Skocz do zawartości

Zablokowane Ancient Quest of Saqqarah


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

No nie, przy 4 świątyni skończył mi się czas testowy. ;(

 

Oprawa audio-wizualna stoi na bardzo wysokim poziomie. Ja co prawda wolę minimalistyczne rozwiązania i nie za bardzo przepadam za wodotryskami, ale plus dla całego zespołu, ze chciało Wam sie to wszytko klecić. ;) W kwestii gameplayu troszeczkę się zawiodłem, bo pomysł raczej oklepany ("przestaw bloczki tak, żeby utworzyć rządek trzech tego samego koloru"), ale że podany w ciekawej formie, przyciągnął mnie na te 60 minut do komputera. Ogólnie kawał dobrej roboty. Chociaż mogliście dać więcej czasu na testy, bo nie zdążyłem dojść do wyższych leveli. =a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Najlepsza jest ta część, gdzie się zaznacza kursorem kolejne gemy i robi takie długie combo :) Potem druga fajna to ta, gdzie trzeba można dowolnie zmaieniać miejscami gemy z jednego końa planszy na drugi (obie gry to chyba czwarta i trzecia świątynia, bo następnej nie dało sie odblokować już).

Ogółem - gra jest naprawdę fajna i dawno nie grałem w taką popierdółkę tak długo. Od czasów pasjansów na Win 98 :P

 

Btw. Ciekawe jak będzie zatem wyglądać druga część Magi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5/5! ;)

A jak mogłoby być inaczej? ;d

 

Gra idealna - wiele dodatków, świetna grafika, czytelny interface...

Mimo iż gra ma w sobie dużo akcji oraz przyciąga wzrok gracza, brakuje mi czegoś.

Czego? Moim zdaniem bonusów, popularnych w grach tego typu. Nie chodzi mi

o comba (są one już w grze), tylko o bonusy typu:

 

1. Bomba niszcząca kilka losowo wybranych "bloczków"...

2. Bonus "odhaczający" 2 wybrane pola...

 

Bonusy takie rzadko wypadałyby z rozbijanych o podłogę "bloczków"...

Wiem oczywiście o czarach, ale byłoby to trooochę co innego... ;)

Uważam, że "pomoc" w grze jest tak czytelna, że nawet początkującym

graczom, zrozumienie zasad itp. nie powinno stanowić problemu.

Efekty także są "z wyższej półki". Bardzo zachęcają do długiej gry.

Muzyka bardzo klimatyczna i "przyjemna dla ucha" idealnie umila czas

spędzany podczas gry. Dźwięki wysokiej jakości także dodają duży "+" grze.

Pomysł z "małpą" - przewodnikiem po świecie gry to bardzo dobry pomysł...

Ogólnie mówiąc - gra świetna, wymagająca kilku niewielkich poprawek. ;)

Z niecierpliwością czekam na pełną wersję Saqqarah! ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą poczekaj na MAGI2 - Saqqary za cholerę nie przebije, ale za to będzie miało swój niepowtarzalny styl i ręcznie rysowane postacie ;).

czy ja wiem czy nie przebije? :P Może niekoniecznie graficznie (chociaz tego te nie bylbym taki pewny bo wiele nie widzialem ale graficzki robią olbrzymie wrażenie) ale myśle że mimo wszystko Magi2 bedzie lepszym zabijaczem czasu, przynajmniej dla mnie - bo nawet idealnie zrobione gierki logiczne szybko zabijają mi umysł ;) a nie ma to jak przysmażyć wrogiemu magowi tyłek fireballem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Solmis: W niektórych świątyniach są bonusy. Na przykład świecące się kamyczki po zbiciu zapalają wszystkie linie, które od nich odchodzą, a gdy zrobi się kombo, to coś jak żywica spada na dół, a ten żuk je zbiera. Kiedy zbierze odpowiednią ilość to rzuca się zaklęcie. W 4 świątyni gdy zrobi się kombo 6+ (chyba) to na końcu łańcucha pojawia się kamyk-tęcza, które łączy się z każdym kolorem.

 

BTW. Im dalszy poziom, to tym więcej bonusów dochodzi (kamyczki seta i takie krzyżopodobne cosie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Solmis: W niektórych świątyniach są bonusy. Na przykład świecące się kamyczki po zbiciu zapalają wszystkie linie, które od nich odchodzą, a gdy zrobi się kombo, to coś jak żywica spada na dół, a ten żuk je zbiera. Kiedy zbierze odpowiednią ilość to rzuca się zaklęcie. W 4 świątyni gdy zrobi się kombo 6+ (chyba) to na końcu łańcucha pojawia się kamyk-tęcza, które łączy się z każdym kolorem.

 

Heh...

