Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Borek czy jest coś czego jeszcze nie wymyśliłeś :blink: Hideo Kojima powiedział ostatnio "50 GB na dysku BluRay to za mało na Metal Gear Solid". Potem to sprostował: "To wszechświat jest za mały". Dochodzę czasem do wrażenia, że z Almorą jest podobnie - ma w sobie coś takiego czego żadne nośniki nie są w stanie zamknąć i pomieścić - klimat. I już pomijając to, że pewnie Almora to 1% Twoich wszystkich pomysłów, to i tak masz kurcze chłopie do tego głowę. Ja mam tylko nadzieję, że po A:ToD zrobisz trzecią część, ale tym razem już nie w GM i pokażesz światu, ze nie tylko Koreańczycy robią dobre gry MMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 @Borek: No, no, no... :) Ciekawa fabuła się zapowiada! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 sry za pomyłkę Ale ja jestem szczęśliwy że mam 2 graczy na servie od wielkiego święta i widze mój pomysł na mapie w postaci kamiennego kręgu do odradzania się xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ciesze się, że się fabuła podoba, chociaż i tak znajdą się tacy, co będą narzekać :) Mają do tego prawo. Dzięki wielkie Furious za tłumaczenie, mailem Ci odpisałem :) Na GS jest już info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Fabuła rox, gra sie ciekawie zapowiada. Czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Skriny, skriny, skriny ubber alles :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Masz tu zdjęcie z Almory LINK :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Gdyby nie widok z innej perspektywy, pewnie bym się nabrał :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Chcialbym tylko powiedziec , ze jak dla mnie teraz strona http://gear-studio.com/ jest bardziej przyjemniejsza i czytelniejsza ;p Z ta fabula to moze byc ciekawe , a ja mam pytanie do rozwoju postaci , wejda profesje czy bedzie otwarty rozwoj postaci jak to bylo w almorze ? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Otwarty rozwój :) Każdy staje się z czasem tym, kim chce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 A mi strona GS dalej wystaje za ekran. To znaczy wystaje akurat kawałek, na którym nic nie ma oprócz pasków, ale zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 A u mnie logo gear-studio wchodzi na buttony >D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ale to jest temat o Almorze, a nie o wyżalaniu się, że wam stronka szaleje... A ty jesteś moderator? Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ha! Właśnie opracowałem nowy system zarządzania danymi monsterów, dzięki czemu serwer wysyła 30% mniej danych :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Znam to uczucie, gdy wpada się na oczywiste rozwiązanie zaoszczędzające naprawdę wiele obliczeń czy danych do przesłania :D 30% mniej danych oznacza większą wydajność łącza i więcej graczy, zgadłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ale to jest temat o Almorze, a nie o wyżalaniu się, że wam stronka szaleje... Jesli sie nie myle to komentuja akurat stronke Almory , czy tam gs tak wiec chyba dobrze robia . Informuja Borka przynajmniej , tak wiec nie rozumie Twojego posta , tak , rozmawiaja na temat Almory , dokladnie na temat jej strony a nie jakis stron nie wiadomo jakich :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Znam to uczucie, gdy wpada się na oczywiste rozwiązanie zaoszczędzające naprawdę wiele obliczeń czy danych do przesłania :D 30% mniej danych oznacza większą wydajność łącza i więcej graczy, zgadłem ? Tak, mniej przesyłanych danych :) Mniejsze obciążenie łącza serwera :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Almorka zapowiada sie świetnie :P Dla niej specjalnie zostawiłem sobie WixXP :) BTW: https://gmclan.org/uploader/682/_gs_linux.png Tak właśnie wygląda strona GS w przeglądarce Mozilla 1.2.1 na Aurox 9.0 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Strona GS u mnie przed... http://img167.imageshack.us/img167/8436/gs1zm6.jpg ... i po przesunięciu :P http://img167.imageshack.us/img167/9749/gs2fa0.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Marca 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 BTW: https://gmclan.org/uploader/682/_gs_linux.png Tak właśnie wygląda strona GS w przeglądarce Mozilla 1.2.1 na Aurox 9.0 :] A tak wygląga gmclan w przeglądarce Internet Explorer 4: http://img248.imageshack.us/img248/7290/capture1fv0.jpg Tylko co z tego? Ktoś jeszcze ma zamiar tak zabłysnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Właśnie wpadł mi do głowy fajny pomysł odnośnie podziemi o nazwie "Lost Crypts". Podziemia będą posiadały bardzo zawiłe korytarze oraz pomieszczenia, gdzie nie będzie ogólnodostępnej mapy. Mapa taka będzie do zdobycia na całym świecie Almory, ale w częściach, czyli będzie podarta na kilka elementów ( myślę, że 6 ), co więcej jeden gracz będzie mół posiadać tylko jeden kawałek mapy, wobec tego będzie możliwość łączenia mapy z graczami będącymi w "party". Będzie ona kluczem do "Lost Crypts", oznacza to, że nie można wejść do tego miejsca bez posiadania jej w całości, czyli ze wszystkimi graczami, którzy posiadają jeden kawałek :) Oczywiście elementy mapy będą się powtarzać, bo 6 kawałków na wszystkich graczy to trochę za mało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Fajny pomysł ,by się przydał efekt widoczności w takich zakątkach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ja