Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online: ToD - Pomysły/Sugestie


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze, dzięki temu wczytywaniu zasobów na bieżąco uzyskałem niezły wynik pożerania ramu :) Wcześniej w Almorze w samym lesie dochodziło do 50 - 100 MB, a teraz raptem 7-12 MB :) No i udalo mi się zrobić wczytywanie bez szarpnięć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 506
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przy takiej skali, to mam nadzieję, że tak będzie :) Ciekawym rozwiązaniem będzie połączenie dwóch komputerów jako serwer. Jeden będzie odpowiadał za obliczanie NPC, a drugi za graczy - po sieci LAN z dużą szybkością będą przekazywały sobie dane. Przydałoby się jeszcze doczepić jeden - w sumie może być zdalny do zarządzania kontami graczy, a żeby nie obciążać niepotrzebnie głównego serwera. Na takich zasadach właśnie działają rozbudowane MMORPGi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak gnysek. To będzie właśnie jeden z wielkich tematów jakie będę miał do opracowania w najbliższym czasie. Cała masa testów i kombinowania :blink: Dlatego też najprawdopodobniej nabędziemy nową osobę do Gear-Studio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, oglądałem dziś kolejnego trailera z Almory: ToD. Prawdę mówiąc myślałem, że na to nie wpadniesz (pochodnie). Zabierasz mi pomysły z głowy. xDD

 

No wiesz co... :D Mam setki innych pomysłów też, ale nie wszystko na raz. Najważniejszy jest silnik, a ten nocny mam już skończony, co prawda znajdą się jeszcze rzeczy do poprawienia w nim, ale póki co jest dobrze :) Teraz czas zacząć nowy etap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. A na kiedy szykuje się mniej więcej beta (wiem, że ciężko określić, ale w przybliżeniu)? ;D

2. Będą tylko zamknięte beta-testy? :F

 

Po screenach i trailerach gra zapowiada się dużo lepiej niż poprzednia wersja Almory. Nie mogę się doczekać kiedy sobie popykam... ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Myślę, że do końca roku :)

2. Najpierw zamknięte beta-testy, a później publiczne. W starej Almorze właśnie popełniłem ten błąd, że pierwsze poważne testy rzuciłem na głęboką wodę. GMC + GMClan i przez to nie wyrabiałem z poprawkami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Czyt. "Nie wiem co powiedzieć/Brak mi argumentów". I tak szacun, że nie napisałeś "żal" bo wtedy bym już z tobą nie rozmawiał.

 

Raczej "szkoda mi słów bo mówisz, jakbyś spodziewał się po Almorze, że będzie drugim WOW...". Mógłbyś dać ocenę względem możliwości GM a nie względem najlepszych onlinowych gier bo odniosłem takie właśnie wrażenie, jakby Almora miała być ziemią obiecaną graczy online ale się nie udała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borek: To od razu dajcie sprawdzanie sumy kontrolnej tego dll-a, bo ktoś nieautoryzowany może sobie co nie co w nim pozmieniać :rolleyes: Dodatkowo spakujcie jakimś packerem ( polecam Themida - ciężko ją dobrze odpakować )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Myślę, że do końca roku :)

2. Najpierw zamknięte beta-testy, a później publiczne. W starej Almorze właśnie popełniłem ten błąd, że pierwsze poważne testy rzuciłem na głęboką wodę. GMC + GMClan i przez to nie wyrabiałem z poprawkami :D

 

Ad. 1.

 

Szkolnego? :lol2:

 

Ad. 2.

 

Jak to... Przecież w Almie najpierw były zamknięte beta testy... xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Myślę, że trzy osoby wystarczą :P Jesteśmy w stanie uruchomić kilkanaście kopii Almory :) Także niestety podziękujemy, poza tym zaraz wszyscy by chcieli.

Poza tym z was wszystkich to tylko ja pracuję w QA jako wyławiacz bugów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borek: To od razu dajcie sprawdzanie sumy kontrolnej tego dll-a, bo ktoś nieautoryzowany może sobie co nie co w nim pozmieniać :rolleyes: Dodatkowo spakujcie jakimś packerem ( polecam Themida - ciężko ją dobrze odpakować )

 

Wiem Wężu, to będzie konieczne. Pamiętam jeszcze Ranmusowi o tym pisałem jak była stara Almora. Dzięki za radę :) Co do beta-testerów, to możliwe, że będzie ich więcej, ale na chwilę obecną nie ma żadnych zapisów. Na razie sami jesteśmy w stanie połapać się w tym wszystkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie tylko, żeby nie trzymać w pamięci całego ciągu znaków checksumy np.

GML
39dllCrc = '10B6F084';

// lub

39dllCrc = 280424580;

i sprawdzać tak:

GML
if not crcpliku = 39dllCrc

show_message( 'Nieprawidlowy plik' );

bo takie coś łatwo podejrzeć/podmienić w pamięci.

Lepiej tak zrobić:

GML
// przyjmijmy, że prawdziwa checksuma to: 10B6F084.

// a get_checksum() zwraca sumę kontrolną CRC32 pliku w postaci stringa hex

cksum = get_checksum( '39.dll' );

if not string_char_at( cksum, 4 ) = '6' // jesli czwarty znak nie jest '6'

{ show_message( 'Plik 39.dll zostal zmodyfikowany' ); exit; }

if not string_char_at( cksum, 7 ) = '8' // jesli siodmy znak nie jest '8'

{ show_message( 'Plik 39.dll zostal zmodyfikowany' ); exit; }

if real( string_copy( cksum, 7, 2 ) ) - 34 <> 50 // jesli liczba z dwoch ostatnich znakow - 34 nie wynosi 50

{ show_message( 'Plik 39.dll zostal zmodyfikowany' ); exit; }

// itd.

i tak sprawdzić cały checksum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...