Nie doszedłem widocznie tak daleko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak daleko? Ja doszedłem do piątej świątyni, jednak los tak chciał, że gdy nacisnąłem "wejdź do świątyni" skończył mi się trial ;]

 

Ogólnie: wypaśnie, dynamicznie. Podobało mi się. 4/5 (naturalnie w skali ocen mini-komercyjnych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze... Muszę przyznać, że całkiem się wam ta gra udała :D i gdybym tylko miał kasę to zaraz po wyjściu full kupił bym ją bo świetnie się bawiłem przy demie =) u mnie to samo... wbijam do 5 świątyni i czas mi sie skończył :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czas się wam skończył? Przecież wyskakuje komunikat, że późniejszych świątyń w tej becie po prostu nie ma (czyli są 4 świątynie)... Więc o jakim końcu czasu mówicie?

 

Teraz coś o grze: Na prawdę przyjemnie mi sie grało, bardzo miła grafika, ciekawe tryby rozgrywki, z czego najbardziej spodobał mi się tryb puzzle :) Jak wyjdzie pełna wersja to zastanowię się nad wydaniem moich ciężko zaoszczędzonych pieniążków właśnie na Ancient Quest of Saqqarah (specjalnie takie długie nazwy trudne do zapamiętania dajecie?) Tylko proponuję jakoś jaśniej wyjaśnić(!) zasady tych czarów, w każdym razie ja nie do końca zrozumiałem na jakiej zasadzie małpiszonek je rzuca... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko proponuję jakoś jaśniej wyjaśnić(!) zasady tych czarów, w każdym razie ja nie do końca zrozumiałem na jakiej zasadzie małpiszonek je rzuca...

1. Gdy masz kombo, to po zbiciu kamyczków spadają one w postaci złota(?)

2. Żuk na dole, jak zobaczy, że coś leży to mozolnie idzie je zebrać. Aby go popędzić, klikamy na niego.

3. Po lewej stronie interface'u masz dwa słupki - czas i bonus(?). Złoto po zebraniu przez żuka podnosi ten słupek (bonus) o ileśtam.

4. Gdy ten słupek dojdzie do końca, Khufu rzuca czar, którego się nauczył.

Czasami jest super sweep i (nie jestem pewien) sprawia, że słupek się podnosi na maksa albo żuk dostaje kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie również skończył się czas :( I chyba poważnie zastanowie się nad kupnem tej gierki. Mam nadzieję, że podasz datę wydania TeeGee w tym temacie? :)

 

I jeszcze jedno pytanie. Czy w wersji którą oficjalnie wydacie, będą wszystkie plasze tzn. jak gram teraz to np. po 3-4 planszach, mogę przejść do kolejnej świątyni, czy w full'u będę musiał przejść wszystkie, aby odblokować świątynię? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam datę premiery jak tylko będę ją znał. Na razie zbieram te ankietki, logi i komentarze z forów. Jutro będziemy myśleć co i ile z nimi zrobić. Liczę na premierę w ciągu tego miesiąca.

 

Czy w wersji którą oficjalnie wydacie, będą wszystkie plasze tzn. jak gram teraz to np. po 3-4 planszach, mogę przejść do kolejnej świątyni, czy w full'u będę musiał przejść wszystkie, aby odblokować świątynię?

 

Będzie tak samo jak teraz. Możliwość szybkiego odblokowywania świątyń i skakania sobie po tym na co się ma akurat ochotę, to ma być jedna z zalet gry. Oczywiście trzeba przejść wszystkie świątynie, żeby zobaczyć zakończenie :D. No i po przejściu świątyni można ją jeszcze zrobić na dwóch kolejnych poziomach trudności - są wtedy inne plansze i nowe przeszkadzajki. Wyjątkowo wredne zresztą :D.

 

Ancient Quest of Saqqarah (specjalnie takie długie nazwy trudne do zapamiętania dajecie?)

 

Taka pełna nazwa pozwala łatwo wyszukać grę w Google'u. No i można ją potem tak przerabiać, żeby pasowała do ewentualnych sequeli. I tak każdy na tę grę będzie mówił (i mówi) po prostu "Saqqarah". To akurat łatwo wpada w pamięć ;).

 

czy ja wiem czy nie przebije? Może niekoniecznie graficznie (chociaz tego te nie bylbym taki pewny bo wiele nie widzialem ale graficzki robią olbrzymie wrażenie) ale myśle że mimo wszystko Magi2 bedzie lepszym zabijaczem czasu, przynajmniej dla mnie - bo nawet idealnie zrobione gierki logiczne szybko zabijają mi umysł a nie ma to jak przysmażyć wrogiemu magowi tyłek fireballem

 

He he, proste. Choć ja lubię i przypalić magowi tyłek i poklikać w gierkę z klockami i magiczną małpą ;). MAGI2 Saqqary na pewno nie przebije graficznie, to ciągle jednak będzie moja prywatna produkcja - bez "muskułu" jaki ma cała firma, ale postaram się, żeby wszystko było maksymalnie stylowe i miało taki ręcznie robiony klimacik. Na razie całość wygląda nawet fajnie - w zasadzie już w tej chwili jest dużo ładniejsze niż jedynka. W długi weekend może cos podłubię i jak będę miał jakieś screeny, to Wam podrzucę.

