustala ilosc osob ktore moga sie podlaczyc jako gosc (widownia) i beda te osoby widziec walke z trybuny (te stopnie na murach areny). Takie cos mialem w colloseum i na pewno sie przyjmie. Bo wieksza frajda bedzie tez ogladanie ciekawych walk przez innych graczy, racja? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Czyli to będzie przez neta czy jak?? Bo już do końca nie kumam jak to będzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Przez neta - Player vs player + mozliwosc ogladania walk jako gosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Czyli "przypuśćmy" że ktoś nie ma neta więc sobie nie pogra?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 No kurna, skoro przez neta, to chyba logiczne, że osoba nie podłączona do sieci nie będzie mogła zagrać, nie? Xx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Łooo Dark się wkurzył :P :P PsychiX: A dla czego tylko przez neta? Mimo wszystko też trzeba wziąść pod uwagę ludzi którzy jeszcze nie mają internetu. To dla Polski jeszcze nie ten czas gdzie gry pokazują się tylko w formie internetowej. W sumie prawda że ktoś kto nie ma internetu, nie zobaczy tego, ale zawsze mimo wszystko jakaś przeszkoda jest :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 PsychiX: A dla czego tylko przez neta? Mimo wszystko też trzeba wziąść pod uwagę ludzi którzy jeszcze nie mają internetu. To dla Polski jeszcze nie ten czas gdzie gry pokazują się tylko w formie internetowej. W sumie prawda że ktoś kto nie ma internetu, nie zobaczy tego, ale zawsze mimo wszystko jakaś przeszkoda jest tongue2.gif Tia, połowa polskich graczy szaleje za MMORPGami, ale tak, Polska nadal siedzi w singleplayerówkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 O ile mi wiadomo to większość ma neta w domu, a mam malo czasu na robienie gry wiec nie bedzie opcji grania offline, no chyba ze z inym graczem na podzielonym ekranie. Nie bedzie tez mozliwosci dowolnego poruszania po wyspie, tylko podczas walki bedzie mozna to robic, roslinnosci tez moze nie byc duzo, bo gm oferuje za wolny rendering i za wolny transfer dll->gm do pobierania takiej ilosci danych, by mozna bylo optymalnie wyswietlic cala roslinnosc i poddac ja fizyce. EDIT: Z przyczyn prywatnych (musicie zrozumiec tylko to ze sa powazne) premiera przelozona maxymalnie na przyszly tydzien, niestety.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się