Marek.S Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 wow, kto Ci powiedział, że Game maker był pisany w gm'ie ? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie no, TuxMan, pojechałeś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ROTFL!!! Jak GM mół być napisay sam w sobie.... Powinniście dawż test IQ przy rejestracji... @Borek: Zdsradzisz to zabezpieczenie czy nie ;] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 trzeba naciągnąć condoma na płyte z grą, i jest w 99% zabezpieczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 @UP: ROTFLMAO Jak zabezpieczyć? Dajesz pustą gre i jest w 99.9% zabezpieczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Bardzo mądrze podchodzicie do sprawy widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Zaraz polecą warny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Borek: LoL :P Widzę na stronie głównej coś takiego: "Ostatni temat: LINK Ostatni post: Borek" No to se myśle: "pewnie Borek napisał, jak zabezpieczył tą Almore...". Niestety, on ma w głowie warny :P @propaganja + hervester: Rozumiem żrtować, ale bez przesady... to nawet śmieszne nie było '-.- PS: A może Borek specjalnie utajnia tą informację...? Chociaż napisz, że to poufne dane :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Omg... Po co takie pytania? Może ktoś pomyśli samemu? ^.^ Przecież w tym hak, że chodzi o uniwersalność "zabezpieczenia". A zresztą co to szkodzi, jesli jakieś 90% gier na gmaclanie nie jest warte nawet uruchomienia dekompilatora... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Borek: LoL tongue2.gif Widzę na stronie głównej coś takiego: "Ostatni temat: LINK Ostatni post: Borek" No to se myśle: "pewnie Borek napisał, jak zabezpieczył tą Almore...". Niestety, on ma w głowie warny tongue2.gif @propaganja + hervester: Rozumiem żrtować, ale bez przesady... to nawet śmieszne nie było '-.- PS: A może Borek specjalnie utajnia tą informację...? Chociaż napisz, że to poufne dane tongue2.gif Przecież już pisano w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Znów poruszacie głupi temat. Ja swoje gry zabezpieczam jak mogę. Wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 @propaganja + hervester: Rozumiem żrtować, ale bez przesady... to nawet śmieszne nie było '-.- bo życie jest brutalne a nie śmieszne Temat głupi, nie zabezpieczam sie, wole hardcore. PRezerwatywy też suxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja swoje gry zabezpieczam jak mogę.Prosiłbym dokładniej? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 A ja mam tak zabezpieczone, że nawet nie otworzycie za pomocą dekompilatora ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Mam pytanie - jak przynajmniej trochę zabezpieczyć grę przed dekomplikacją? Szukałem u wujka Google i nic nie znalazłem. A tu proszę, taki temat na tą sprawę. Wiem że ktoś by użył tej wiedzy w zły sposób (napisał by program do dekomplikacji), ale przecież w końcu nikt nie chcę przecież by kod jego gry został skopiowany jak przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ja takze sie do prosby przylaczam :) (no co? robie ostatnio "wieksze" gry i nie chce by byly skopiowane jak przykład :( ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja nie rozumiem po co chcecie zabezpieczać gry przed dekompilacją. W większości te wasze gry są tak kiepskie, że nikt by ich nie chciał nawet dekompilować, i to jest w sumie obecnie najlepsze zabezpieczenie. Obecnie profesjonalni przeglądacze kodów robią cracki do nowych gier, po co mają tracić czas na jakieś bzdury? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Ja nie rozumiem po co chcecie zabezpieczać gry przed dekompilacją. W większości te wasze gry są tak kiepskie, że nikt by ich nie chciał nawet dekompilować, i to jest w sumie obecnie najlepsze zabezpieczenie. Obecnie profesjonalni przeglądacze kodów robią cracki do nowych gier, po co mają tracić czas na jakieś bzdury? ;)+1 Jestem jeszcze w stanie zrozumieć tego typu obawy w przypadku Magii czy Almory, ale po co komu kawałek kodu kolejnej zlepki przykładów, naprawdę nie wiem. =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Jestem jeszcze w stanie zrozumieć tego typu obawy w przypadku Magii czy Almory, ale po co komu kawałek kodu kolejnej zlepki przykładów, naprawdę nie wiem. =] A ChaosLand to co? