Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.12.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Konrad-GM

    Szyfrowanie PHP - > C# - > PHP

    Jeżeli przechowujesz dane typu karty kredytowe, to fakt, może jakaś dodatkowa warstwa by się przydała. Niemniej jak ktoś Ci już wejdzie na serwer i będzie mógł przeglądać pliki i bazę danych - to Twoje "dodatkowe" zabezpieczenie i tak nie będzie działać, po prostu nie trzymaj kart kredytowych na serwerze, bo jeden wyciek może Cię kosztować sporo Spróbuj może szyfrowanie AES, MySQL nawet ma funkcję wbudowaną AES_ENCRYPT. W C# masz też systemową klasę System.Security.Cryptography.Aes (powinno działać też na Mono). Btw. Jeżeli zależy Ci na szyfrowaniu połączenia Serwer -> Klient, to w zupełności wystarczy Ci SSL (bo próbujesz szyfrować dodatkowo dane w PHP, których i tak nikt nie zobaczy), nikt nie podejrzy takich danych, serio, nie ma czegoś "lepszego".
    1 punkt
  2. Konrad-GM

    instance_nearest

    1. Użyj "dziedziczenia" (ustaw parent w GMie), w sensie dodaj obiekt obj_enemy i obiektom m. in. obj_zombi ustaw parent = obj_enemy (zrób to dla wszystkich wrogich jednostkach), wtedy wystarczy Ci tylko jedna funkcja od sprawdzania najbliższej instancji obj_enemy: if distance_to_object(obj_enemy)<250 { var potwor = instance_nearest(x,y,obj_enemy) var pocisk = instance_create(x,y,obj_pocisk) pocisk.direction = point_direction(x,y,potwor.x,potwor.y) } obj_pocisk Create Event: speed = 10 2. Sprawa się komplikuje, musisz pobrać wszystkie obiekty obj_enemy o dystansie < 250 i sprawdzać, od najbliższego, czy przypadkiem nie ma kolizji między obj_zolnierz a obj_sciana np. funkcją collision_line. (może ktoś ma lepszy pomysł nawet, ja nie bardzo )
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...