 

Dzięki raz jeszcze za budujące komentarze ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałem, że w poniedziałek *może* będę miał więcej info, a nie, że *na pewno* podam datę premiery ;).

 

Generalnie to wygląda tak - ostro zapieprzamy nad ostatnimi bugfixami, poprawkami i ulepszeniami. Nie jest tego tak dużo w sumie. W ciągu tygodnia powinniśmy mieć już gotową poprawioną wersję i zacząć zamkniętą betę. Potem pewnie jeszcze tydzień lub dwa do pełnej wersji. Oczywiście to tylko przypuszczenia, ale generalnie powinno wszystko być gotowe w miarę niedługo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Będzie tak samo jak teraz. Możliwość szybkiego odblokowywania świątyń i skakania sobie po tym na co się ma akurat ochotę, to ma być jedna z zalet gry. Oczywiście trzeba przejść wszystkie świątynie, żeby zobaczyć zakończenie :D. No i po przejściu świątyni można ją jeszcze zrobić na dwóch kolejnych poziomach trudności - są wtedy inne plansze i nowe przeszkadzajki. Wyjątkowo wredne zresztą :D.

W wielu grach są przecież takie rozwiazania, poza tym jak wiadomo w grze czeka sie ciągle na coś nowego więc przechodzenie kilkudziesieciu etapów zeby mieć kolejną swiatynię by znudziło :P

Takie rozwiązanie jest ot choćby w Crashu Bandicoocie. Zdobywasz różowy kryształ, w danym Warp Roomie masz ich 5 i potem Boss i nastepny warp room, czyli nowe etapy. Ale w etapach które już przeszedłeś, jak wracasz możesz zdobyć jeszcze wszystkie skrzynki i dostać biały gem, czy przebiec grę na czas zdobywając artefakty - część z nich da sie zdobyć dopiero po przejściu całej gry odblokowując specjalne moce, a część etapów ma jeszcze dodatkowy drugi biały gem, który można zdobyć dopiero odblokowując 5 kolorowych gemów też porozrzucanych po innych etapach - zobaczcie jaka długa rozgrywka, a tak naprawdę samą grę można przejść i bez tego, po prostu zdobywając 25 różowych gemów, co stanowi jakieś 20% gry... To jest dobre rozwiązanie, bo przedłuża grę i zachęca do powracania do niej i do poprzednich etapów.

Jest jeszcze inny aspekt jak u Hideo Kojimy, czyli sekrety i wątki fabularne, które zauważamy dopiero przechodząc grę 5, 10, 15 czy 20 raz.

 

ostro zapieprzamy nad ostatnimi bugfixami

To są jakieś ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha. Tylko mi tu bez takich ;).

 

Gnysek, tak - jest trochę bugfixów. Kilka nawet dość poważnych. Dziś chyba wszystko co najważniejsze naprostowaliśmy, ale coś tam jeszcze może się kryć. W casualach nie ma patchy i gra musi być naprawdę dopracowana ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś naprawdę się postarać i z ankietą i potem z zamkniętą betą. Wtedy nie ma sprawy. Naprawdę nie patrzę kto pisze, tylko co pisze i czy mam już kogoś w tym przedziale wiekowym/doświadczeniowym. Mimo wszystko za to potem odpowiadam ;).

 

Ale nie mówię "nie" - luknę co tam pisałeś :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej hej!

 

Wypuściliśmy właśnie nową wersję Saqqary. Poprawia sporo błędów, ulepsza kilka rzeczy, balansuje niektóre plansze i zamienia kolejność świątyń.

 

Bezpośredni link do downloadu (26MB)

 

Czas się resetuje, więc możecie sobie pograć kolejną godzinkę. Zobaczcie czy nie ma żadnych problemów. Zwłaszcza jeśli komus coś dziwnego działo się wcześniej. Teoretycznie wszystko jest już git.

 

Miłego klikania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem już wcześniej w nową wersje i nic dodać, nic ująć.

Doszedłem do wszystkich świątyń(tych co można bo 3 nie da sie).

Najbardziej podoba mi sie ta ostatnia(nazywa nie pamiętam).

Można w niej było jak sie chce wymieniać te płytki(czy co to jest).

Czasami trzeba było sporo na główkować :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Wreszcie zagrałem w tą produkcję i muszę powiedzieć, że dawno już nie grałem w grę z tego sektora z tak dopracowaną oprawą audiowizualną. Efekty graficzne, światła, różne przejścia itd. naprawdę zrobiły na mnie wrażenie. Czegoś takiego się nie spodziewałem. :) Co do samej gry, to w logiczne rzadko pykam, ale i tak mnie przykuła na jakiś czas. Sama logika dobrze rozplanowana i nie ma się do czego przyczepić.

 

Zresztą sądzę tak jak propagancja, chciałbym zobaczyć Magi 2. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...