Skocz do zawartości
Moho

Obejście USB Debugging w Android.

Rekomendowane odpowiedzi

Hi, zaczynam pracę w GMS z Androidem. Posługuję się tą instrukcją:

 

http://wiki.yoyogames.com/index.php/Setup_...dio_for_Android

 

Niestety mam problem w kroku "Device Setup For Android". Otóż zdaje się że mam uszkodzony kabel usb (przy wtyku) od swojego Samsunga Galaxy Tab2, gdzie mam możliwość tylko ładowania go ale nie mogę już połączyć tabletu z żadnym PC. Moje pytanie brzmi czy to jest konieczne? Dopiero co zaczynam pracę ale czy GM Studio nie oferuje takiego rodzaju kompilacji że np, kompiluję grę do apki na dysk i po prostu alternatywną metodą przenoszę go na tablet (choćby przez neta). Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz po prosty skompilować projekt do apk, przenieść np na kartę i z tamtąd ją wgrać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możesz tak zrobić jak napisałeś.

Ale to Ci znacznie utrudni pracę. Jeżeli zainwestowałeś w Studio to zainwestuj w nowy kabel

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście że nowy kabel zakupię, ale już mnie korci żeby to testować. Więc po prostu muszę pominąć ten krok z yoyogames wiki i przejść dalej? Jeśli tak to mam kolejne obawy ;p gdyż...

 

Preparing GameMaker:Studio

There is one more very important step to be taken before you can start to create games for Android with GameMaker:Studio, and that is to set up the preferences, which can be found in File>Preferences>Android. Before continuing please make sure your android device is connected and that you have followed the steps outlined in Device Setup For Android.

 

Czyli po prostu olać to i kontynuować? ;p

 

EDIT: A jeszcze zapytam, po co mam podawać swoje IP w GM?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie podawaj, coś tam jest spierdzielone x)

Najważniejsze są dla Ciebie ustawienia keystore.

Skompiluj angry catsy czy coś i zgraj na tablet

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jestem w trakcie pobierania zasobów w Android SDK, więc jak pobiorę to po prostu ustawić te ścieżki do SDK i powinno działać?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moja konfiguracja polegała na popraniu tylko sdk do v13 z tego co pamiętam, wystarczyło żeby skompilować apke

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

na yoyogames wiki jest napisane żeby pobrać:

 

Android SDK Platform Tools, Android 2.1 (API 7), Android 2.2 (API 8), Android 3.2 (API 13), as well as the most recent version of Android.
Więc zaznaczyłem to co miałem i dodatkowo każdą wersję Androida od 4.0 do 4.2.2. Chyba dobrze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Raczej dobrze.

Pamiętaj, że jak masz zamiar publikować na GP, to żeby keystore zapisać w bezpiecznym miejscu. Jak Ci się skasuje, to nie będziesz mógł robić updatów swojej apki. Ja raz zgubiłem, myślałem że się popłaczę, ale Win8 zachował gdzieś kopię i udało mi się ją przywrócić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie jest wymagane, aczkolwiek nie zaszkodzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oki, dzięki za rady. Będę działać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sam testowy runner jest w %APPDATA% w folderze z Game Makerem i też można go np. na dropboxa wrzucić, albo na FTP i pobrać na telefon (o ile jest włączona opcja "instaluj z niezaufanych źródeł").

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę zlokalizować JDK, podczas instalacji Android SDK ten wybrał po prostu folder gdzie mam zainstalowaną Jave. A na Oracle nie wiem co ściągnąć xd

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wygląda w GMS... Jednak z tego co się orientuję, Androida można połączyć z komputerem poprzez WiFi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×