ej, ale ja na poczatku opisalem juz restrykcje przegladarek i problem z nimi, dokladnie ten fragment o sandboxowanym srodowisku, lipnej maszynie wirtualnej a takze doprecyzowalem opisujac cel tego projektu, ktorym jest wywarcie parcia na developerach przegladarek, by gry przegladarkowe osiagaly wydajnosc podobna do desktopowych - nie marzy mi sie wydajnosc c++, ale kaman, webgl ssie wzgledem desktopowej grafiki, wasm lezy i czeka na swiete dni, asm.js to juz w ogole porazka - a klamstwo zarzucilem, bo jestes jedynym przypadkiem z dotychczasowych testerow, ktorym sie to zdarzylo i nawet trafilem z zalozeniem powodu. wiec nie klamalem, ani nie bylem zlosliwy - jasno opisalem ze uwazam iz to musi byc sciema, ze bez dowodu nie uwierze, bo nie da sie osiagnac tak marnego wyniku na 2 letnim a nawet trzyletnim sprzecie. sluchaj, ja zdaje sobie sprawe z tego, ze moja bezposredniosc moze byc wrogo odbierana, ale to nie jest moj zamiar - dostaje informacje, to mowie co o niej mysle i czego oczekuje, zeby potwierdzic zalozenia i dlaczego uwazam ja za bledna, to tyle i az tyle. nie wiem, czemu ludzie sie tak fiksuja na punkcie tego, jak brzmia moje posty (pomijajac juz sam fakt, ze to tekst, to nawet nie wyraza emocji).