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie wiem, nie grałem. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 A ja mam tak zabezpieczone, że nawet nie otworzycie za pomocą dekompilatora ;pTo pochwal się :D Ewentualnie, jeżeli nie chcesz zdrady sposobu to na PW. JA tam się nie przejmuje, że ktoś mi kod wykradnie :P Ale jakoś zainteresowałem się tematem. PS: Próbowałęmw ielu apckerów/koderów. KAżdy (jak już puisano) tk zmienai kod execa, że nie włącza się :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 To pochwal się :D Ewentualnie, jeżeli nie chcesz zdrady sposobu to na PW. JA tam się nie przejmuje, że ktoś mi kod wykradnie :P Ale jakoś zainteresowałem się tematem. PS: Próbowałęmw ielu apckerów/koderów. KAżdy (jak już puisano) tk zmienai kod execa, że nie włącza się :/ Tworze w japońskim programie :) Nie GMie Btw, przecież można zrobić zamiast np. 100 spriteów ok 2000 więc dekompilujący sie pogubi i nie bedzie mu sie chciało nic robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie wiem, nie grałem. ;( Bo jeszcze nie wyszedł :D Btw, przecież można zrobić zamiast np. 100 spriteów ok 2000 więc dekompilujący sie pogubi i nie bedzie mu sie chciało nic robić. SUPER SPOSÓB! Nie ma to jak niepotrzebnie zaśmiecić pamięć 2000 sprite'ami :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Tworze w japońskim programie :) Nie GMie Btw, przecież można zrobić zamiast np. 100 spriteów ok 2000 więc dekompilujący sie pogubi i nie bedzie mu sie chciało nic robić. Dekompilator się nie gubi - nie potrzebuje pomocy człowieka. Nie mówiąc o tym, że niektórym chce się czytać miliardy kodów assemblera zaszytych w .exe i ręcznie wprowadzać zmiany, jak w Diablo 1 - można znaleźć poradnik, jak zmienić takie rzeczy jak położenie bohaterów w mieście czy losowość pojawiania się potworów za pomocą pojedynczych zmian w kodzie binarnym. To takie same zabezpieczenie jakby małolat zrobił 1000 folderów i tylko on wiedział gdzie leżą jego pornole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 To takie same zabezpieczenie jakby małolat zrobił 1000 folderów i tylko on wiedział gdzie leżą jego pornole. W strukturze folderów tak, ale po wielkości - już nie. Wiadomo - pusty folder ma zero bitów (Folder Pusty+ Folder Pusty = 0 Bitów), a więc wystarczy sprawdzać wielkość folderów. A jak nawet wrzuci parę śmieci z pańta wiadomo że większy będzie film. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 W strukturze folderów tak, ale po wielkości - już nie. Wiadomo - pusty folder ma zero bitów (Folder Pusty+ Folder Pusty = 0 Bitów), a więc wystarczy sprawdzać wielkość folderów. A jak nawet wrzuci parę śmieci z pańta wiadomo że większy będzie film. Są programy do oszukiwania wielkości pliku ;) Z pliku .txt można zrobić 700 MB :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Są programy do oszukiwania wielkości pliku smile2.gif Z pliku .txt można zrobić 700 MB biggrin.gif No, widzicie Borek wie, bo takie metody stosował :D Z tego co widzę, najlepszy sposób to... przekonwertować exe na gm7 przez Vista cośtam konwerter? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Co do Borkowego zabezpieczenia ja se myślę że nawet sam nie wie jak to zrobił, i trzyma to w tajemnicy ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Z pliku .txt można zrobić 700 MBTo akurat wystarczy napisać byle co do pliku txt :D Albo zmienić rozszerzenia jakiegoś innego na txt i tyle. Wiem, o co ci chodzi :P Ale dziwnie to sformułowałeś. Z pierwszego punktu widzenia nie zczaiłem się :D @Konrad-GM: Myśle, że wie - ale na pewno to utajnia :D PS: Ooo.... ktos tutaj dawał w tym temacie link do programu <cenzura xD> - a teraz go nie ma :] Trzeba sprawdzić :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasz Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Mam trochę tych narzędzi do programowania :P Tylko jak np. Wpisać #32 do dekompilatora a prawdziwe to by było #46? Czy to jest możliwe? Albo prostrzy sposób: SPRAWDZIĆ CZY SĄ ZAINSTALOWANE DEKOMPILATORY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi