Skocz do zawartości

The Towers - Zapowiedź


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

@kofel: mylisz sie, bo calego XenoNa zaczalem pisac sam i z moim samozaparciem predzej czy pozniej, ale skoncze tez sam.

@konrad: sdk do c++ jest od niedawna przygotowywane. Byc moze zrobie tez dla delphi. A z tym edytorem to nie mowilem bo miala byc tajemnica do premiery, ale skoro sami weszliscie na ten temat, to powiem, ze tworze powoli edytor aplikacji (takie XenoNowe IDE dla c++) podpiety pod kompilator borlanda. Edytor bedzie posiadal szablonowy framework gry, ale zanim go zrobie, musze stworzyc system eventow, podpatruje ten z gma, wiec powinno dzialac prosto, no tyle ze szybciej. Myslalem nawet nad dopisaniem funkcji gma w c++, wtedy mozna by zrobic konwerter aplikacji gma na kod c++ i bezpieczniejszej kompilacji, lecz sie zastanawiam co by na to powiedzieli goscie z YoYoGames - zrobiono Gjave i podobno po sadach ciagali tworce. Ciekaw jestem czy i mnie nie ciagneliby po sadach za konkurencje.

 

 

Tak przy okazji:

Bede cos musial zrobic kolejne skrypty do XenoNa - tym razem do tworzenia mipmap dla textur bo z daleka model wyspy widac paskudnie w gm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze w c++ pisac to ja wiem, najwygodniejszy wg. mnie poza tym nie nawidze delphi bo jest ograniczony.

to znaczy ze kompilator borlanda jest lipny? O.o a myslalem ze dobry..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholibka.. no to trzeba szukac opisu kompilacji pod gcc i mingw..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja was zaskocze, bo klocków wogole nie będzie, za to sie zastanawiam czy dać bezpośrednio język c++ do pisania gier czy może stworzyć język skryptowy i szkielet aplikacji. Jestem bardziej za czystym c++ z kilku powodow:

1. bylby lepszym startem dla poczatkujacych do programowania w c++

2. mniej babrania ze szkieletem aplikacji w ktorej parser przed kompilacja musialby dopasowac kod skryptowy do szkieletu.

3. Mozna by bylo rozszerzac mozliwosci gry innymi bibliotekami c++.

 

 

A tak poza tym to daje cos nowego. Uznalem ze dobrze by bylo jak by dodac wrota (cos jak StarGate) ktorymi mozna by sie dostawac na wyspy innych graczy. Oto kilka screenow wrot i jeden titlescreen/loadingbar:

http://img225.imageshack.us/img225/7033/to...screen11uz7.jpg

http://img165.imageshack.us/img165/3562/to...screen12pm8.jpg

 

http://img225.imageshack.us/img225/1476/thetowerskg6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad, bo ja wiem.. Klocki to juz mi za bardzo gmem smierdza. Poza tym chyba jak zostane przy czystym c++ to i tak wiekszosc by byla kodem wiec klocki staly by sie zbedne lub nawet przeszkadzajace. No ale skoro dla Was go robie to moze niech inni sie wypowiedza czy wg. nich tez klocki sa niepotrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym chyba jak zostane przy czystym c++ to i tak wiekszosc by byla kodem wiec klocki staly by sie zbedne lub nawet przeszkadzajace. No ale skoro dla Was go robie to moze niech inni sie wypowiedza czy wg. nich tez klocki sa niepotrzebne.

Zamiast kloców można dać przyciski pomagające (wstawiające kawałek kodu) i dodać funkcję dorabiania nowych przycisków.

 

A gra... hm... raczej będzie ciekawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub - na to sie akurat zgodze, mi co prawda tez to bardziej pasuje ;)

 

EDIT: Zapomnialbym dodac: w grze bedzie system widowni - ten u kogo bedzie walka sie odbywala ustala ilosc osob ktore moga sie podlaczyc jako gosc (widownia) i beda te osoby widziec walke z trybuny (te stopnie na murach areny). Takie cos mialem w colloseum i na pewno sie przyjmie. Bo wieksza frajda bedzie tez ogladanie ciekawych walk przez innych graczy, racja? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez neta - Player vs player + mozliwosc ogladania walk jako gosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łooo Dark się wkurzył :P :P

PsychiX:

A dla czego tylko przez neta? Mimo wszystko też trzeba wziąść pod uwagę ludzi którzy jeszcze nie mają internetu. To dla Polski jeszcze nie ten czas gdzie gry pokazują się tylko w formie internetowej.

W sumie prawda że ktoś kto nie ma internetu, nie zobaczy tego, ale zawsze mimo wszystko jakaś przeszkoda jest :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PsychiX:

A dla czego tylko przez neta? Mimo wszystko też trzeba wziąść pod uwagę ludzi którzy jeszcze nie mają internetu. To dla Polski jeszcze nie ten czas gdzie gry pokazują się tylko w formie internetowej.

W sumie prawda że ktoś kto nie ma internetu, nie zobaczy tego, ale zawsze mimo wszystko jakaś przeszkoda jest tongue2.gif

Tia, połowa polskich graczy szaleje za MMORPGami, ale tak, Polska nadal siedzi w singleplayerówkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mi wiadomo to większość ma neta w domu, a mam malo czasu na robienie gry wiec nie bedzie opcji grania offline, no chyba ze z inym graczem na podzielonym ekranie. Nie bedzie tez mozliwosci dowolnego poruszania po wyspie, tylko podczas walki bedzie mozna to robic, roslinnosci tez moze nie byc duzo, bo gm oferuje za wolny rendering i za wolny transfer dll->gm do pobierania takiej ilosci danych, by mozna bylo optymalnie wyswietlic cala roslinnosc i poddac ja fizyce.

 

EDIT: Z przyczyn prywatnych (musicie zrozumiec tylko to ze sa powazne) premiera przelozona maxymalnie na przyszly tydzien, niestety..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...