bym dodał taki ołtarzyk gdzieś "w pizdu" daleko na mapie od miasta gdzie raz na pełnię księżyca pojawiał się item będący nagrodąza questa :) I jeszcze fajnie by było 24 godzinny cykl nocy i dnia :) żeby rano widzięc (mniej więcej ) wschód a wieczorem koło 19 zachód a potem o 0.00 ciemną noc . I żeby tylko nocąpojawiały sięw lesie jakieśdziwne odgłosy i potworki . Ogólnie chciał bym aby do powiedzmy 30 levela były potworki takie to expienia (jeżeli by patrzeć na starą almore ze zdobywanym expem , jeżeli ktoś nie rozumie to niech odpowie na tego posta to sprostuje ) a potem bosy i tylko wyłącznie bosy . Aby uatrakcyjnić grę. Bo wbijanie 51 poziomu będzie tak samo nudne jak 50 :/ Dlatego po osiągnięciu takiego właśnie 30 poziomu zaczynamy zbierać party i huncić potworki za które jest olbrzymia wartość expa . Te potworki są rzadkością i pojawiają się raz na 3 dni . Potwory takie jak ork albo smok :) Myśle że dużo fajniej jest całą godzinę zabijać taktycznie jednego potwora którego sami nie damy rady a z kolegami jużtak niż nonstop zabijać jakieś guwienka pojawiające się co kilka sekund . Uważam że trzeba pójść tym tropem zamiast monnotonie powielać ilość potworków zajmująć powierzchnie terenu . A w lesie był by naprzykład pustelnik w namoicie który raz powiedział ze słyszał z zachodu odgłosy jakiegoś demona . Ja to słyszałem i w tawernie zostawiłem na kartce wiadomość że szukam osób do party . Wtedy ktośpodniesie tą kartke i sie ze mną zgada . znajdziemy jeszcze kilku i przeszukamy las . A tam sięokazuje że czeka ork zwaidowca i się na nas rzuca . To naprzykład mag rzuca blesa na party . Defender stawia czoła orkowi . Mag teraz leczy blocera w postaci defendera a łucznik ładuje sprałe aby odrąbać łeb , gdy zabójca odwróci uwagę bestii. To był wolny tok myślenia teraz to zbiorę i napisze w punktach . Pozatym proponuje założenia nowego działu o pomysłach :) - questy bardzo rzadkie i nie do wykonania dla wszystkich tylko dla osób mających pełne informacje na temat questa . - cykl nocy i dnia na 24 godziny. - zmiany potworków nocą ( troche to dziwnie brzmi ale chyba wiecie o co chodzi . - zmiana sposobu zdobywania doświadczenia na bardzoej atkakcyjny (patrz wyżej) - tajemniczy NPC :) Na koniec powiem że grałem w wiele gier typu mmo i to jest sposób w jai chciał bym zdobywać doświadczenie czyli exp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Co do fabuły lub ciekawych "sikretsów", to możesz do mnie zagadać ;). Lubię takie klimaty, nawet questy chętnie bym poukładał. PS: Gnysek, zagraj w coś autorstwa Shigieru Miyamoto :P Bo MGS (którego nie dawno przeszedłem) mimo że świetny, to jednak uczucie iż ogląda się film a nie gra w grę, trochę wadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 @Furious: współczuję twojej nauczycielce od polskiego... Ostatnim bossem będę oczywiście ja :P Ale najpierw do pokonania będzie Harem gnyska składający się z 1000 kobiet-zombie .... :P @pablo: właśnie to w grach Kojimy jest najlepsze - interaktywny film :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A w lesie był by naprzykład pustelnik w namoicie który raz powiedział ze słyszał z zachodu odgłosy jakiegoś demona . Ja to słyszałem i w tawernie zostawiłem na kartce wiadomość że szukam osób do party . Wtedy ktośpodniesie tą kartke i sie ze mną zgada . To jest super! - questy bardzo rzadkie i nie do wykonania dla wszystkich tylko dla osób mających pełne informacje na temat questa . W planach. - cykl nocy i dnia na 24 godziny. Można to zrobić, ale efekt przejścia w ciemność i na odwrót spowalnia grę strasznie :/, bo trzeba doliczyć jakieś oświetlenia itp., a znowu robić noc, którą widać tylko na zegarku to bez sensu... - zmiany potworków nocą ( troche to dziwnie brzmi ale chyba wiecie o co chodzi . To by było fajne, ale patrz wyżej. Można to zastąpić czymś innym, po prostu o danej godzinie coś się przeistacza itp. :) - zmiana sposobu zdobywania doświadczenia na bardzoej atkakcyjny (patrz wyżej) Tak, to wiem :):) - tajemniczy NPC http://gear-studio.com - najnowszy news ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A ja chciałbym się spytać czy będą różne zaginione biblioteki z książkami w których będą np. opisane tajemnicze potwory lub miejsca. Żeby były np. wymyślone postacie które pisały te książki lecz np. zgineli w dalszych poszukiwaniach czy porwane fragmenty książek. Możnaby dodać coś takiego jak zapadnie i różne dźwignie :P Jeżeli taki pomysł już był to przepraszam. Ale chcę żeby ta gra miała taki przygodowy klimat czy jakoś tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 ten 24h cykl dnia i nocy kozacka sprawa, heh fajna poprawa klimatu, przychodzi noc, coraz mniej ludzi sie kręci można spokojnie poekspować heh, nie było takiej akcji w zadnym mmorpgu który widziałem a mogłoby być ciekawe. JA osobiście bym dodał tą niewidzialność, kocham ten czar w mmorpgach :D EDIT. A co ty na to żeby każdy mógł wybrać sobie jakiś avatar? zawsze dobrze mieć jakąś tam swoją twarz :) narysowałem przed chwilą na szybkości takie coś: jak by sie pomysł i styl podoba to moge troche takich mord porysować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 zalatuje mi Wiedźminem... ale pomysły są fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Hehehehe :D Fajne :D Można pomyśleć o tym! Tylko musiałbym Ci powiedzieć jaki typ ludzi miałby być :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi