Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja trzymam rzeczy prywatnie głównie dlatego, że mi wstyd to pokazywać publicznie.
    2 punkty
  2. W moim przypadku: jeżeli NDA mnie nie obowiązuje to trzymam projekt w publicznym repozytorium, nawet jeżeli jest komercyjny. Uważam, że mój kod jest bezwartościowy, tj. sam z siebie nie stanowi wartości. Liczy się to, czy ktoś umie z niego skorzystać, uruchomić skompilować. Dodam tutaj, że staram się trzymać assety gry w osobny repo niż kod. Oczywiście nie mam 100% separacji, jakieś tekstury/mockupy itp. muszę trzymać w repo z `*.yyp`, ale takie rzeczy jak levele (mapy, poziomy) konfiguracje (gameplay, mob, npc) tekst (dialogi, labelki) muzyka tekstury itp. Trzymam w osobnym repozytorium. Dzięki temu mogę mieć jedno repo publiczne, z samym "silnikiem gry", a to co czyni grę danym tytułem, czyli jej zawartość, mogę trzymać w repo prywatnym.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...