Skocz do zawartości

Nirvan

Użytkownicy
  • Postów

    1 131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    36

Ostatnia wygrana Nirvan w dniu 28 Czerwca

Użytkownicy przyznają Nirvan punkty reputacji!

1 obserwujący

O Nirvan

  • Urodziny 23.04.1993

Informacje

  • Team
    Fimpossible Creations
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Misiek

Ostatnie wizyty

18 382 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nirvan

  1. Kolejna paczucha do Unity. Pierwsza wersja była wybrakowana i tylko rewrite mógł to naprawić
  2. No i w końcu dokończyłem Legs Animator. 4 lata temu pierwsze "kroki" z tym algorytmem. Potem kilka razy pisany od zera i teraz ostateczna wersja:
  3. A ostatnio zrobiłem sobie designer weapon traili o taki, podinspirowany dawnym Game Makerowym Stick Online (btw pare tygodni temu powstał fanowski serwer public SO)
  4. Tylko trochę growlu dla dopełnienia, ale głównie słyszalny dźwięk to przefiltrowane piszczenie ala zgniecione jaja xD
  5. Z cycklu "Detale na które nikt nie zwróci uwagi" system oddechu dla postaci, synchronizowany z głośnością wydawanych dźwięków:
  6. Cholerka, AI odmienia moje życie pod kątem designowania Robię gówniany kształt tego co chcę uzyskać, potem AI generuje różne wersje, wybieram najlepsze i łącze je a potem jeszcze dochodzi kolorowanie jako drugi krok i mam fajne graficzki. Podobnie wygenerowałem sobie sztabki i patyczki Jakby kto chciał się też tym pobawić to pozostawiam linka do tego czego użyłem (to też generuje obrazy ala artworki itp): https://github.com/sd-webui/stable-diffusion-webui
  7. Dzięki, robiłem po 15 godzin dziennie, się trochę rozdwoiłem ;D Ale teraz lekka przerwa, bo trzeba przy assetach popracować
  8. Łeł, tri-post, ale z dużymi odstępami chociaż Kolejny work in progress nad moim PRL Wiedźminem + Założyłem stronkę na Steamie
  9. A teraz projekcik na gamejam :d Kunio Kun/Goal 3 z nesa inspirowane https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/ooyarm/why_its_so_fun_watching_ai_playing_with_ai_d_mini/ Edit: Można już pograć przez przeglądarkę na itch.io https://fylyp93.itch.io/polska-mistrzem-polski?fbclid=IwAR0pl5L7MSFe5BHSEMOWKHt2kpKnWkokz7BefSjQHlvJ5s0xl7IUtW2NnE4
  10. No też cały czas mam w głowię walkę z utopcami Ta gierka ma być trochę taki PRL Punk :d inspiracja Darkwoodem mocno
  11. Ostatnie dwa dni pracowałem sobie nad prototypem walki, aktualnie jest w takiej formie
  12. Pomysł u źródła był żeby Sapon był grą 3D + że będą zbroje z wszystkiego co się da, np. zbroja z kapusty możliwe i że kiedyś wrócę do projektu :d
  13. Dzięki, mam twittera ale chyba pechowo trochę, bo zazwyczaj to z 8 wyświetleń, na reddicie za to dużo więcej A teraz zrobiłem od zera tryb dnia i nocy + zmienne warunki pogodowe. Robiłem długo jeden projekt ale stwierdziłem że będę robił około 3 tylko przeskakiwał z jednego na drugi żeby się nie wypalać przy jednym, są podobne do siebie pod względem mechanik więc jak robię rzeczy do jednego to jest równocześnie progress w pozostałych dwóch
  14. Powoli projektuję pierwszą grę od paru lat ale stanąłem na układaniu levelu ze ścian itp, więc przez ostatni miesiąc zaprogramowałem sobie generator xd
  15. Dzięki Trzeba próbować coś nowego wytwarzać, niedługo kamerkowe wideo ale też w środowisku 3D. A wczoraj w jeden dzień zrobiłem ze znajomkami gierkę na game jam, temat przewodni "No Borders" (Do top 5 nie przeszliśmy ale co się dziwić, niestandardowe) Mówię cicho bo nagrywane dzisiaj o 4 nad ranem xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...