-
Postów
1 131 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
36
Ostatnia wygrana Nirvan w dniu 28 Czerwca
Użytkownicy przyznają Nirvan punkty reputacji!
O Nirvan
- Urodziny 23.04.1993
Informacje
-
Team
Fimpossible Creations
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
-
Skąd
Poznań
- Adres www
Edytowalne przez adminów
- Misiek
Ostatnie wizyty
18 382 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Nirvan
-
adam014 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Kolejna paczucha do Unity. Pierwsza wersja była wybrakowana i tylko rewrite mógł to naprawić
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
I am Lord zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
SimianVirus7 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
No i w końcu dokończyłem Legs Animator. 4 lata temu pierwsze "kroki" z tym algorytmem. Potem kilka razy pisany od zera i teraz ostateczna wersja:
-
Konrad-GM zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
A ostatnio zrobiłem sobie designer weapon traili o taki, podinspirowany dawnym Game Makerowym Stick Online (btw pare tygodni temu powstał fanowski serwer public SO)
-
Tylko trochę growlu dla dopełnienia, ale głównie słyszalny dźwięk to przefiltrowane piszczenie ala zgniecione jaja xD
-
Z cycklu "Detale na które nikt nie zwróci uwagi" system oddechu dla postaci, synchronizowany z głośnością wydawanych dźwięków:
-
Cholerka, AI odmienia moje życie pod kątem designowania Robię gówniany kształt tego co chcę uzyskać, potem AI generuje różne wersje, wybieram najlepsze i łącze je a potem jeszcze dochodzi kolorowanie jako drugi krok i mam fajne graficzki. Podobnie wygenerowałem sobie sztabki i patyczki Jakby kto chciał się też tym pobawić to pozostawiam linka do tego czego użyłem (to też generuje obrazy ala artworki itp): https://github.com/sd-webui/stable-diffusion-webui
-
Dzięki, robiłem po 15 godzin dziennie, się trochę rozdwoiłem ;D Ale teraz lekka przerwa, bo trzeba przy assetach popracować
-
Nirvan zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Łeł, tri-post, ale z dużymi odstępami chociaż Kolejny work in progress nad moim PRL Wiedźminem + Założyłem stronkę na Steamie
-
A teraz projekcik na gamejam :d Kunio Kun/Goal 3 z nesa inspirowane https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/ooyarm/why_its_so_fun_watching_ai_playing_with_ai_d_mini/ Edit: Można już pograć przez przeglądarkę na itch.io https://fylyp93.itch.io/polska-mistrzem-polski?fbclid=IwAR0pl5L7MSFe5BHSEMOWKHt2kpKnWkokz7BefSjQHlvJ5s0xl7IUtW2NnE4
-
No też cały czas mam w głowię walkę z utopcami Ta gierka ma być trochę taki PRL Punk :d inspiracja Darkwoodem mocno
-
Ostatnie dwa dni pracowałem sobie nad prototypem walki, aktualnie jest w takiej formie
-
Pomysł u źródła był żeby Sapon był grą 3D + że będą zbroje z wszystkiego co się da, np. zbroja z kapusty możliwe i że kiedyś wrócę do projektu :d
-
Dzięki, mam twittera ale chyba pechowo trochę, bo zazwyczaj to z 8 wyświetleń, na reddicie za to dużo więcej A teraz zrobiłem od zera tryb dnia i nocy + zmienne warunki pogodowe. Robiłem długo jeden projekt ale stwierdziłem że będę robił około 3 tylko przeskakiwał z jednego na drugi żeby się nie wypalać przy jednym, są podobne do siebie pod względem mechanik więc jak robię rzeczy do jednego to jest równocześnie progress w pozostałych dwóch
-
Powoli projektuję pierwszą grę od paru lat ale stanąłem na układaniu levelu ze ścian itp, więc przez ostatni miesiąc zaprogramowałem sobie generator xd
-
Dzięki Trzeba próbować coś nowego wytwarzać, niedługo kamerkowe wideo ale też w środowisku 3D. A wczoraj w jeden dzień zrobiłem ze znajomkami gierkę na game jam, temat przewodni "No Borders" (Do top 5 nie przeszliśmy ale co się dziwić, niestandardowe) Mówię cicho bo nagrywane dzisiaj o 4 nad ranem xD